دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

مزایا و ويژگی های تكنولوژی بيورزنانس

در اینجا مزایا و ویژگی های تکنولوژی بیورزونانس  بررسی قرار می گیرد. عواملی وجود دارد که مزایا نسبی تکنولوژی بيورزنانس را نسبت به بقیه روش‌های ارتقا سلامتی متمایز می کند.

به صورت کلی مزایا و ویژگی های تكنولوژی بیورزونانس:

  • پیش تشخیص و تشخیص دقیق و سریع
  • غیرتهاجمی و بدون عوارض بودن
  • پیشگیری و درمان بیماری ها

تشخیص  دقیق و بی خطر

 در هر زمینه بیماری و ناراحتی هایی که برای جسم فرد به وجود می آید اولین و مهمترین گام تشخیص صحیح علت بیماری و عوامل به وجود آورنده آن است. چه بسا اگر تشخیصی دقیق و درست انجام پذیرد دوره ارتقا سلامت و روش های ارتقا سلامتی به بهترین نحو مصوبه بازگشت سلامتی به فرد می شود.

به طور کلی عواملی چون انگل ها، قارچ ها، باکتری ها، میکروب ها،  ویروس ها و… سبب بروز بیماری در افراد می گردد. در وهله اول هرنوع ارتقا سلامتی با انجام آزمایشات مختلف در صدد کشف علت ناهنجاری در بدن آیند  تا بتوان بهترین روش مقابله با آن را یافت. برخی از آزمایشات با گرفتن خون، نمونه برداری، دستگاه های تصویربرداری و… انجام می پذیرد. انجام برخی از این آزمایشات برای افراد آزاردهنده و دردناک است. در مواردی هم دیده شده است که پاتوژن های خاصی وجود دارند که در آزمایشاتی مثل ادرار و خون مشاهده نمی شوند و یا اینکه فاکتورهای شناسایی پاتوژن های بسیار زیاد در آزمایشات موجود تعریف نشده است. 

اگر روشی وجود داشته باشد که بتواند هم تشخیص خوبی راجع به عوامل بیماری زا داشته باشد همین که با کمترین عوارض انجام شود بسیار عالی می تواند باشد. باید این مژده را به افراد داد که با روش تشخیصی بیورزونانس می شود بیش از ۵۰۰ نوع پاتوژن و عوامل بیماری زا را تشخیص داد. جالب است که بدانید این روند تشخیصی کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد در حالیکه برای فهمیدن آن از آزمایشات تهاجمی و گرفتن خون خبری نیست. با روش تشخیصی بیورزونانس توان به نوعی عفونت و محل آن سریعاً پی برد.

 علاوه بر موارد مطروحه در این روش می توان انواع عوامل آلرژی‌زا را نیز به خوبی شناسایی کرد. 

روند تشخیصی دستگاه بیورزونانس بر اساس فرکانس عمل میکند. با دانستن فرکانس مخصوص اعضا و جوارح و همچنین انواع باکتری، قارچ، انگل، ویروس و… می توان با فرستادن فرکانس ها و بررسی عکس العمل ها به طور دقیق نوع و علت بیماری را تشخیص داد. چیزی که دستگاه بیورزونانس را فوق العاده کرده است آرشیو ۵۷ هزار تایی انواع فرکانس در آن است که شامل کلیه اندام های بدن و انواع پاتوژن و عوامل آلرژیک است. در زمینه تشخیص و آزمایشات صحیح و دقیق، بیورزونانس بی نظیر عمل می کند زیرا ما در کمترین زمان ممکن قادر خواهیم بود تمامی بدن را اسکن نموده و نسبت به حضور و عدم حضور پاتوژنها و عوامل بیماری زا اطمینان حاصل کنیم. 

به طور کلی علت عوارض و ناراحتی های حاصله در بدن به دلیل نفوذ میکروب در اعضا و جوارح است. در بسیاری از موارد پیش آمده است که دلایل و عوامل عفونت در خون و آزمایش مشاهده نشده است. اما با روش بیورزونانس به هیچ وجه شاهد خواهیم بود و با دقت بالا بدون تماس فیزیکی که موجب ناراحتی و تحریک گردد، می توان به بهترین نحو تشخیص ای دقیق داشت و کلیه افراد را در تمامی سنین مورد اسکن قرار داد. تنها با قرار دادن الکترود ها و دریافت فرکانس های مربوطه می توان به اطلاعات بسیاری دست یافت.

 تشخیص عوامل بیماری زا با بیورزونانس چگونه انجام میشود؟

 به طور خلاصه باید اینگونه گفت که این تکنولوژی تلفیقی از علم پزشکی و دانش فیزیک است. همه سلول های بدن و اعضاء و جوارح داخلی دارای فرکانس مخصوص به خود هستند. این منحصر به فرد بودن مانند اثر انگشت کاملا اختصاصی است. هیچ سلول و عضو فرکانس مشابه عضو مختلف ندارد.

طی سالیان متمادی دانشمندان با روش های خاص توانستند آرشیوی از فرکانس اعضا و سلول‌های بدن به دست بیاورند. حتی این سنجش مربوط به انواع عوامل بیماریزا نیز شد. انواع ویروس، باکتری و… توسط این روش سنجیده گردید و فرکانس آنها مورد بررسی قرار گرفت.  با تاباندن فرکانس های مختلف و بررسی بازخورد آن به خوبی می توان تشخیص داد که فرکانس مربوطه به دلیل کدام عامل بیماری زا بوده است. با بررسی آرشیو  عوامل بیماری زا و تطبیق آن با اطلاعات دریافتی توان به خوبی علت بروز نقیصه را تشخیص داد.

 پس از تشخیص می‌توان با فرکانسی مطابق با آن عامل  نسبت به نابودی و برطرف نمودن آن اقدام کرد.

در دستگاه های جدیدی که ارائه شده است آرشیوی از ۵۷۰۰۰ عامل بیماری زا قرار دارد که به خوبی می‌تواند با تابش فرکانس و بررسی آن به طور دقیق عامل بیماری زا را شناسایی کند. 

غیرتهاجمی و بدون عوارض بودن

 بسیاری از آزمایشهای تشخیصی برای بسیاری از افراد دردناک و ناراحت کننده است مخصوصاً اگر کودک باشند یا اینکه افرادی سالخورده باشند. در این روش تشخیصی هیچگونه نمونه برداری از بدن انجام نمی پذیرد. در مدت زمان کمی کل بدن اسکن شده و عوامل بیماری زا به خوبی تشخیص داده می شوند. سهولت به همراه دقت بالا و همچنین زمانی اندک برای این کار از بیورزونانس روشی دقیق و خارق العاده ساخته است. این روش دقیق می‌تواند کمک حال بسیار بزرگی برای پزشکان در مرحله تشخیص باشد.

بیورزونانس روشی ارتقا سلامتی بدون تهاجم و عوارض

 مطابق با ذهنیت اکثر افراد مراحل ارتقا سلامتی هر بیماری سختی های خاص خود را دارد. شاید نیاز به مصرف داروهای مختلف باشد، برداشتن عضو، شیمی ارتقا سلامتی و… از روش‌های ناخوشایند در ارتقا سلامت مشکلات جسمی است. بسیاری از افراد وجود درد و ناراحتی را برای رسیدن به سلامتی پذیرفتند و نمی توانند تصور کنند که ارتقا سلامت آنها بدون کوچکترین تماس و عارضه‌ای انجام شود. اما باید بدانید که در روش و متد بیورزونانس اینگونه ارتقا سلامت کردن امکان‌پذیر گشته است.  تنها با فرکانسهای مشخص می توان عوامل بیماری زا و بروز مشکل در اعضای بدن را نابود کرد. در این روش ارتقا سلامتی اثری از داروهای شیمیایی با عوارض مختلف نیست. نیاز به جراحی یا داشتن بافت های متفاوت نمی باشد. در این روش برای مهار و از بین بردن بافت های بیمار نیاز به تزریق های مختلف داخل خون نیست. در بسیاری از موارد حتی اگر فرد دارو مصرف میکرد یا اینکه مورد عمل جراحی قرار می‌گرفت و صحت و سلامت خود را باز می یافت، اما همیشه عوارض داروهای مصرفی و اعمال جراحی گریبانگیر فرد بود. مانند عوارض مصرف داروهای مختلف شیمی ارتقا سلامتی یا آثار جراحی و…

 این روش کاملا بی خطر است و نه تنها برش و زخمی به جای نمی گذارد، آثار و علائم ای روی دیگر اعضای بدن نیز نخواهد داشت. زیرا در این روش داروهای شیمیایی قوی مصرف نگردیده است تا دیگر اعضا را تحت تأثیر قرار دهد. حتی زمانی که بهبودی کامل حاصل میشود بافت های بدن کاملا دست نخورده و سالم می ماند و تنها در این روش عوامل بروز بیماری خارج می‌شوند و به سلول‌ها و بافت‌های بیمار کمک می‌شود که فرکانس سلامتی خود بازگردند.

 روش ارتقا سلامت در بیورزونانس چگونه انجام میشود؟

 به طور خلاصه باید اینگونه گفت که در این روش فرکانس هایی مطابق با بافت سالم به عضو موردنظر تابانده می شود تا  آن را هم فرکانس با عضو سالم نماید. همچنین با شناسایی فرکانس عوامل بیماری زا می توان فرکانسی به عامل مزاحم ایجاد کرد تا سبب شود آن عامل بیماری نابود و منهدم گردد. با تشدید رزونانس و این پدیده فیزیکی می توان عاملی چون ویروس را شناسایی و با تاباندن فرکانس هم راستا با آن، نسبت به نابودی آن اقدام کرد. متوجه شدید که هیچ عامل دارویی و شیمیایی برای این منظور استفاده نشده و شرایطی به وجود می آید که خود سلول بیماری زا  بدون آسیب به بافت های سالم از بین برود.

 این روش به گونه ای است که تنها بوی عوامل پاتوژن اثر می گذارد بافت های سالم تحت تاثیر قرار نمی گیرند. در خیلی از ارتقا سلامت های مرسوم برای از بین بردن عواملی چون ویروس از داروهای استفاده می شود که علاوه بر عوامل بیماری زا، بافت ها و سلول های غیر مرتبط را نیز نابود می کند. عوارض بعد از مصرف داروها و روش های ارتقا سلامت شامل این مقوله می گردد. با این روش و استفاده از متد ارتقا سلامتی بیورزونانس  می توان از نظر پزشک متخصص ارتقا سلامتی پاک و مطمئن است.

 از دیگر مزیت های بیورزونانس ارتقا سلامت قطعی و عدم بازگشت آن است. زیرا عامل بیماری زا به طور کامل حذف گردیده و بافت های دیگر نیز تقویت می شود و فرکانسی سالم پیدا می کند. 

دکتر یگانه از بنیانگذاران ی رزونانس در ایران است و می توانید از تجربیات عظیم وی  در زمینه بیورزونانس و روشهای ارتقا سلامتی بهره مند گردید.

سیستم یکپارچه بدن در تکنولوژی بیورزونانس

در تکنولوژی بیورزونانس یک سیستم یکپارچه متصور می شود و اعتقاد بر این است که اعضای مختلف بدن دارای ارتباطی پیوسته با یکدیگر هستند . اعضا و سیستم‌های گردش خون، گوارش، هورمون ها، استخوان ها، سیستم تنفسی، سیستم گردش خون و سیستم مغز و اعصاب همگی ارتباطی وابسته به هم داشته و نمی توان هر کدام را به صورت مجزا مورد بررسی قرار داد. برای تشخیص بیماری ها درست آن است که بدن به صورت یکپارچه مورد بررسی قرار گیرد که این امر در تکنولوژی بیورزونانس به خوبی انجام می‌شود.

پس از بررسی های دقیق توسط بیورزونانس همه بافت های بدن و تمامی نقاط بررسی می گردد و بافت و قسمتی از بدن وجود نخواهد داشت که مورد بررسی قرار نگرفته است.

 روش ارتقا سلامت در این تکنولوژی بر اساس همین پاتی بوده و داروهایی به صورت عمومی و اختصاصی روی شخص بیمار تست شده و بهترین و اصولی ترین روش ارتقا سلامت برای علل بیماری مشخص می شود. با استفاده از دستگاه بیورزونانس فرکانس های طبیعی با مقادیر مشخص دلایل و عوامل بروز بیماری را از بین میبرد و با ورود فرکانسهای سالم و  صحیح، مناطق بیمار را به حالت طبیعی و زمان سلامت بازمی‌گرداند.

 فرکانس هایی که در بیولوژیک استفاده می شود از جنس فرکانسهای الکترومغناطیس بدن فرد است و فرکانس پایینی دارد اما در عین حال بسیار دقیق است و همانند فرکانس طبیعی بدن هیچ گونه ضرر و عوارض جانبی برای شخص نخواهد داشت. 

اساس ارتقا سلامت در این روش و تکنولوژی بر اصل حیات و سیستم بدنی موجودات زنده به وجود آمده است که بتوان از طریق آن عوامل مهاجم و بیماری زا را شناسایی و با کمترین عوارض از بین برد. همچنین به بدن کمک می‌شود که خود را بازسازی کرده و از عوامل بیماری زا پاک گرداند. 

در حال حاضر کشورهای فراوانی روی این تکنولوژی کار می کنند و در حال گسترش روش های ارتقا سلامتی و بهینه کردن دستگاه های بیورزونانس با تکنولوژی های نوین هستند. در سال های اخیر دستاوردهای خوبی جهت رفع بیماری های روانی و افسردگی توسط بیورزونانس به دست آمده است. با استفاده از این روش در برطرف کردن مشکلات روحی روانی، دیگر از مصرف داروهای پر عوارض شیمیایی خبری نخواهد بود. بسیاری از افراد که به دلیل مشکلاتی چون افسردگی دارو مصرف می کنند از عوارضی که این داروها بر سایر اعضای بدن آنها می گذارد ناخشنود هستند. اگر بتوان بیماری‌ها مانند افسردگی را با این روش برطرف نمود خدمت بزرگی بیماران عرصه و سایر افراد جامعه خواهد بود. از آنجا که با بیورزونانس مصرف داروهای شیمیایی و پرخطر محدود و یا قطع خواهد شد، بدن به راحتی می تواند در حالتی طبیعی و ارگانیک به حیات خود ادامه دهد.

 از مزیت های دیگر این تکنولوژی این است که دستگاهی کاملاً بی خطر دارد و حسگر ها تنها با لمس پوست بدن انسان می توانند اطلاعات را دریافت و امواج را منتقل نمایند. همین امر است استفاده از آن را برای افراد مختلف و حتی گروه‌های سنی آسیب پذیر مانند کودکان کم سن و افراد سالخورده راحت و بی عوارض کرده است.

 استفاده از این دستگاه راحت بوده حتی می‌تواند در ابعاد قابل حمل نیز وجود داشته باشد و برای افرادی که توان مراجعه به کلینیک را ندارند بسیار مفید و ارزشمند است. بر خلاف دستگاه های تشخیصی و ارتقا سلامتی دیگر ابعاد بسیار بزرگ و سنگین نداشته و اگر به درستی نحوه کار با آن آموزش داده شود از نظر هزینه هم می تواند برای خیلی از افراد قابل دسترس باشد و پزشکان محترم می توانند کلینیک خود را به دستگاه ها و تجهیزات مربوط به بیورزونانس مجهز نمایند.

 از آنجایی که این  شیوه و روش ارتقا سلامتی برگرفته از طبیعت و ذات در صورت گسترش و پیشرفت تواند نویدبخش روزهایی سالم و لذت بخش برای کلیه افراد بشر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *