دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

مراکز فرکانس درمانی در تهران

فرکانس درمانی یا بیورزونانس در حال تکامل و تبدیل شدن به روشی عالی برای تشخیص و درمان بیماری هاست. از سال های گذشته این روش  درمانی با چالش های بسیاری روبرو بود و از آنجایی که نیاز به مصرف دارو و هزینه های بسیار برای درمان مشکلات صعب العلاج تا حد زیادی کاهش پیدا می کرد، با مخالفان زیاد و غول های شرکت های دارویی مواجه گردید. بارها محققین و افرادی که در این زمینه فعالیت کردند دچار بی مهری شدند. کارشکنی های بسیاری برای افراد محقق در این زمینه به وجود آمد زیرا منافع مالی بسیاری از افراد با خطر مواجه می‌شد. در کشور ایران نیز پس از شناخته شدن این شاخه درمانی، افرادی بودند که از پیشگامان فراگیری و تحقیق در این زمینه بودند. دکتر طاهری یگانه پدر علم بیورزونانس ایران زحمات بسیاری را در این زمینه را برای گسترش و شناساندن این روش درمانی انجام دادند . با تحقیقات بسیار و کسب تجربه در کشورهای مختلف و صاحب نام آثار و نشانه های مثبت پیشرفت این روش درمانی را در ایران شاهد هستیم.

 مراکز بیورزونانس تهران

با همکاری دکتر یگانه و دانشگاه امیرکبیر پیشرفت های چشمگیر و موثری در زمینه بیورزونانس و روش های تشخیصی و درمانی صورت گرفت. تحقیقات علمی، کارگاه های عملی و درمانی به بهترین شکل در این مرکز در حال انجام است. این پیشرفت تا جایی پیش رفت که شاهد به وجود آمدن کلینیک فرکانس درمانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بودیم. در این کلینیک در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماریها و پیشگیری از بروز مشکلات و بیماری‌ها در آینده جلوگیری به عمل می آید. در این روش درمانی می توان روش های اختصاصی درمانی برای فرد در نظر گرفت. روش غیر تهاجمی و قابل تلفیق با طب سنتی می باشد. در این مرکز تشخیص و بررسی و عفونت ها و بیماری ها با دستگاه بیورزونانس انجام می شود. در این مرکز و با استفاده از این شیوه درمانی می توان به عوامل ایجاد درد که به صورت ناشناخته هستند پی برد. با اسکن کردن بدن می توان به خوبی اطلاعات بسیاری از نحوه عملکرد اجزای بدن به دست آورد و همچنین انواع کمبودهای بدن ناشی از فقر ویتامین و مواد معدنی را تشخیص داد. علاوه بر مشکلات  جسمی می توان با این روش انواع عارضه های روحی روانی و مشکلات ناشی از آن را در بهترین حالت تشخیص داد.

در آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری بیورزونانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر علاوه بر موارد فوق انواع خدمات تشخیصی و درمانی با کمترین عوارض و یا بدون عوارض انجام می شود. در روش تشخیصی این  شیوه حتی نیاز به خونگیری از بیمار نیست و تنها با فرکانس و امواج خاص مشکلات شناسایی و درمان میشود.  در مقاله مضرات فرکانس درمانی بیشتر با بی خطر بودن این روش آشنا می گردید.

بیورزونانس درمانی در کلینیک دکتر طاهری یگانه

دکتر حمیدرضا طاهری یگانه از پیشگامان علم بیورزونانس در ایران است که زحمات بسیاری در این زمینه کشیده است و با همکاری آزمایشگاه دانشگاه امیرکبیر در زمینه بسط و گسترش این علم و شناساندن علمی آن به همگان تلاش های بسیاری را مبذول داشته اند. شما میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت و آشنایی بیشتر با دکتر طاهری یگانه نسبت به تماس، مشاوره و رزرو وقت ویزیت اقدام نمایید. مرکز بیورزونانس دکتر طاهری یگانه در تهران  قلهک، خیابان یخچال قرار دارد.

دکتر طاهری یگانه با سالها فعالیت و کسب تجربه در کشور روسیه از پیشگامان  این علم در دنیا به حساب می آید با انتقال تجارب و دانسته های علمی خود گامی بلند در زمینه درمان بیماری های مختلفو حتی بیماری‌های صعب‌العلاج پرداخته است. در این مرکز درمانی تشخیص درستی از بیماری های جسمی و روحی روانی به دست می آید و هیچ محدودیتی برای افراد در شرایط مختلف نخواهد داشت. بسیاری از زمان ها روش های متداول تشخیصی و درمانی نمی توانند راجع به بعضی از بیماری ها راهکاری موثر ارائه دهند. شیوه تشخیصی و درمانی بیماری با بیورزونانس قادر است که به برخی از این سوالات مبهم پاسخ داده و راهکاری موثر ارائه دهد.

فرکانس درمانی در تهران روشی بی عوارض

در زمان بروز بیماری برای افراد اولین مرحله تشخیص آن بیماری است. با روش‌های مختلفی و یا مراجعه به آزمایشگاه علت و عوامل بروز مشکل بررسی می شود. نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است آزمایشات مختلف به شیوه های گاها دردناک است که بسیاری از بیماران را دچار هراس و استرس می نماید. معمولی ترین آزمایشات مانند آزمایش خون نیز ز با سوزن و یا درد همراه است. البته روش های آزمایشگاهی مختلف دیگر وجود دارد که بسیار دردناک و سخت خواهد بود و عوارض آن تا مدت ها در بدن فرد بیمار باقی می ماند. اما در روش بیورزونانس مرحله تشخیص بیماریها چه در زمان به وجود آمدن و چه قبل از آن، کاملاً بی خطر و بدون درد و عوارض است. با اسکن بدن توسط دستگاه فرکانس درمانی در زمانی اندک و در کمال آرامش این کار انجام می شود .اما چیزی که از اهمیت بسیار برخوردار است بی خطر بودن و بی عوارض بودن مراحل درمان بیماری است. برای درمان بسیاری از بیماری ها نیاز به اعمال جراحی، شیمی درمانی، دارو درمانی و… است که روشی استرس زا، هزینه بر و همراه با درد است. حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که این شیوه درمانی پاسخگویی درمان بیمار نباشد، لااقل آسیبی به جسم و روح فرد نخواهد رساند و در طول دوران درمان فرد بیمار سختی بسیاری تحمل نمی کند.

کشورهای پیشرو در زمینه  فرکانس درمانی

کشورهای آلمان و روسیه از کشورهایی هستند که در زمینه فرکانس درمانی یا بیورزونانس سرآمد دیگر کشورها هستند. دکتر طاهری یگانه با کسب تجربه بسیارغنی از کشور روسیه که از پیشگامان این علم در جهان به حساب می آید، تجربیات خود را برای تشخیص و درمان بیماری ها در اختیار متقاضیان قرارمی دهد. کشورهای دیگر نیز در این زمینه فعالیت دارند اما در زمینه مهندسی و تولید دستگاههای بیورزونانس نمی توانند به هیچ وجه با کشور آلمان و روسیه رقابت کنند. همچنین کشورهای روسیه و آلمان در زمینه روش های نوین و مختلف تشخیص در این شیوه درمانی سرآمد دیگر کشورها هستند.

این علم در کشور های مختلف و همچنین ایران در حال گسترش و پیشرفت فراوانی است و به زودی قادر خواهد بود سهم بزرگی از دنیای پزشکی و درمان را در اختیاربگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *