دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

اموزش فرکانس درمانی خانگی

روش های درمانی با فرکانس درمانی می تواند شاخه های مختلف و دستگاه های متفاوتی داشته باشد. آنچه که به عنوان دستگاه بیورزونانس شناخته می شود نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می باشد و نمی توان از آن به عنوان دستگاه درمانی در خانه استفاده کرد. تخصص tرد درمانگر و اطلاعات پزشکی می‌توانند نقشی تعیین‌کننده در این زمینه داشته باشد. اما امروزه با توجه به کم عوارض بودن روش های درمانی به وسیله فرکانس، شاهد مواردی هستیم که بیشتر در زمینه بهداشت پوست و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها با فرکانس های مختلف و محاسبه شده برای جوانی و شادابی پوست افراد استفاده می شود.شاید این دستگاه ها جزو آن دسته از دستگاه هایی باشند که در زمینه فرکانس درمانی می تواند در منزل استفاده و کاربرد داشته باشد. در ادامه این مطلب با چند دستگاه فرکانس درمانی که قابلیت استفاده در منزل را نیز دارد آشنا خواهیم شد.

فرکانس درمانی زیبایی

برای  زیبایی پوست و تقویت آن دستگاه های متعددی به صورت خانگی و پرتابل طراحی شده است که بر اساس فرکانس درمانی کار میکند. یکی از این دستگاه ها دستگاه هیدرودرمی است که فرکانس بالایی دارد و برای موارد مختلفی مورد استفاده قرارمی گیرد. ازاین دستگاه می توان برای مراقبت بهتر از پوست و مو استفاده کرد. با کمک این دستگاه قادر خواهیم بود که پوست را سفت نماییم و بتوانیم لکه ها و آثار آکنه را از بین ببریم. همچنین از این دستگاه برای برطرف کردن چین و چروک های صورت نیز استفاده میشود. علاوه بر موارد فوق این دستگاه می تواند در کم کردن پف زیر چشم و هاله های رنگی سیاه دور چشم نیز بسیار موثر باشد.

دستگاه هیدرودرمی فرکانسی چگونه کار می کند؟

این دستگاه پرتابل و خانگی با ساده کردن فرکانس بالا  از به وسیله الکترود های شیشه ای می تواند تولید کننده جریان الکتریکی با فرکانس های بالا باشد. این امر سبب می‌شود که گردش خون و متابولیسم افزایش پیدا کند و زمینه برای درمان نمودن عوارضی چون آکنه و ترمیم پوست مهیا شود. این دستگاه می تواند پوست را سفت کند و در نتیجه شاهد کاهش چین و چروک در صورت بشه.  فرکانس های این دستگاه سبب می‌شود که پوست سر نیز شرایطی مطلوب پیدا کند و از ریزش مو جلوگیری شود و همچنین در بسیاری از موارد رشد مجدد مو نیز مشاهده شده است.

 

فرکانس های مختلف برای نقاط مختلف

در این دستگاه هفت الکترود شیشه ای وجود دارد که برای قسمت های مختلف بدن می تواند کاربرد داشته باشد. الکترود های قاشقی این دستگاه برای از بین بردن رفع آثار جوش و اکنه و درمان آن بکار می رود. الکترود های کارتی شکل برای مناطق پیشانی و چانه به کار می رود. این دستگاه الکترودهای شانه ای نیز دارد که برای تحریک فولیکول مو و کم کردن ریزش آن به کار میرود. همچنین الکترو دی به شکل ایگرگ انگلیسی وجود دارد که مناسب نواحی گردن و شانه فرد است.  الکترودهای صافی نیز در این دستگاه دیده می‌شود که می تواند به منظور درمان های غیر مستقیم کاربرد داشته باشد.

علاوه بر مناطق مربوط به سر و صورت الکترود های غلطکی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که برای نواحی نشیمن، کمر، پشت و ران ها مناسب است. گرمای تولید شده توسط این الکترون ها کاملا بی خطر است و میتوانید بدون احساس ترس و نگرانی آن را استفاده کنید و با پوست خود تماس بدهید.

آرامش و تسکین درد با دستگاه فرکانس درمانی خانگی

استفاده از این دستگاه می‌تواند سبب آرامش بیشتر در افراد شود و نواحی دردناک را تسکین دهد. با افزایش گردش خون و افزایش دادن متابولیسم در نواحی مختلف آثار بهبودی و تسکین درد مشاهده می شود. با تنظیم مقدار پی هاش در پوست شاهد جوانسازی و بازگشت به حالت اولیه هستیم. برای استفاده از این دستگاه می توانید ناحیه مورد نظر را با روغن یا کرم آغشته کنیم و سپس در نواحی مختلف با حرکت مارپیچی روی نواحی مختلف قرار دهید.

دستگاه هیدرودرمی فرکانسی برای جوانسازی

این دستگاه ژل آبرسان را موزه کرده از و با جریان الکتریکی ای به پوست شما انتقال می دهد. آبرسانی پوست با این تکنیک و فرکانس‌های معین می تواند اثرات بسیار خوبی را بر جوانسازی و زیبایی پوست شما داشته باشد. با این روش و با استفاده از فرکانس های خواص خواص جوش های سرسیاه از بین خواهد رفت و مواد آبرسان که برای شادابی پوست لازم است به بهترین نحو به لایه‌های عمیق و داخلی در پوست نفوذ می کند و همچنین تاثیر موثر بر التهابات پوستی که در بیشتر مواقع ناشی از آلرژی و حساسیت هاست دارد.

استفاده از این روش بی خطر و ساده است اما بهتر است بعضی از افراد در شرایط خاص از این دستگاه استفاده نکنند. بانوانی که باردار هستند و یا به زودی باردار خواهند شد، اشخاصی که مشکل  قلبی دارند و همچنین اشخاصی که به وسیله جراحی وسایل و یا دستگاه فلزی درون بدن خود قرار داده اند.

البته در این میان دستگاه های فرکانس درمانی برای بیماری های داخلی وجود دارد که معروف به دستگاه بیورزونانس است. از آنجایی که استفاده از این دستگاه اطلاعات پزشکی نیاز دارد نمی‌توان از آن عنوان یک دستگاه خانگی برای درمان استفاده کرد. دستگاه استفاده از فرکانس درمانی روشی تشخیصی و درمانی کاملا بی ضرر، اما برای استفاده از و دستیابی به نتایج بهتر لازم است که درمان با این دستگاه ها توسط افراد متخصص انجام شود. شاید در پاره ای از موارد برای بیماری و مشکل شما روش های دیگری نیز وجود داشته باشد که باید در اسرع وقت از آن طریق برای درمان آن اقدام نمود. استفاده از دستگاه های فرکانس درمانی در زمینه پاکسازی پوست و تقویت موی سرمی‌تواند با رعایت نکات و ملاحظات در منزل و یا کلینیک های زیبایی انجام شود و جای نگرانی و خطر برای این دستگاه ها وجود ندارد. زیرا در این دستگاه ها با شیوه فرکانس درمانی و عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر این کار انجام می شود. این دستگاه ها شرایطی را به وجود می آورند که پوست به شرایط مطلوب قبل از فرسودگی و پیری نزدیکتر شود و از عوامل طبیعی برای انجام این کار سود برده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *