دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

تاریخچه بیوالکترونیک و بیورزونانس

در این مطلب به تاریخچه بیوالکترونیک و بیورزونانس را مورد برسی قرار می دهیم  و  اصول کار دستگاه بیورزونانس را باهم مطالعه می کنیم 

سابقه استفاده از فرکانس و رزونانس اجزای داخلی تشکیل دهنده یک موجود زنده  یا همان رزونانس جهت تشخیص و ارتقا سلامت اختلالات به اوایل قرن پیش باز می گردد. در ابتدا تحقیقاتی در زمینه تاثیرگذاری فرکانسها بر موجوداتی چون ویروس، باکتری، کرم و قارچ به وسیله دانشمندی به نام ریموند رایف انجام شد. تحقیقات ادامه داد این دانشمند در طول دو دهه سبب گردید تا وی بتواند به روشی ساده برمبنای اساس رزونانس جهت بهبود بیماری و اختلالاتی که از ویروس و باکتری ها به وجود می‌آیند را کشف کند.

دنیای علم پزشکی تقدیر و تشکر بسیار از رایف به عمل آورد و مجامع پزشکی مختلف به وی تبریک گفتند اما او خود را بابت این کشف بزرگ  لایق و شایسته ستایش و پاداش بزرگی می دانست. این محقق نوآور و باهوش در طی دورانی که در حال تحقیق و اکتشاف بود بسیار درمقابل موضع‌گیری‌های مخالف قرار گرفت. در زمینه های مختلف همیشه شاهد بوده ایم که افراد نوگرا و نابغه در علم پزشکی مورد کم لطفی قرار گرفته اند و خیلی از افراد گمان می کنند که کلاسیک آنها تنها وسیله ای است که  از آن می شود کسب درآمد داشت.  اینگونه نظریات و کشفیات در واقع تهدیدی برای منافع افراد بسیاری به حساب می آید و از این رو است که همیشه در طول تاریخ برای این افراد نوگرا و خلاق موانعی به وجود می آورند.

 امثال این موارد بسیار است به عنوان مثال Sommeliers در قرن ۱۹ میلادی بسیار تلاش کرد تا بتواند مسئله را بفهمند که ضرورت استریلیزه کردن ابزار و ادوات جراحی قبل از استفاده از آنها در عمل، جه مقدار می‌تواند سلامت و امنیت بیمار را افزایش دهد. دانشمند بزرگ نیز چون لویی پاستور سالها به خاطر کشف و نظریه” سر منشا بیماری ها میکروب ها هستند” مورد تمسخر و بی مهری قرار گرفت.  بسیاری از دانشمندان عرصه پزشکی به خاطر ایده ها و نظریه های خود بسیار متحمل سختی شدند که می توان در این بین ویلیام رونتگن جهت تئوری رونتگن،  ویلیام مورتون برای نظریه بیهوشی، ویلیام هاروی برای تئوری گردش خون و بسیاری از افراد دیگر بودند که مورد بی مهری و خصومت قرار گرفتند. زیرا اینگونه افراد از دیده دیگران مانعی برای طب کلاسیک و مرسوم بودند و برای ثبت نمودن تحقیقات خود سختی های بسیاری را متحمل شدند. بیورزونانس نیز از این قاعده مستثنا نبود و با تلاش ها و مقاومت های دکتر رایف به نقاط امن رسید.

 دکتررایف نابغه در علم پزشکی

در ابتدا بسیاری از مجامع و افراد متخصص با شک و تردید و انکار نسبت به نظریه او نگاه می کردند و می پنداشتند که امکان پذیر نیست که شود فقط با اعمال فرکانس مناسب به بدن نسبت به بهبود اختلال کاری انجام داد.

 افراد بسیاری بودند که تنها به چشم یک سرگرمی آن را نگاه می کردند، زیرا دانشی که برآمده از اصل خلقت و طبیعت است می تواند تهدیدی برای روش‌های ارتقا سلامت آنها باشد. البته در این میان موسسات علمی و تحقیقاتی با دکتر  رایف همکاری داشتند که در این مطلب به آنها نیز اشاره خواهد شد.

برای اثبات حقانیت این روش نیاز به اثرات عینی بود. در زمانی که تحلیل و بررسی نهایی صورت پذیرفت برای اثبات شدن این روش ارزشمند و کارایی آن در ارتقا سلامت اختلالات متفاوت، انجام مستقیم آن بر روی فرد داوطلب نیاز است. فردی که داوطلب شده است می تواند بدون هیچ آنالیز و آزمایشی توسط این دستگاه مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج تشخیصی این دستگاه با علائم بالینی تایید گردد. این یکی از مزیت‌های بیورزونانس می‌باشد زیرا این تشخیص بر اساس فرکانس ارسالی از بدن شما در اثبات سلامت و یا عدم سلامت است. شاید بتوان گفت برای ارتقا سلامت به بسیاری از داروهای شیمیایی و آنتی بیوتیک ها دیگر نیازی نخواهد بود.

 دانشمند بزرگ  و نابغه علم پزشکی رویال ریموند رایف در سال ۱۸۸۸ به دنیا آمد و در سال ۱۹۷۱ پس از انبوهی تلاش برای علم پزشکی چشم از جهان فرو بست.  ‏ دکتر ریموند رایف پس از پایان یافتن تحصیلات دانشگاهی اقدام به گسترش فناوری در زمینه‌های مختلف اپتیک، الکترونیک، رادیو شیمی، بیوشیمی، بالتیک و حمل و نقل هوایی پرداخت که تا عصر حاضر نیز از اهمیت برخوردار است. شواهد بسیاری وجود دارند که اثبات می کند دکتر رایف بسیار جهت اعتلای طب الکترونیک تلاش کرده و آن را گسترش داد.

 دکتر ریموند رایف توانست ۱۴ مدال و نشان افتخار را کسب کند. دارای نشان اصلی دکترای افتخاری از دانشگاه هایدلبرگ دریافت نمود. در تمام مدت ۶۶ سالی که رایف مشغول به کار ساخت دستگاه بود، برای Zeiss Optics ونیز ایالات متحده هم فعالیت می کرد. از سفارش دهنده ها یک میلیونر با نام هنری تیمکن بود.

 میکروسکوپ رایف

نوآوری و اختراعات رایف شامل  میکروسکوپheterodyne  و میکروارتقا سلامتی پولتاتور می باشد که وی در سال ۱۹۲۰ اولین نوع میکروسکوپ در جهان را که توانایی دیدن ویروس ها را مهیا می کرد، اختراع نمود و به دنیای پزشکی  عرضه کرد.  این میکروسکوپ واقعاً کاربردی و متفاوت بود زیرا می توانست علاوه بر اینکه ویروس ها را در حالت نهفتگی نشان دهد، حتی توانایی مشاهده فعالیتهای ویروس ها در حالت فعال را نیز داشت. از مزیت ها و نکات جذاب این میکروسکوپ  نسبت به میکروسکوپ های الکترونیکی می توانست از نمونه ها در حالت طبیعی و فعالیت های نرمال تصویر تهیه کند و دیگر نیاز به آماده سازی و رنگ آمیزی نمونه های مورد آزمایش نبود. 

دکتر رایف با تلاش و زحمت فراوان توانست پرتو اختصاصی و منحصر به هر میکروب را با توجه به ویژگی ها و خواص طیفی مشخص کند. برای این کار از یک منشور کورسی به جهت تاباندن پرتو اختصاصی هر میکروب استفاده نمود.

 همانطور که میدانید مولکول ها از به هم پیوستن اتم ها به وجود می آیند. اما  هیچ دو مولکول متفاوتی دارای نوسان الکترومغناطیسی و طیف انرژی یکسان نیستند. این اصل مهم  به دکتر رایف کمک کرد تا قادر باشد  رزونانس موردنظر را تنها در سلول مورد نظر خود ایجاد نماید هنگامی که یک طیف خاص به سلول فرستاده می‌شد، تنها همان سلول به رزونانس در می آمد. بر اساس اصل برهم نهی امواج، زمانی که دومش که هم  فاز هستند اگر با یکدیگر برخورد نمایند دامنه موج حاصل از آنها افزایش یافته و این در حالی است که سلول های دیگر هیچ تاثیری نپذیرفته و عکس العملی از خود نشان نخواهند داد. دکتر رایس در ادامه تحقیقات خود فهمید که نه تنها از امواج می توان  برای بهبود دادن اختلالات و نابودی میکروب ها استفاده کرد، بلکه می توان با کمک این روش امواج طیف های خاصی را خلق کرد که بازتاب این طیف ها سبب دیده شدن اجسام یا ارگانیسم های کوچک مانند ویروس ها شود.

 وی به این نتیجه رسید که  طول موج هر سلول یا هر میکرو ارگانیسم را نمی‌توان با نور سفید مشاهده نمود، اما در بازتاب امواج خاص فرابنفش قابل مشاهده هستند. به این ترتیب بود که دکتر رایف توانست علاوه بر دیدن ارگانیسم های غیر قابل مشاهده،  حتی تهاجم فعال آنها را دربافت مورد بررسی و نظارت قرار دهد. این کشف شرایط را به گونه‌ای فراهم می‌ساخت که ارگانیسم هایی که تا به حال مشاهده نشده است، توسط این میکروسکوپ نمایان گردد.

 بیش از ۷۵ درصد ارگانیسم هایی که دکتر رایف توانست با این میکروسکوپ خواص ببیند تنها در نور ماورای بنفش قابل مشاهده بود. نور ماوراء بنفش از توانایی دید انسان خارج است و برای ما قابل رویت است. پرتو مخصوص دکتر رایف سبب شد که او بتواند با کمک روش برهم نهی دو سیگنال با منظور دریافت سیگنال سوم که یک سیگنال رزونانسی است، بر این مشکل غلبه کرده و امکان مشاهده آن را فراهم کند. 

ایجاد سرطان و نابودی آن با روش فرکانس رزونانس رایف

 در این روش ابتدا طول موج با فرکانس های مشابه به فرکانس رزونانس میکروب موردنظر، به میکروب تابانده شد. این کار بر مبنای این اصل انجام شد که هر میکروب دارای یک فرکانس طبیعی مخصوص به خود است. در این شرایط تنها میکروب موردنظر  امکان دریافت فرکانس طبیعی را داشته و امکان تداخل سازنده حاصل شده که همان سیگنال تشخیصی مد نظر بود.

 در دهه ۱۹۳۰ و پس از ۲۰۰۰۰ تلاش ناکام سرانجام دکتررایف توانست ویروس سرطان انسان را شناسایی کرده و آن را Cryptocides Primordiales نامگذاری کرد. دکتر رایف  حدود ۴۱۱ حیوان آزمایشگاهی را با این ویروس و توانست ۴۱۱ تومور ایجاد نماید و بعد آنها را از بین برد. او تمامی مراحل انجام این کار را با تهیه فیلم و عکس ثبت نمود و گزارشات دقیقی از وقایع تهیه کرد.

در آن زمان بسیاری از دانشمندان و پزشکان کشفیات رایف را در زمینه سلول های سرطانی تایید نمودند. این روند به نحوی پیشرفت که از سال ۱۹۳۵ تا سال ۱۹۶۱ افراد زیادی از پزشکان و محققان در کلینیک ها و بیمارستان ها نیز است تجهیزات دکتر رایف استفاده و سود  بردند. نتایج شگفت انگیز بدست آمد  و برای بسیاری ازافراد مختلف جذاب بود زیرا نتایج استفاده نشان میداد که آنها توانسته بودند با روش منحصر به فرد دکتررایف سلولهای سرطانی را تنها در سه دقیقه نابود کنند. بسیاری از دانشمندان برجسته هم عصر دکتر رایف همکاری داشته و صحت فعالیت آزمایشات وی را مورد تایید قرار داده بودند. برخی از این پزشکان و دانشمندان در ادامه نامبرده خواهند شد:

E.C. Rosenow, Sr. (Chief of Bacteriology, 32 yrs., at Mayo Clinic), Frederic Koch (Detroit, Brazil), Gaston Naessens (Quebec), Sakae Inoue (Japan), George Mazet (France), Franz Gerlach (Germany), Niello Mori and Clara Fonti (Italy), Cameron Gruner (McGill Univ.), T.J. Glover (Canada), Florence Seibert (V.A. Research Lab, Bay Pines, Fla.), Irene Diller (Inst. of Cancer Research, Phila., Penn), Eleanor Alex. Jackson and Virginia Livingston (NJ and San Diego clinics)

دکتر رایف توانسته بود فرکانس هایی از میکروب های مختلف کشف نماید و در دستگاه ابداعی خود از آنها به جهت نابودی و ریشه کن کردن میکروب ها استفاده کند. همان طور که اشاره گردید با ایجاد  فرکانس رزونانس مختص به سلول هدف، پدیده رزونانس در آن سلول به وجود می آید. طی فرایند رزونانس انرژی از محیط جذب شده که ثمره رها شدن این انرژی شده، نابودی و متلاشی شدن سلول مورد نظر خواهد بود. 

به عبارت دیگر می توان گفت که صدها تریلیون فرکانس وجود دارد در هر ماده‌ای فرکانس رزونانس روژ های تعبیه شده است. دکتر رایف سال‌های متمادی و با تلاش فراوان توانست به این مهم دست پیدا کند. او بدون وقفه و استراحت ساعت های بسیاری را روی فرکانس های ویروس های متفاوت مانند هرپس، فلج اطفال، مننژیت ستون فقرات، کزاز، آنفولانزا و خیلی از میکروب های خطرناک دیگر گذاشت. حاصل تلاش این ممارست شبانه روزی باعث شد که تمام فرکانسهای رزونانس عوامل پاتولوژیک را به خوبی ثبت و شناسایی نماید. اختراع میکروسکوپ ابداعی دکتر رایف باعث شده بود که بتواند تحقیقات بسیار کامل و خوبی روی ویروس ها انجام دهد.

لقب ” پایان دهنده بیماری ها”  برای دکتر رایف

 در سال ۱۹۳۴ دانشگاه کالیفرنیا کمیته ای را ازبیمارستان Pasadena Country به جهت بررسی و روش های ارتقا سلامت سرطان تشکیل داد که اعضای آن متشکل از پزشکان پاتوبیولوژیست بودند. آنها قصد داشتند تا به طور عملی روش های دکتر رایف را  روی بیماران سرطانی آزمایش کنند. در ابتدا اعضای این کمیته بیماران مورد نظر را بر مبنای روشهای تحقیقات بالینی دسته بندی نمودند. بعد از آن دکتررایف بر مبنای مقدار درگیری اشخاص مختلف بیماری سرطان، فعالیت‌های رزونانسی خود را بر روی این عارضه آغاز کرد. بعد از ۹۰ روز فعالیت بر روی این بیماران، نه تنها هیچ بیماری از دنیا نرفت، همگان شاهد شگفتی بودند زیرا بیش از ۸۶ درصد بیماران یعنی چیزی حدود ۱۴ بیمار از ۱۶ بیمار، بهبود یافته بودند. و نکته جالب تر اینکه مابقی افراد ارتقا سلامت یافته پس از ۴ هفته ادامه روش های ارتقا سلامت معالجه شدند. نتایج این آزمایش مانند بمبی در آمریکا منفجر شد. در ۲۰ نوامبر سال ۱۹۳۱، نمایندگانی از ۴۴ مرکز پزشکی معتبر و مهم در یک ضیافت دکتر رویال رایف را به عنوان ” پایان دهنده کلیه بیماری ها” معرفی کردند.

زمانی برای انکار تحقیقات رایف

 در کمال تعجب دو سال پس از ثبت نتایج خارق العاده و شگفت انگیز در سال ۱۹۳۳، تقریباً کلیه این پزشکان و آشنایان با رایف و روش های او، این روش خارق العاده را به طورکلی انکار نمودند. واقعاً جای سوال است که چرا آنها حتی آشنایی با این دکتر بزرگ را انکار کرده و نتایج شگفت انگیز و بهبودی بیماران سرطانی را فراموش کرده بودند؟

 جواب این سوال این است که دکتر رایف  به پیشنهادات مالی و تجاری که از موسسات داروسازی ارائه شده بود را رد کرده بود و این موسسات که تنها به فکر پول بودند را ناکام گذاشته بود. شرکت ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا دکتر رایف و تحقیقات علمی او را نابود کنند.

صنعت دارویی و تولید بسیار زیاد داروهای گران قیمت، با این روش که در آن همه بیماران سرطانی که امیدی به بهبودی آنها نبود، احساس خطر فراوان نمود و با این روند به شدت مخالفت کرد. در شیوه آنها هزینه های گزاف برای دارو باید پرداخت می شد و برای آزمایشات نیز داروهای مختلف شیمیایی مورد نیاز بود. در این شیوه که نیاز به داروهای مختلف نبوده و روند ارتقا سلامت با کمترین عوارض طی می شد، بهبود یافتن افراد به این شیوه توسط شرکت های داروسازی مردود اعلام گردید.

 دکتر رایف سالیان بسیاری را جهت اثبات حقانیت روش خود با جمع آوری فیلم و عکس های فراوان تلاش کرد، اما به طرز عجیبی تمامی این شواهد و دلایل به سرقت رفته و نابود شد و در این میان کسی نیز مسئولیت آن را نپذیرفت.  دکتر رایف با پشتکار بسیار مجدداً تلاش نمود تا اطلاعات جمع‌آوری شده قبلی را دوباره باز گرداند. اما در کمال ناباوری آسیب های بسیار دیگری به او وارد گردید تا آنجا که میکروسکوپ شگفت انگیز او که توانایی رویت ویروس ها را داشت به سرقت رفت.  این خصومت ها ابتدای کار نبود زیرا لابراتوار مجهز چند میلیون دلاری وی آزمایشات متعدد در آن انجام می شد و توانسته بود شواهد بسیاری را در این مکان بدست بیاورد، به آتش کشیده شد. ضربه نهایی به این دانشمند بزرگ زمانی وارد شد که پلیس کاملاً به صورت غیر قانونی، سمره و باقیمانده ۵۰ سال کشف و تحقیق او را ضبط کرد.

 تنها  کمپانی ای که تجهیزات مورد نیاز رایف  را  تهیه می‌کرد مورد اتهام قرار گرفت و این کمپانی نیز با دستور دادگاه ویران گردید. به معنای ممنوعیت تولید تجهیزاتی بود که هم جهت با اهداف دکتر رایف بود.

 نکته جالب دیگر این بود که افرادی مانند  Aptyp Kendall، مدیر دانشکده پزشکی Northwestern که همراه با دکتر رایف بر روی سلول های سرطانی کار می کردند، با دریافت رشوه ۴ میلیون دلاری به طور ناگهانی خود را بازنشست نموده و به سمت مکزیک روانه شد. در دوران رکود اقتصادی حاکم بر آن زمان این مبالغ بسیار سنگین و عظیم بود اما چرا؟

 دکتر جرج داک از دیگر دانشمندانی بود که با دکتر رایف همکاری می نمود. اما او نیز با دریافت مبالغی عظیم به محلی دیگر مهاجرت کرده و افراد دیگری چون دکتر Milbank و دکتر Couche نیز همکاری خود را با دکتر رایف به طور کامل متوقف کردند.

این جنایت بزرگ باعث مرگ افراد بسیاری در تاریخ بشر شد. این خودخواهی وحشتناک  سبب گردید که افراد بسیاری درگیر سرطان شوند  تا آنجا که در سال ۱۹۶۰ مقدار قربانیان ناشی از سرطان این ویروس کوچک، بیش از کشته شدگان و قتل عام جنگ های جهانی بود.

دکتر رویال رایف تمام عمر و زندگی خود ، ترویج و گسترش تمدن در سال‌های مختلف عمرش شاهد بود. او در طول عمر خود شاهد سفر های قدیمی با علامه هواپیما بود. شاهد اپیدمی گسترش سرطان از یک مورد در ۴۴ آمریکایی در سال ۱۹۰۵ تا رسیدن به یک مورد در سه مورد در سال ۱۹۷۱ بود.

 دکتر رایف  در سال ۱۹۷۱ در سن ۸۳ سالگی درگذشت. اما خوشبختانه روش او و تحقیقات گسترده است که در سالیان متمادی و با وقف عمر به دست آمده بود، با وی زیر خاک نرفت. چند پزشک مهندس از سراسر جهان دوباره دستگاه ها و ابزارهای پیش ساخته و حامی نبوغ و  همیت او بودند. در سال ۱۹۸۶ تکنولوژی رایف با عنوان The Cancer Cure That Worked توسط نویسنده ای با نام Barry Lynes چاپ شد و در بین همگان شناخته و عمومیت پیدا کرد. دریچه ای جدید بر روی ذهن افراد در این زمینه باز گردید.

 به جرأت می توان نام رویال ریموند رایف را به عنوان نابغه علوم پزشکی مدرن یاد کرد.  باید به پاس کلیه زحمات و بی مهری های صورت گرفته او را بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم. 

آشنایی بیشتر با مبنای کار بیورزونانس

 این روش بخشی از علم فیزیک است که با بیوفیزیک و مبانی کوانتوم مدرن ارتباطی تنگاتنگ دارد.  پایه گذاری وبنیان توسط افراد بزرگی چون  لاخوفسکی و نیکولای تسلا در سال ۱۹۰۰ میلادی صورت گرفت و دکتر رایف، دکترفوول و دکترمورل  آن را گسترش و پیشرفت دادند.

 طبق نظریه دانشمندان قانونی جهانی وجود دارد که اینگونه می گوید که همه اجزا و سلول های جانوری و گیاهی ارتعاشاتی دارند که به عنوان ارتعاشات طبیعی نام برده می شود.

 ارتعاشات یا رزونانس توسط علم فیزیک و ریاضی قابل ثبت است و می‌توان طول موج و فرکانس آنها را محاسبه کرده و ثبت نمود. بر این اساس است که دانشمندان توانسته‌اند یک بانک الکترونیک بزرگ از امواج و فرکانس های مختلف طبیعی همه اعضای بدن، ارگانیسم های مختلف، میکروب های متفاوت، ویروس ها و یا تغییرات هورمونی را ثبت و بایگانی کنند.

قانونی در فیزیک وجود دارد که رزونانس نامیده می شود و مفهوم آن بدین گونه است که  ارتعاش هم فرکانس پس از برخورد با یکدیگر قادرند ارتعاشی با دامنه بزرگترایجاد کنند. نتیجه این جذب انرژی می تواند کمکی باشد جهت تشخیص و بهبود سلامتی موجود زنده. این اصل پایه گذار علم یو رزونانس است که در بسیاری از کشورها با عنوان کمکی جهت تشخیص و یا کمک به روند بهبود بیماری ها استفاده می گردد.

 دکتر حمیدرضا طاهری یگانه بنیانگذار بیورزونانس در ایران است و تاکید دارد که مطابق با علم روز حرکت کنیم تا بتوانیم زبان پزشکی را در سال‌های بعد درک نماییم. 

در عصر حاضر از بیورزونانس علاوه بر استفاده در حوزه پزشکی، در زمینه روانشناسی نیز استفاده می شود. این روش  بر مسائل روانی و عوامل ایجاد کننده اختلالات می پردازد تغییر در فرکانس مغز انسان را یکی از علت‌های تعیین کننده در بروز بیماری های روحی و روانی میداند.

 طبق اطلاعات به دست آمده ۴۰ هزار پزشک و روان پزشک در دنیا وجود دارند که از روش بیورزونانس استفاده می کنند و آمار حاصل نشان از این دارد که بیورزونانس در حال گسترش شدید در دنیای امروز است و می تواند کمک شایانی به علم پزشکی و روانشناسی کند.

اصول بیورزونانس

 بنیان این علم منطبق بر الکترومغناطیس سلولی است و اساس علومی چون رزونانس ارتقا سلامت ، انرژی مدیسین، ارتعاش ارتقا سلامت و انرژی زیستی ارتقا سلامت بر اساس این اصل استوار شده است. به زبانی ساده تر همه سلولهای یک عضو از بدن در حال ساطع کردن میدانی الکترومغناطیسی هستند که با شرایط فیزیولوژیکی سلول مرتبط است. سالم باشد برآیند الکترومغناطیسی با عدد معین مشخص میشود اما اگر سلولی ناسالم و بیمار باشد مقدار تغییر کرده و هشداری جهت بیماری است زیرا فرکانس مربوطه با فرکانس سالم در تناقض است. در این علم شرایطی فراهم آمده است که پزشک با مقایسه فرکانس سلول های سالم  روند تشخیصی بهتری داشته باشد.

سلول های بدن فرکانسی منحصر به خود را دارند که همواره ثابت بوده و رزونانس هر عضو با قسمتی دیگر متفاوت است. به طور مثال ارتعاش سلول های کبد با ارتعاشات سلولی عضوی مانند کلیه تفاوت دارد. 

بیورزونانس نابود کننده میکروارگانیسم ها

 دکتر رایف  در سال ۱۹۲۴ با خلق میکروسکوپ مخصوص خود با ایجاد رزونانس در میکروارگانیسم ها توانست آنها را مشاهده نماید. فرکانسی که آن میکروارگانیسم در آن مشاهده شد ثبت گردید و می توان ازاین فرکانس  ثبت شده برای تخریب آن نیز بهره برد. در روش ابداعی دکتر رایف نیازی به آنتی‌بیوتیک و داروهای دیگر و با بهره گیری از امواج می توان میکروارگانیسم مهاجم یا پاتوژن و در زمانی کوتاه نابود کرد.

بانک اطلاعاتی فرکانسی  بیماری ها

 در سال های قبل و در ابتدای مسیر حدود ۹۹ فرکانس بیماری های مختلف شناسایی شده بود این مقدار در حال حاضر بسیار افزایش یافته به نحوی که حدود ۱۷۰ نوع تومور نیز فرکانسهای شان شناسایی و ثبت گردیده است. در زمان بروز بیماریها سازمان فضایی مسکو که با بیمارستان ها در ارتباط است فرکانسهای بیماری ها را به دست آورده و با ذخیره آنها راه را برای تخریب سلول های مهاجم و یا بیماری ها فراهم می آورد. به طور مثال زمانی که بیماری ابولا در جهان فراگیر شد فرکانسهای این بیماری در بانک اطلاعاتی ثبت شد و اینگونه اعلام شده است علم بیورزونانس قادر است  این بیماری را مهار نماید.

بانک اطلاعاتی فرکانس ها به طور دائم و همیشگی به روزرسانی می گردد و تنها فرکانس اندام های داخلی که به دست آمده است دیگر تکرار نمیشود به طور ثابت و مقدار معین شناخته می‌شود.

دستگاه بیورزونانس وسیله‌ای جهت تشخیص

 استفاده از این دستگاه به عنوان وسیله ای که در تشخیص بیماریها نقشی مهم ایفا می‌کند، می‌تواند در روند بهبود سلامتی حوزه پزشکی روانشناسی  نقشی پررنگ داشته باشد . طبق تحقیقات به عمل آمده در زمینه تشخیص بیماری ها به این روش، مشخص شده است که بیماری های مختلف با دقت ۸۰ درصد توسط این شیوه تشخیص و شناسایی می شوند. 

هر نوع بروز تغییر در ماده ژنتیکی که فرد می تواند روند فرکانس طبیعی را دستخوش تغییرات کند.دستگاه بیورزونانس قادر به تشخیص و ثبت این تغییرات خواهد بود.

اصول کار دستگاه بیورزونانس

کشور روسیه در سالهای اخیر فعالیت های گسترده ای در زمینه بیورزونانس داشته است و اقداماتی مفید در زمینه بهینه و مجهز کردن این دستگاه انجام داده است. در این دستگاه فرکانس هایی به بدن فرد ارسال میشود و اگر همتای فیزیکی برای آن فرکانس وجود داشت جواب مثبت بوده و در غیر این صورت جواب منفی است. 

در بدن انسان تعداد بسیار زیادی از فرکانس ها مشغول به فعالیت هستند و میتوانید این صحنه را تصور کنید که میلیون ها نفر همزمان در حال مکالمه هستند. در این میان تشخیص یک صدای خاص از افراد در میان این ازدحام کاری بسیار سخت است. سیستم از فیزیک کوانتومی بهره برده است.  همچنین در آن از فیزیک نیوتنی نیز کمک گرفته شده است. 

نوعی دیگر از این دستگاه طراحی شده است که قادر است از فرکانس ها و دریافت آن تصاویر نیز تهیه نماید که البته به طور کامل مورد تایید قرار نگرفته است. اما دستگاه های دیگری با این ویژگی وجود دارند  که قادرند اعضای مانند کبد را به صورت مجازی نشان داده و با بررسی فرکانسهای مختلف این عضو، وجود عارضه و بیماری در آن را به تصویر بکشد.  بنابراین این روش و دستگاه می‌تواند روشی کمکی برای تشخیص درست طبی در مطب پزشکان باشد. این روش به هیچ وجه تهاجمی نبوده امواج ساطع شده از آن کاملاً بی ضرر هستند.

 بنا بر دلایلی که قبلا راجع به آنها صحبت شد هنوز هم استفاده از این تکنولوژی با احتیاط صورت می پذیرد و گویا روش های ارتقا سلامت و بهبود بیماری ها با این روش برای بسیاری از افراد و شرکت های بزرگ  خوشایند نیست. اما با تمام محدودیت‌هایی که در سالیان اخیر وجود داشت هنوز دانشمندان و تحقیق کنندگانی هستند که در صدد پیشرفت روز افزون این علم هستند تا بتوانند به بشریت و سلامت انسان کمک بیشتری نمایند. زیرا اگر روش ارتقا سلامت با این شیوه به درستی انجام شود شاهد برطرف شدن بیماری های مهلکی در دنیا خواهیم بود. این بیماری ها مانند سرطان سختی ها و هزینه های بسیاری را برای بیمار و اطرافیان در بر دارد. حتی رو ند تشخیص بیماری سخت و مشکل است و نیازمند استفاده از داروهایی است که قیمت کمی ندارند. مرحله ارتقا سلامت بیماری های سرطانی نیز کم با مشکل و عوارض روبرو نخواهد بود. اگر هم ارتقا سلامت شود به دلیل مصرف داروهای قوی و ویرانگر ممکن است عوارضی جدید در جسم فرد به وجود آید که وی را آزار دهد. با روش بیورزونانس و اجرای درست و عالمانه توان بسیاری از سلولها و پاتوژن های مخرب و حتی ویروس های کوچک را که سبب بیماری ها و مشکلات می شوند را مصرف دارو و هزینه های سرسام آور از بین برد و سلامتی را بیماران نیازمند هدیه نمود. اگر باند و مافیای بزرگ دارو و خدمات ارتقا سلامت به خاطر ضررهای مالی جلوی پیشرفت  این علم را نگیرد و آن را محدود نسازد. امید است با این روش با پیشرفت روز افزون در ایران نجات بخش بسیاری از بیماران باشد که با سختی های فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند. 

یک پاسخ

  1. با سلام و درود خدمت شما خواستم بپرسم ایا دستگاه TSIM2که برای دادن فرکانس به مغز ساخته شده و امواج TNSبه مغز میفرستد بر مبنای همین بیو رزونانس ساخته شده چون بنده چندین جلسه با این دستگاه برای رفع سوت کشیدن گوش که صدای مزاحمی در مغز ایجاد میکند معالجه میشوم .البته هنوز دوره کامل نشده و فقط خواستم اطلاعاتی در مورد این دستگاه بدست بیارم .با تشکر
    abbasdarestan@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *