دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

فرکانس درمانی برای قلب

در روش فرکانس درمانی  یا بیورزونانس بیماری های مختلفی می تواند با این شیوه شناسایی و درمان شود. این روش از سال ۱۹۷۰ توسط پزشکی آلمانی ابداع گردید. در این روش از نوسانات الکترومغناطیسی و ایجاد فرکانس استفاده می شود. هر جسم در این دنیا به هر سلول و مولکول دارای فرکانس خاص خود است. حتی اعضای بدن انسان نیز فرکانس مخصوص به خود را دارند. زمانی که یک عضو از بدن مانند قلب در شرایط سلامت قرار دارد فرکانس مربوط به خود را ساطع می کند. دانشمندان با اندازه گیری فرکانس اعضای مختلف بدن و تشکیل یک آرشیو از آن توانایی این را دارند که با اندازه گیری فرکانس هر عضو و تطبیق آن با مقدار استاندارد، عیب وجود نقص و مشکل در آن اندام ببرند.

 فرکانس درمانی روشی برای تشخیص مشکلات قلب

در این روش علاوه بر آنکه به روش های بهبود مشکلات بیمار به اعضای داخلی توجه می شود، به روش تشخیص صحیح مشکلات نیز کمک می کند. همانطور که گفتیم هر عضو از بدن و کلیه اعضای داخلی مانند قلب انسان دارای فرکانس مخصوص به خود است. برای تشخیص مشکل در هر عضو بدن فرکانس هایی را مطابق با فرکانس مخصوص آن عضو می تابانند. طبق قانون فیزیک فرکانس یکسان با قدرت و ویژگی های مشابه، در زمان تداخل و مواجهه با هم رزونانس ایجاد می کنند و تشدید می گردند. به عنوان مثال اگر فرکانس یک قلب سالم توسط پزشکان متخصص به این عضو ارسال گردد دو حالت وجود می آید. اگر قلب انسان سالم باشد با در زمان دریافت فرکانسی مشابه با خود رزونانس ایجاد می کند و این پدیده توسط پزشکان تشخیص داده میشود. اگر عضو مورد نظر مانند قلب در برابر این فرکانس عکس العملی نشان نداد، نشان از این است که نقص و مشکلی در عملکرد قلب وجود دارد.

درمان مشکلات قلبی با فرکانس درمانی

در این روش از دستگاهی بهره گرفته می شود که الکترود های آن در دو نقطه بدن و پوست قرار می گیرد و ابتدا بدن شخص اسکن می گردد. با اسکن بدن و مقایسه آن با پارامترهای موجود در آرشیو مشخص می گردد که کدام عضو دچار مشکل است. این موضوع در مورد قلب نیز صادق است ست و عدم تطابق فرکانس آن با شرایط طبیعی بیماری آن تشخیص داده میشود. دستگاه فرکانس درمانی ارتعاشات آشفته و بیمار را به دستگاه بیورزونانس اطلاع میدهد.  سپس ارتعاشاتی که برای بهبود عضو مورد نظر مانند قلب نیاز است را به آن عضو می تواند. با دریافت این نوسانات و اصلاح فرکانس مربوط به قلب روند سلامت و بهبودی این عضو فراهم می شود. جلسات درمانی در این روش چیزی حدود ۱۵ الی ۴۵ دقیقه به طول می انجامد تعداد دفعات و مقدار آن طبق نظر پزشک و شرایط بیمار است.

فرکانس درمانی قلب عوارض دارد؟

این نکته را باید بدانید که فرکانس درمانی یا روش بیورزونانس از جمله روش‌های غیرتهاجمی به حساب می آید که هیچ گونه عوارضی برای فرد متقاضی به همراه نخواهد داشت. بسیاری از افراد که در وضعیت جسمانی نامناسبی نیز قرار دارند با دریافت این امواج الکترومغناطیسی و استفاده از این روش درمانی دچار مشکل نخواهد شد. حتی افرادی که در مراحل درمانی قرار دارند و از دارو نیز استفاده می کنند، انجام فرکانس درمانی تداخلی برای آنها در زمان مصرف دارو نیز ایجاد نخواهد کرد.

در چه مواردی از فرکانس درمانی استفاده می شود؟

همانطور که در بالا اشاره شد فرکانس های بیولوژیک بدن توسط دستگاه بیورزونانس مورد بررسی قرار می گیرد و از آنجایی که هر عضو و بافت بدن ارتعاشات مخصوص به خود را دارد، میتوان با تشخیص بیماری در آن آن و همچنین ساطع کردن امواج های اصلاحی مشکل در آن عضو و بافت را حل نمود. زمینه درمانی و مواردی که با این روش بهبود می یابند بسیار است. در ادامه این مطلب  اشاره ای به مناطق و موارد مصرف این روش درمانی میشود:

  • درمان انواع آلرژی مانند آلرژی به موی حیوانات، گرد و خاک، آلرژی غذایی و…
  • درمان مشکلات بیش فعالی یا آلکالوز
  • تسکین و درمان نمودن مشکلات ناشی از سیستم تنفسی مانند آسم و برونشیت
  • به عنوان روشی کمکی و در درمان درد درمان تومورها ازانواع مختلف
  • درمان انواع بیماریهای دژنراتیو و مزمن مانند بیماریهای در زمینه روماتیسم
  • روشی کارآمد در رفت و درمان انواع دیابت نوع یک و دو دو
  • درمان مشکلاتی که ناشی از اختلال در کارکرد غده های درون ریز بدن است
  • برطرف نمودن مشکلات ای که مربوط به سیستم دفاعی بدن است. درمان نمودن  مسمومیت ناشی از عدم دفع درست مانند کلیه ها
  • درمان مشکلات مربوط به بانوان مانند انواع استفراغ در دوران بارداری. برطرف نمودن مشکلات ناحیه پستان و تخمدانها مانند کیست تخمدان یا پستان
  • کمک به درمان بیماری های قلبی و عروقی
  • درمان افرادی که دارای مشکل و نقص در سیستم ایمنی هستند
  • برطرف نمودن مشکلات ناشی از سیستم گوارش، معده و روده ها. بیماری هایی مانند زخم معده، التهاب پانکراس، کولیت و ورم معده
  • برطرف نمودن مشکلات مربوط به مثانه و کلیه ها. بیماری هایی نظیر التهاب مثانه یا التهاب مزمن و حاد کلیه ها

علاوه بر این موارد با تشخیص پزشک و ریشه یابی مشکل در اعضا و بافت های بدن می توان مشکلات و بیماری های بیشتری را با این روش برطرف نمود.

فرکانس درمانی روشی برای تقویت سیستم ایمنی

در دنیای امروزی به دلیل مشکلات ناشی از از آلودگی هوا، خوراک های ناسالم، عدم مصرف کافی آب، بروز استرس و هیجانات بسیار، کم بودن سطح اکسیژن و مصرف کم ویتامین و املاح معدنی سیستم ایمنی بدن انسان آن روز به روز ضعیف تر میشود و در نتیجه زمینه رشد و فعالیت میکروب ها در بدن فراهم می شود. با استفاده از این روش می‌توان کمک بسیاری به تقویت سیستم ایمنی بدن نمود. زیرا میکرو ها و کلیه عوامل بیماری زا فرکانس خاص خود را دارند و می توان با روش فرکانس درمانی با شناسایی آن ها فرکانس هایی را به سمت آنها تابانید و این عوامل بیماری زا را به بهترین نحو از بین برد. در این شیوه از هیچ گونه دارویی استفاده نمی شود و از طریق امواج و فرکانس های خاص عوامل ایجاد بیماری در بدن بدون آسیب به دیگر بافت ها از بین می روند رد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *