دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

سلام و درود فراوان

اینجانب دکتر حمیدرضا طاهری یگانه، پدر دانش بیورزونانس ایران هستم.

مدارک آکادمیک

اولین دکترای آکادمیک

اولین دکترای آکادمیک بنده از دانشگاه سچنیوف، واقع در شهر مسکو بوده است. دانشگاه سچنیوف اولین دانشگاه پزشکی ایالتی شهر مسکو می‌باشد که قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین دانشگاه پزشکی روسیه به شمار می‌رود. برای سال‌ها به این دانشگاه لقب «First med» را می‌دادند که به معنای اولین مرکز آکادمیک پزشکی کشور روسیه می‌باشد. بنده از این دانشگاه مدرک دکترای دندانپزشکی خود را کسب کردم.

 

ارتباط میان بیورزونانس و دندانپزشکی

یکی از مسائلی که همیشه به آن افتخار می‌کنم، تجربیاتم در زمینه‌های متنوع پزشکی‌ست. همین تجربیات باعث می‌شود تا با دید گسترده‌تری به افراد مختلف کمک کرده و با دانش بیشتری سوگند پزشکی خود را ادا کنم.

در تمامی زمینه‌های پزشکی می‌توان از بیورزونانس به عنوان یک متد تشخیصی یاری گرفت و دندانپزشکی نیز مستثنا نیست. فرض کنید دندانپزشک تشخیص می‌دهد که باید دندان بیمار را پر کند. بدون استفاده از دستگاه‌های بیورزونانس، مشخص نیست که بیمار نسبت به ماده‌ای که با آن دندان را پر می‌کنند، حساسیت دارد یا خیر. با این حال با بهره‌گیری از دانش بیورزونانس می‌توان به راحتی حساسیت بیمار را نسبت به مواد مختلف تشخیص داد. در نتیجه، بدون هیچ ریسک و تردیدی، دندانپزشک می‌تواند ماده‌ی مناسب را برگزیند.

کسب مدرک دکترا در زمینه‌ی دانش نوین بیورزونانس

دومین مدرک آکادمیک اینجانب، دکترای تخصصی بیورزونانس است؛ در رابطه با مغناطیس سلولی، تأثیرات مغناطیس مغز بر روی اندام‌های مختلف و تأثیر حوزه‌های میدان مغناطیسی(چاکراها) بر روی مسائل روحی و روانی. این حوزه‌ها انرژی دریافتی را وارد جریان انرژی بدن کرده و امواج مورد نیاز نقاط مختلف بدن را تأمین می‌کنند. وقتی ذهن ما درگیر تنش می‌شود، این تنش یکی از چاکراها را دچار استرس می‌کند.

دکترای افتخاری و لقب آکادمیسین

بنده از دانشگاه مغز مسکو و دانشکده‌ی روحانی و معنوی این دانشگاه دکترای افتخاری دریافت کرده‌ام. این دکترای افتخاری سبب شد تا به بنده لقب آکادمیسین را بدهند. عنوان آکادمیسین(به زبان انگلیسی: academician) به شخصی اهدا می‌گردد که در یک رشته‌ی علمی به‌خصوص و یک آکادمی علمی، به طور دائمی فعالیت دارد و زندگی خود را وقف آن رشته کرده است.

حالا این لقب به چه دلیلی به اینجانب داده شد؟ ما همراه با دوستان فرهیخته‌ی خود در مسکو، پروژه‌ی تحقیقات مفصلی داشتیم. موضوع این پروژه، «تأثیر حوزه‌های میدان مغناطیسی مغز در مذاهب» بود. ما تحقیق کردیم که حامیان و پیروان مذاهب مختلف از لحاظ حوزه‌های میدان مغناطیسی مغز چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

دوره‌های گذرانده شده

دوره‌ی طب هومئوپاتی

بنده در دانشگاه سن‌پترزبورگ، یعنی باسابقه‌ترین دانشگاه سرتاسر کشور روسیه، دوره‌ی طب هومئوپاتی را گذراندم. در این طب، مقدار کم عنصری که در بدن باعث اختلال می‌شود، به شکلی کنترل شده به شخص داده می‌شود تا مشکل برطرف گردد. در این طب، برای هر فرد به‌خصوص راهکاری خاص ارائه می‌شود. در این طب گیاهان دارویی نقش بزرگی دارند.

دوره‌های گذرانده شده در کشور ایران عبارتند از:

  • دوره‌ی مهارت زندگی، دانشگاه تهران، دانشکده‌ی روانشناسی
  • دوره‌ی مربی‌گری روان‌درمان‌گر، دانشگاه تهران، دانشکده‌ی روانشناسی
  • دوره‌ی MBA سلامت از دانشگاه شهید بهشتی، جهاد دانشگاهی
  • دوره MBA دارو و داروسازی
  • در حال حاضر در حال گذراندن دوره‌ی DBA در دانشگاه تهران، دانشکده اقتصاد

دیگر دوره‌ها

از دیگر دوره‌های گذرانده شده می‌توان به دوره‌های مختلف بیورزونانس، Magnetic therapy(شیوه‌های پزشکی مربوط به میدان‌های مغناطیسی بدن) در زمینه‌های مختلف اشاره کرد.

همچنین بنده در رابطه با آب‌درمانی، طب سنتی تبت و طب سوزنی نیز دوره‌های مفصلی را دیده‌ام.

همچنین جا دارد به دوره‌ی تأثیرات مغناطیسی، روحی و روانی در رابطه با تشخیص سایکولوژی و سایکوسوماتیک اشاره کنم که در دانشگاه فدرال جنوب شهر روستوف آن را گذراندم.

بنده در سازمان دانش‌بنیان آرتیمیدا که سازنده‌‌ی دستگاه بیورزونانس به شمار می‌رود، دوره‌ی کامل روانشناسی را گذارندم.

سمت‌ها

  • رئیس مرکز بیورزونانس، پژوهشکده‌ی سلامت الکترونیک، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده‌ی مهندسی پزشکی
  • قائم مقام آزمایشگاه تحقیقاتی بیورزونانس، دانشگاه امیرکبیر
  • محقق علوم‌پزشکی دانشگاه شهید پزشکی در دپارتمان طب فراگیر
  • محقق و استاد قراردادی دانش بیورزونانس در دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد
  • مؤسس اصلی انجمن علمی بیورزونانس در کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • قائم مقام انجمن علمی بیورزونانس
  • عضو هیئت‌مدیره‌ی تعاونی گیاهان دارویی استان البرز
  • رئیس هیئت‌مدیره‌ی شرکت تحقیقاتی تشدید حیات، واقع در مرکز رشد دانشگاه تهران، واحد تهران جنوب
  • مؤسس و رئیس هیئت‌مدیره‌ی مؤسسه‌ی آموزشی شفاراه یگانه
  • عضو انحصاری و نماینده‌ی علمی مؤسسه‌ی دانش‌بنیان آرتیمیدا، دارنده‌‌ی حق امتیاز دستگاه بیورزونانس
  • عضو فعال و محقق مؤسسه‌ی علمی Intelect، یکی از زیرمجموعه‌‌های سازمان فضایی روسیه به مدت 25 سال
  • مدرس و محقق مهارت‌های زندگی در مؤسسه‌ی آموزشی شفاراه یگانه در زمینه‌ی مهندسی یک سبک زندگی درست در جهت ارتقای سلامت افراد