دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

نخستین سمینار علم بیورزونانس در دانشگاه امیرکبیر علم بیورزونانس را مورد برسی قرار دادیم و نتایج جالب در مورد بیورزونانس رسیدیم که باهم مطالعه می کنیم

سمینار علم بیورزونانس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به حول قوه‌ی الهی برای اولین‌بار در کشور عزیزمان ایران، سمینار علمی-عملی بیورزونانس با ریاست سازمان نظام پزشکی و مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همکاری سازمان خدمات اجتماعی در 31 اردیبهشت و 1 خرداد سال 1393 در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. در این سمینار اساتید دانشگاه‌های معتبر دست یاری به یکدیگر داده و مسئولیت اجرای مفید آن را به عهده گرفته‌اند. اساتیدی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی البرز، علوم پزشکی بقیةالله، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی علم و صنعت عضو هیئت علمی هستند.

 

 سمینار بی‌سابقه علم بیورزونانس

سمینار بیورزونانس تاکنون در نوع خودش یک سمینار بی‌نظیر به حساب می‌آید. چرا که وقتی در دیگر کشورهای پیشروی بیورزونانس، سمینارها و کنفرانس‌های بین‌المللی برگزار می‌شوند، وزارت بهداشت و ارتقا سلامت و دانشگاه به دلیل مسائل استراتژیکی در آن نقشی را ایفا نمی‌کنند. به حمد خدا برای نخستین‌بار در دنیا یک دانشگاه پُرتوان همچون دانشگاه صنعتی امیرکبیر خواهان تحقیقات علمی در زمینه‌ی دانش بیورزونانس است و این مسئله برای کشور عزیزمان ایران و ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر مایه‌ی افتخار می‌باشد. این سمینار به مدت دو روز برگزار شد.

علم بیورزونانس

در این سمینار علاوه بر سخنرانی‌های علمی مختلف در مورد موضوعات جالب، برنامه‌هایی عملی نیز در جهت آشنا کردن حضار با متدهای تشخیصی فوق پیشرفته در دنیا به نمایش گذاشته شد. قابل ذکر است که شرکت در این سمینار برای شرکت‌کنندگان دارای امتیاز بازآموزی بوده است. امید است که این سمینار برای دانش‌پژوهان عزیز بسیار مفید واقع شود. برای آشنایی بیشتر دانش‌پژوهان با مبانی دانش بیورزونانس، از اساتید کشورهای پیشرو در این علم دعوت به عمل آمده است.

موضوعاتی که در اولین سمینار علمی-عملی بیورزونانس مورد بررسی قرار گرفتند، عبارتند از:

بیورزونانس و صنعت 

1- توضیحات کلی درباره‌ی کاربرد رزونانس به عنوان یک علم فیزیکی در صنعت، ساختمان‌سازی و هواپیماسازی.

2- توضیحاتی در رابطه با اینکه مبانی بیورزونانس و شاخه‌های بیورزونانس در صنعت کشاورزی و دامداری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیورزونانس در صنعت کشاورزی و دامداری

بیورزونانس بهترین روش ارگانیک به حساب می آید. تأثیرات علم بیورزونانس در حوزه‌ی کشاورزی ثابت شده است. با تحریک الکترومغناطیسی در گیاه، رشد آن افزایش پیدا می‌کند؛ بدون اینکه از لحاظ ژنتیکی تغییری در آن ایجاد شود. اگر از دیدگاه ذره‌ای(فوتونی)، امواج الکترومغناطیس ضعیف(فرکانس‌های ارسالی از دستگاه بیورزونانس) را مورد بررسی قرار دهیم؛ مشاهده خواهیم کرد که این امواج حاوی اطلاعات می‌باشند.

بیورزونانس و علم

1- توضیحات کلی درباره‌ی کارهایی که تاکنون در رابطه با علم بیورزونانس توسط دانشگاه امیرکبیر صورت گرفته است.

2- توضیحاتی در رابطه با مبانی تکنولوژی بیورزونانس به عنوان یک علم مهندسی پزشکی.

3- توضیحاتی در رابطه با علم تبادلات یونی سلولی و علم بیوالکتریک یا بیوپتانسیل که اساس بیورزونانس هستند.

4- توضیحاتی درباره‌ی گواهی نامه‌ی(certificate) دستگاه بیورزونانس و انواع مختلف آن در دنیا.

5- توضیحاتی در رابطه با تاریخچه‌ی علم بیورزونانس در دنیا.

(قدمت علم بیورزونانس به یک‌صد سال قبل بازمی‌گردد. در آن زمان یک دانشمند روسی طی تحقیقات خود متوجه شد که تمامی سلول‌ها دارای فرکانس‌های مغناطیسی هستند و تمامی این فرکانس‌ها در کل هستی در بین سلول‌ها و مولکول‌ها غیرقابلِ‌تکرار هستند. علم بیورزونانس در دهه‌ی 1900 میلادی به واسطه‌ی دانشمندانی همچون لاخووسکی و نیکولا تسلا پایه‌گذاری شد. علم بیورزونانس توسط دکتر رایف آمریکایی و دکتر فوول و دکتر مورل توسعه پیدا کرد.)

نیکولا تسلا

بیورزونانس و تشخیص

1- توضیحاتی درباره‌ی استفاده از بیورزونانس به عنوان علم بیوفیزیک برای تشخیص بیماری ها و در نتیجه بیان علل ترکیب علم بیورزونانس با مهندسی الکترونیک.

2- توضیحاتی در رابطه با مشکلات تشخیصی که در پزشکی کلاسیک بوده است.

3- توضیحاتی درباره‌ی علم بیورزونانس به عنوان یک روش تشخیصی اتیولوژیکی برای بیماری‌ها و عملکرد ارگان‌ها.

4- توضیحاتی درباره‌ی علم بیورزونانس در تشخیص پاتوژن‌ها.

5- توضیحاتی درباره‌ی علم بیورزونانس در تشخیص آلرژی و آلرژن‌ها و بیماری‌های خودایمنی.

6- توضیحاتی در رابطه با علم بیورزونانس در تشخیص وجود فلزات سنگین در بدن و همچنین وجود رادیواکتیو.

شیوه‌های تشخیصی بیورزونانس

7- توضیحاتی در رابطه با علم بیورزونانس در تشخیص کمبود مواد معدنی و ویتامین‌ها در بدن.

8- توضیحاتی در رابطه با علم بیورزونانس در شناسایی تأثیرات سوء الکترومغناطیس و ژئوپاتوژن.

9- توضیحاتی در رابطه با کاربرد تشخیصی علم بیورزونانس در بیماری‌های دیابت، ام.اس و نازایی.

10- توضیحاتی در رابطه با علم بیورزونانس در دندانپزشکی و تست آلرژی مواد مورد استفاده در دندانپزشکی.

11- نگاه کلی و کوتاه به سطح ارتقاء سلامت توسط امواج.

دنباله‌ی فیبوناچی در علم بیورزونانس

توضیحاتی در رابطه با علم رزونانس در طبیعت و دنباله‌ی فیبوناچی.

خیام

مثلث خیام 10 خروجی دارد که یکی از آن‌ها به سری فیبوناچی معروف شده است. سری فیبوناچی به دنباله‌ای از اعداد می‌گویند که غیر از دو عدد اول، اعداد بعدی از جمعِ دو عددِ قبلیِ خود به دست می‌آیند. اعداد فیبوناچی در طبیعت قابل مشاهده‌اند. فیبوناچی در سراسر جهان طبیعت، موسیقی، هنر و ریاضیات به گونه‌های مختلف حضور دارد؛ به گونه ای که بعضی از دانشمندان ریاضی اعداد فیبوناچی را به عنوان امضای خداوند در تمام هستی می‌دانند.

غنچه‌های گل

فیبوناچی در DNA و تناسب پیچیده‌ی تمامی اندام‌های انسان و رابطه‌ی بخش‌های مختلف بدن مشاهده می‌شود. همچنین در غنچه‌های گل، پوسته‌ی حلزون، چیدمان برگ‌ها، شاخه‌ها و یا حتی شکل‌های فیزیکی حیوانات دیده می‌شود.

بیورزونانس و طب‌های دیگر

1- توضیحاتی در رابطه با هاله‌های انرژی.

2- توضیحاتی در رابطه با طب سوزنی و طب سنتی در کشور ایران.

بیورزونانس و روانشناسی

توضیحاتی درباره‌ی بیورزونانس و روانشناسی.

علم بیورزونانس علاوه بر حوزه‌ی پزشکی، توجه زیادی به حوزه‌ی روانشناسی دارد. روش بیورزونانس به طور جدی به مسائل روحی و روانی به عنوان عوامل ایجادکننده‌ی اختلال در بدن انسان می‌پردازد. تغییرات فرکانس‌های مغزی یکی از دلایل اصلی ایجادکننده‌ی بیماری‌های روحی و روانی شناخته می‌شود. روش بیورزونانس یک روش کابردی بینِ‌رشته‌ای است که می‌تواند کمک بسیاری به حوزه‌ی روانشناسی و علوم پزشکی کند. بنابراین اگر کشور ما ایران از هم‌اکنون به این تخصص ورود نکند، در بیست سال آینده ما دیگر قادر به درک زبان پزشکی دنیا نخواهیم بود.

بیورزونانس و طب‌های دیگر

بررسی جایگاه علم بیورزونانس در نظام پزشکی دنیا و ایران

1- صحبت‌هایی در رابطه با اینکه چرا علم بیورزونانس در طب امروز کشور ایران ناشناخته است.

2- توضیحاتی درباره‌ی جایگاه علم بیورزونانس در پزشکی دنیا.

3- توضیحاتی درباره‌ی جایگاه اصلی علم بیورزونانس در کشور ایران.

بیورزونانس و آب

توضیحاتی در رابطه با این پیام: آب مایه‌ی حیات است.

آب مایه‌ی حیات است

منطق حافظه‌ی آب و ارتباط آن با بیورزونانس: ذهن بسیاری از دانشمندان مشغول این است که چرا 80 درصد از بدن انسان یا دو سوم کره‌ی زمین از آب تشکیل شده است، چرا در قرآن آب به عنوان مایه‌ی حیات نام برده شده و اینکه چرا آب تنها عنصری است که در هر 3 فاز به صورت آب است. مولکول آب دارای دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن است که نحوه‌ی پیوند مولکول‌ها در فازهای مختلف موجب ایجاد کلاسترها با اشکال هندسی مختلف می‌شود و تمامی این موارد در زیر میکروسکوپ قابل مشاهده است.

فیزیک نیوتونی به طور مطلق ریاضی محض است، در صورتی که فیزیک کوانتومی معتقد به حضور شعور در مواد است. بیورزونانس دارای منطق علمی است و بر اساس فیزیک و ریاضی بنا شده است. در علم بیورزونانس از اعداد و فرکانس‌ها صحبت به میان می‌آید. در دنیا موضوع بسیار بااهمیتی با عنوان حافظه‌ی آب به عنوان یک منطق وجود دارد؛ طبق این منطق آب دارای حافظه‌ی الکترومغناطیسی می‌باشد.

برای تمامی شرکت‌کنندگان و دانش‌پژوهان گران‌قدری که در این سمینار شرکت کردند، آرزوی موفقیت روزافزون در تمام مراحل علمی را دارم.

و من الله توفیق

خدمتگزار شما، دکتر حمیدرضا طاهری یگانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *