دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

فرکانس درمانی ثروت چیست

اگر بخواهیم با روش فرکانس درمانی به دست آوردن ثروت را بررسی کنیم باید بگویم که به طور غیر مستقیم فرکانس درمانی می تواند بر روی کسب ثروت موثر باشد. زیرا تا حد بسیار زیادی کسب مال و ثروت به ذهن افراد و نگاه آنها به این موضوع دارد. اما فرکانس هایی که مربوط به کسب ثروت می شود از نوع فرکانس هایی است که توسط ذهن فرد در زمینه ی خلق ثروت تولید و ایجاد میشود. اما بسیاری از افراد به دلیل مشکلات ذهنی و روحی دارای دیدگاه های منفی و مخرب نسبت به ثروت می شوند از این رو انجام فرکانس درمانی و ایجاد آرامش ذهنی می تواند این گونه افراد را دارای آرامش ذهنی کند تا بتوانند دیدگاهی بهتر و تفکری مثبت تر نسبت به کسب ثروت داشته باشند. با استفاده از بیورزونانس و فرکانس درمانی بسیاری از مشکلات روحی افراد نیز برطرف می گردد. این افراد به اشخاصی تبدیل می شوند که آرامش ذهنی و فکری دارند و به نحو موثر قادر خواهند بود در زمینه فعالیتهای کسب ثروت  فعالیت کنند و در آرامش فرکانس های ذهنی و خود را به این سمت سوق دهند.

 فرکانس های ذهنی برای کسب ثروت

یکی از عواملی که تاثیر موثر در کسب ثروت در افراد می شود، نوع و نگرش آنها به موضوع پول و ثروت است. ذهن افراد فرکانس هایی را از خود ساطع می کند که توان تاثیرگذاری بر شرایط پیرامون و افراد را دارد. این فرکانس ها آنقدر قدرتمند هستند که می تواند تاثیرات شگرفی بر شرایط خود و دیگران بگذارد. زمانی که دیدگاه یک فرد نسبت به پول و ثروت منفی و دست نیافتنی است، این تفکرات سدی بزرگ در مقابل ورود ثروت به زندگی فراهم می کند. در بیشتر مواقع نوع تفکر و سبک زندگی افراد در شکل گیری این نوع نگرش تاثیر می گذارد. بسیاری از افراد پول را عامل  فساد و کارهای خلاف می دانند.  خیلی از افراد انسان های پولدار را کسانی می بینند که با سوء استفاده و انجام امور خلاف عرف ثروتمند گردیده‌اند. این نوع نگرش های ذهنی سبب میشود که مغز انسان ها فرکانس هایی را مطابق با این اعتقادات پراکنده نماید. از این رو ثروت و خوشبختی جرات نزدیک شدن به این افراد را نخواهد داشت. وقتی شما در ذهن خود عاملی را ناپسند بدانید ذهن شما شرایطی را به وجود می‌آورد که این عوامل به شما نزدیک نشود و حتی در صورت فراهم شدن شرایط، این خود شما هستید که آنها را از خود دور می نماید. اینگونه تفکرات نه تنها شما را ثروتمند نخواهد کرد بلکه خیر و برکت را از زندگی معمولی و روزمره شما نیز دور خواهد کرد.

 فرکانس های مثبت برای کسب ثروت

برای آنکه فردی ثروتمند باشید ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که ذهن و نگرش شما باید ثروتمند باشد. دیدگاه شما نسبت به ثروت باید تحسین برانگیز و همراه با عشق باشد. با اشتیاق فراوان و ذهنیت مثبت نسبت به پول و ثروت ذهن شما نیز با این تفکرات همسو و هم جهت می شود. آن زمان است که مغز فرکانس هایی را از خود تولید می کند که می تواند بر عوامل و شرایط تاثیر گذاشته تا زمینه برای ظهور پول و ثروت فراهم شود. به عبارت دیگر با قدرت فرکانسهای ذهن افراد شرایط برای به وجود آمدن موفقیت مالی خلق میشود.

انسان هایی در مسیر زندگی قرار می گیرند که ما را در زمینه مالی یاری خواهند داد و وسیله ای خواهند بود برای ایجاد فرصت های کسب ثروت و مال فراوان. قدرت ذهن می تواند به خوبی شغل و موقعیت هایی را برای ما فراهم آورد که به کسب ثروت و برکت منجر می شود. افراد بسیاری هستند که علاقه مند به پول و ثروت هستند اما در پس ذهن آن ها نگرش غلط نسبت به پول و ثروت وجود دارد. این افراد با وجود کوشش های فراوان برای به دست آوردن پول بسیار همیشه از مشکلات مالی رنج می برند. دلیل این اتفاق به مقدار بسیار زیاد در ذهن اینگونه افراد نهفته است. آنها ثروت را دوست دارند اما در ضمیر ناخودآگاه آنها تفکراتی ضد ثروت و دیدگاه های منفی نسبت به افراد ثروتمند وجود دارد. نقش تربیت و فرهنگ خانوادگی نیز می تواند بذر اینگونه تفکرات را از زمان کودکی در ذهن افراد بکارد.

فرکانس درمانی در مرکز بیورزونانس ایران

نقش تفکرات و کلمات در فرکانس ثروت ساز مغز

سوال برای افراد پیش می آید که چگونه می توان فرکانس های مغز را همسو با ثروت و پول کرد؟

تفکرات و تکرار مداوم الگوهای ذهنی ثروت ساز می تواند به مرور زمان بر روی مغز اثر بگذارد. فعالیت های مغز ارتباطی مستقیم با ضمیر ناخودآگاه افراد دارد. ضمیر ناخودآگاه می تواند با تکرار برنامه ریزی شود. زمانی که نوعی از تفکر بارها و بارها تکرار شود در ضمیر ناخودآگاه افراد حک خواهد شد. برای ضمیر ناخودآگاه اهمیت ندارد که این چه موضوعی است. برای تکرار و اثرگذاری بهتر خیلی از افراد دیدگاه های مورد نظر را به تعداد دفعات مینویسند. هر زمان که فردی در حال نوشتن است ذهن به طرز عالی روی آن موضوع تمرکز می‌کند و ذهن و دست در هماهنگی با مغز قرار میگیرند. با تکرار و تکرار این نوع از نگرش جزو وجود افراد و ضمیر ناخودآگاه آنها خواهد شد. در این زمان است که فرکانسهای مغز نیز از جنس باورها و تفکرات انسان می شود. بعضی زمان ها اختلال در چاکرا ها می تواند باعث بروز انرژی منفی در افراد شود و انرژی و فرکتنس های ثروت را از ما دور کند. در بخش چاکرا درمانی با این مبحث بیشتر آشنا خواهید شد.

تاثیر فرکانس افراد ثروتمند

همانطور که میدانید افراد مختلف دارای فرکانس های ذهنی مختلفی هستند و امواجی را از خود به محیط پیرامون منتشر می کنند که بر روی افراد و شرایط تاثیر میگذارد. همنشینی با افراد موفق و هم جهت شدن با فرکانس های آنها می تواند ما را به افرادی جدید و قدرتمند تبدیل کند. برعکس این موضوع همنشینی با افراد منفی گرا و همیشه شاکی با تفکراتی منفی نسبت به ثروت ما را نیز به کسانی تبدیل میکند که نگرشی منفی نسبت به پول و ثروت داشته و همیشه مانند این افراد درگیر مشکلات مالی هستیم. افراد ثروتمند به دلیل نوع نگرش و تفکری که نسبت به پول و ثروت دارند تمام مسیرها و شرایط برای کسب ثروت بیشتر آنها به طور ناخودآگاه فراهم می شود. با تفکر و فرکانس های مثبت نسبت به پول و ثروت می توانید این موهبت الهی را به سمت خود هدایت کنید.

6 پاسخ

  1. این فوق الاده است. من باور دارم هر چیز در جهان از مولفه های 7نور مقدس و پاک خداوند را دارند و این فرکانس 7 بعدیست که اونها رو از هم متمایز میکنه.
    گرفتگی در هر کدام از چاکراها مه درگاههای ورودی این 7 نور مقدس هستند بیماریها و گرفتگیهایی رو در بدن ایجاد میکنه. من باور دارم هر مشکلی با یک گرفتگی در یک رنگ و چاکرای خاص در ارتباطه و با فرکانس و رنگ مربوطه میتونیم اون گرفتگی رو بر طرف کنیم. گمان کنم مشکلات پولی با چاکرای خورشیدی و دو چاکرای پایینتر در ارتباطه و با تشدید فرکانس اونها میشه فقر (مریضی این چاکرا) رو درمان کنیم.

    1. سلام و درود فراوان
      خدا قوت.
      بابت آگاهی هایی که ارائه می دهید، سپاسگزارم.
      دست مریزاد.
      در موسسه ی شما بابت پاکسازی و تنظیم چاکراها و مغناطیس بدن، خدمات ارائه می شود؟
      چگونه با موسسه می توان ارتباط برقرار کرد؟

  2. سلام بزرگوار همیشه سرزنده و دل زنده باشید خوشحال میشم در مورد بیورزونانس در بخش سلول گیاهی هم اگاهی داشته باشم

  3. سلام و احترام
    🔸🔸از محتوای پر بار مقاله های شما بسیار استفاده می کنم. مأجور باشید.
    🔸 آیا شما در مرکز خودتان در زمینه ی پاکسازی چاکراها و مثلاً همین تاثیر فرکانس جذب ثروت، خدماتی ارائه می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *