دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

هاله انرژیکی بدن چیست ؟

مدت‌های مدیدی هست که شما در مورد هاله های انرژیکی اطراف بدن مطالب ضد ونقیض زیادی را دریافت می کنید و حتی از گوشه وکنار شنیده اید که گفتگو در مورد هاله ها می تواند کاملا غیر علمی بوده و از دنیای خرافات هست . امروز ما می خواهیم با یک گفتگوی ساده علمی و حقیقی هاله ها رو مورد بررسی قرار دهیم . بنده در دانشگاه های مسکو درس های آکادمیک مختلفی را در مورد چگونگی هاله ها و تاثیرات آن بر روی سلامتی و بر روی انسانهای اطرافمان را گذرانده ام .
ببینید واقعیت امر این هست که در دانشگاههای کشورمان بخصوص در دانشگاه های پزشکی بدن انسان را فقط به صورت یک ماشین زنده پروتئینی با خواص بیوشیمیایی مورد بررسی قرار می دهند البته که این نقطه نظر درست می باشد ولی کافی نیست زیرا بدن انسان مغناطیسی هم هست . ما یک ماشین مغناطیسی هستیم و از آن مهمتر بدن ما کاملا هوشمند می باشد . آیا کسی از دانشمندان هست که مغناطیسی بودن و یا الکتریکی بودن بدن را انکار کند ؟ مسلم خیر . هیچکس نمی تواند مغناطیس بودن و هوشمند بودن بدن انسان را انکار کند زیرا در رشته دانشگاهی بیوالکتریک‌ سلولی ولتاژ بسیار ضعیف سلولها اندازه گیری شده است از طرفی سالیان دراز است که علم پزشکی که دایما بدن و اندام های بدن را رصد می کند قاطعانه اثبات کرده است که از سیستم عصبی پالسهایی الکتریکی عبور می کنند . پس همه ما در حال حاضر باید قانع شویم که بدن انسان واقعا یک ماشین الکتریکی و مغناطیسی می باشد . توجه شما عزیزان را به این نکته مهم جلب می کنم که هیچ دستگاه و یا ماشین الکتریکی – مغناطیسی نمی تواند وجود داشته باشد مگر اینکه یک منبع ذخیره انرژیکی مثل باطری داشته باشد . از طرفی هم قطعا این منبع انرژی قابل شارژ هم باید باشد زیرا در زمان مصرف انرژی توانایی دوباره شارژ انرژیکی از دست رفته خود را داشته باشد .
حالا یک سوال مهم پیش می آید که از کجا باید شارژ شود؟ یعنی به چه ایستگاه برق و یا انرژی مغناطیسی؛ بدن ما می تواند متصل شود تا شارژ گردد .‌ و اینکه دقیقا این انرژی های مغناطیسی از کدام نقاط بدن می توانند وارد بدن بشوند تا شارژ انرژی درست اتفاق بیفتد . دانستن نقاط ورود انرژی های مغناطیسی به بدن ارتباط مستقیم با شناخت هاله ها دارد .
ببینید واقعیت امر این هست که در بدن انسان مناطق و یا سوراخ‌هایی به نام چاکرا وجود دارد که توانایی جذب انرژی های مغناطیسی را دارد . که در قسمت چاکراها ما مفصلا توضیح داده ایم ( لطفا در همین سایت حتما مراجعه کنید و مطالعه کنید) .

شناخت چاکرا و 7 منطقه ورود انرژی

هفت نقطه ورود انرژی مغناطیسی در بدن وجود دارد که به ترتیب از پایین به بالا آنها را از لحاظ رنگ مورد بررسی قرار می دهیم :
چاکرای شماره یک در قسمت دنبالچه بوده و رنگ انرژی مغناطیسی وارد شده به این قسمت به رنگ قرمز در می آید .
چاکرای شماره دو در قسمت زیر ناف بوده و رنگ انرژی مغناطیسی وارد شده به این قسمت به رنگ نارنجی در می آید .
چاکرای شماره سه زیر جناق سینه بوده و رنگ آن زرد میشود .
چاکرای شماره چهار روی قسمت قلب قرار دارد و رنگ انرژی وارده به این قسمت به رنگ سبزدر می آید .
چاکرای شماره پنج که در قسمت روی گلو می باشد و رنگ انرژی وارده به آن آبی رنگ‌ می شود.
چاکرای شماره شش در قسمت پیشانی بوده و رنگ انرژی وارد شده به این قسمت نیلی میشود .
چاکرای شماره هفت در قسمت ملاج سر می باشد و رنگ انرژی وارد شده در این قسمت معمولا یا بنفش و یا سفید می باشد .

خوب تا اینجا ما متوجه شدیم که بدن انسان از هفت نقطه، انرژی های مغناطیسی مختلفی را در هفت رنگ مختلف دریافت می کند .سوال ؟ این انرژی های مغناطیسی در کجا وجود دارند که بدن از آنها تغذیه می کند ؟ جواب, این است که انواع مختلفی از انرژی های مغناطیسی با سطح ارتعاش های مختلفی به طور خدا داد روی کره زمین وجود دارند به مانند اکسیژن که به صورت خدا دادی روی کره زمین قرار دارند . و چاکرا ها بنا بر فرکانس ارتعاشی خود هر کدام به صورت جداگانه نسبت به دریافت انرژی های مغناطیسی هم فرکانس خود دارای قدرتهای منحصر بفرد مربوط به خود می شوند.
حالا کار ما در مورد توضیح هاله ها ساده تر شد زیرا هاله ها عملا لایه هایی از جنس ارتعاشات مغناطیسی هستند که از برآیند ارتعاشات مغناطیسی چاکراها و اندام های بدن بوجود می آیند .‌و از آنجا که این ارتعاشات و انرژی های مغناطیسی خودشان از رنگ بندی های مختلفی تشکیل شده اند در زمانی که گرد هم می آیند خود بخود به دور بدن به مانند پوسته های تخم مرغی شکل بنا به میزان ارتعاش و رنگ های مختلف خود کنار هم شکل می گیرند .
خیلی جالب است که بدانید امروز نقض وجود این لایه های رنگی انرژیکی در اطراف بدن غیر ممکن هست زیرا دوربینهایی طراحی شده که عکس هاله های انرژیکی اطراف بدن را می توان ثبت کرد .

در این عکس ها لایه های انرژیکی اطراف بدن به صورت ۷ رنگ‌یعنی هفت لایه دیده می شوند.‌قابل ذکر است که بدانید شدت رنگ و یکنواخت بودن این لایه ها که هاله را ایجاد کرده بیانگر میزان سلامتی روح و روان و جسم فرد مورد نظر می باشد . به دیگر سخن با بررسی وضعیت هاله ها ما می توانیم از میزان سلامتی انسان آگاه شویم .‌ قطعا در ذهن شما این سوال نقش‌بسته است که آخر چگونه می توان از طریق شناسایی وضعیت هاله ها به سلامتی روح و روان و جسم انسان پی برد ؟ جواب سوال بسیار برایتان جالب خواهد بود زیرا که ما در اینجا مجبوریم یکسری اطلاعات در مورد مغز را مورد بررسی قرار دهیم .
واقعیت این هست که تمام سلولهای بدن انسان دارای ارتعاشات مغناطیسی هستند که در دانش بیورزونانس ( این سایت تنها پایگاه رسمی بیورزونانس زیر نظر انجمن علمی بیورزونانس وزارت علوم و دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه آزاد می باشد ) توسط دستگاه بیورزونانس قابل سنجش می باشند ولی نکته در اینجاست که تمام سلولهای بدن بدون هیچ تردیدی توسط حوزه های مغناطیسی کنترل کننده مغزی‌ می توانند به حیات بیوشیمیایی خود ادامه دهند. از طرفی تمام افکار خوب و‌بد ما هم دارای ارتعاشات مغناطیسی هستند که روی مغز و روی میزان جذب انرژی مغناطیسی چاکراها می تواند تاثیر بسزایی بگذارد .
لذا وقتی ما دارای یک سبک زندگی نادرست همراه با افکار غلط می‌شویم به طور جدی ارتعاشات حوزه مغناطیسی مغز و‌چاکراها را تغییر می دهیم یعنی عملا باعث تغییر رنگ هاله ها که از آنها تاثیر پذیرند ، می شویم . این تغییرات توسط دانشمندان بیورزونانس مورد بررسی و‌تحقیقات طولانی مدت قرار گرفته است که نتایح بدست آمده بسیار حیرت انگیز هست زیرا مشخص گردیده است اگر یک نفر که دلخوری شدیدی دارد، چاکراهای او چه تغییراتی می کنند و چگونه رنگ و شفافیت هاله این فرد عوض می شود که باعث تغییرات فرکانس سلولی و تولید بیماری های جسمی مختلفی مانند فشار خون و حتی سرطان می شود . تقریبا امروزه ما می دانیم که چه تغییری دروضعیت هاله ها بیانگر کدام بیماری روحی و روانی است که منجر به بیماری جسمی در انسان می شود .
دانشمند بزرگ فرانسوی بنام دوبروی بالغ بر صد سال پیش ثابت کرده بود که هر آنچه که در کره زمین وجود دارد همه آنها دارای ارتعاشاتی بنام ارتعاشات طبیعی هستند و از طرفی’ همه آنها توانایی تاثیر گذاشتن بر روی یکدیگر را دارند . سوال؟ چه تاثیری ؟ قطعا تاثیرات انرژیکی .
از آنجا که هاله ها هم از جنس انرژی مغناطیسی هستند لذا هم می توانند انرژی های مثبت را دریافت کنند و پر انرژی شوند و‌هم‌می توانند انرژی های منفی را دریافت کنند و خالی از انرژی شوند .
قابل ذکر هست که انرژی های مثبت می تواند شامل هر چیز مثبت و هر طرز فکر مثبت و یا هر محیط مثبتی باشد .
انسانهای مثبت اندیش و محیط های حامل انرژی های مثبت باعث شارژ هاله شما می شوند لذا باید از برخورد با انسانهای خشمگین و منفی نگر پرهیز کرد زیرا باعث میشوند هاله ها تخیله انرژی داشته باشند .
جالب است که اگر شما روی چیزی و یا فردی و یا آرزویی تمرکز کنید هاله شما مانند یک ایستگاه دریافت ارتعاشات ؛ قادر خواهند بود که آن اتفاق را پدیدار کنند .
هاله های انسانهای سالم و مثبت اندیش نورانی و شفاف و یکنواخت بدور انسان شکل می گیرند.
ولی یادتان باشد که افکار منفی خودتان هم می تواند باعث آلودگی هاله و حتی پارگی بعضی از جاهای هاله تان بشود که این بیانگر بیماری روحی و روانی شماست . خطرناک ترین این انرژی های منفی شامل کبرو‌غرور ، اظطراب و دلهره، نبخشیدن،غیبت وبدبینی و قضاوت،دروغگویی و دلسوزی به جای مهربانی می باشد.
قطعا تغذیه نامناسب و خواب نادرست و ورزش نکردن در سلامتی چاکرا ها بی تاثیر نخواهد بود .
یادتان نرود که هفت لایه انرژیکی که بدور بدن تنیده شده اند به مانند یک لایه قدرتمند از ورود انرژی های منفی به بدن خود داری می کنند و این لایه ها هر چقدر سالم تر و نورانی تر باشند حفاظت از ما با قدرت بیشتری صورت می گیرد .
لذا با انرژی های مثبت و با عبادت درست و انتخاب یک سبک زندگی توانا هاله های انرژیکی خود را نورانی نگاه دارید تا هیچگاه بیمار نشوید و همواره شاد و خندان باشید و از زندگی خود کمال لذت را ببرید .
جهت یاد آوری عرض می کنیم که دوره آموزشی بسیار عالی در مورد سبک زندگی را شما می توانید در سایت شفا راه یگانه تهیه بفرمایید .

با تقدیم احترام و تشکر خدمتکذار شما
حمید رضا طاهری یگانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *