دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

فرکانس درمانی انواع بیماری ها

فرکانس درمانی یا بیورزونانس یکی از روش های درمانی با فرکانس است که حالت غیرتهاجمی داشته و می تواند در تشخیص و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها و همچنین درمان آن گامی بلند بردارد. اساس کار بر این مبنا  است که تمام جانوران و گیاهان که دارای سلول و مولکول هستند دارای ارتعاش هستند که از طریق بیورزونانس و دستگاه های آن قابل تشخیص و اندازه گیری هستند. بر اساس ارتعاشات سلولی می توان پی به هرگونه بیماری و اختلال در آنها برد. دستگاه های بیورزونانس طیف خاصی از ارتعاش الکترومغناطیسی را برای تشخیص و درمان استفاده می کنند. امواج مورد استفاده در این شیوه درمانی از انواع  ELF و VLF است که امواجی هستند که فرکانس پایین دارند و به هیچ وجه برای جسم و بدن انسان مضر نیستند و از همین رو است که آن را روش غیر تهاجمی می دانند زیرا به هیچ وجه لطمه و آسیب فیزیکی به بدن بیمار وارد نخواهد کرد.

فواید فرکانس درمانی بیماری چیست؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه فواید فرکانس درمانی یا بیورزونانس را نام ببریم چند مورد اصلی و اساسی وجود دارد که مزیت آن نسبت به دیگر روش های درمانی است:

  • شاید مهمترین دلیل استفاده از این روش طبیعی و غیر تهاجمی بودن آن است زیرا جای شکافتن، بخیه، خونریزی و… در این شیوه درمانی وجود ندارد و جسم آسیب و لطمه فیزیکی نخواهد دید.
  • اولین مزیت استفاده از این روش این است که امواج تابانیده شده به بدن درابتدای امر قادر است مقدار انرژی بدن را افزایش دهد و نسبت به پاکسازی کانال‌های انرژی اقدام نماید.
  • با توجه به شرایط و ویژگی هایی که دارد یک درمان طبیعی و ارگانیک به حساب می آید.
  • در روش درمان فرکانس درمانی هیچ گونه دارو و مواد شیمیایی مضر وارد بدن نمی شود و همچنین اگر فرد در حال درمان و مصرف دارو باشد هیچ گونه اختلالی در این روند ایجاد نخواهد شد.
  • دامنه و گسترش فرکانس درمانی یا بیورزونانس بسیار زیاد است و می توان از مشکلات روحی روانی تا عملکرد های فیزیکی جسم را با این روش درمان نمود.

فرایند فرکانس درمانی بیماری

با دستگاه بیورزونانس وضعیت سلامت و فرکانس اندام های داخلی و حالات روحی روانی فرد اندازه گیری می شود و می توان به طور ریشه‌ای و عمیق دلیل بروز این بیماری و اختلالات را مشخص نمود. یکی از کاربردهای بیورزونانس تخریب کردن میکروب ها و عوامل بروز بیماری در بدن است. هر یک از اعضای بدن دارای فرکانس مخصوص به خود است و همچنین در بانک اطلاعاتی این دستگاه فرکانس انواع میکروب ها، ویروس ها، باکتری ها و… وجود دارد که با اندازه گیری و اسکن بدن پی به حضور این عوامل بیماری زا می بریم. در زمان درمان با روش فرکانس درمانی با دانستن فرکانس و طول موج این عوامل، می توان آنها را تخریب و نابود نمود.

دستگاه بیورزونانس و فرکانس درمانی بیماری

دستگاه مدیکومت از دستگاههای پیشرفته و با کیفیت در زمینه انجام اسکن و درمان بیماری ها به این شیوه است. در ابتدای امراسکن کامل بدن با این دستگاه انجام می‌شود که حداکثر زمان آن ۱۰ دقیقه است و وضعیت جسمی و سلامتی فرد و اعضای بدن و همچنین عوامل بیماری زا در این فرایند مشخص می شود. مراحل تشخیصی در این شیوه نیز کاملاً بی درد و عوارض است و همه افراد می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند. درضمن روش تشخیصی به این شیوه کاملاً جامع و کامل است و هزینه آن نیزنسبت به روش‌های مشابه و آزمایش های متعدد بسیار پایین تر است. نکته جالب اینجاست که در زمان اسکن بدن فرد با این دستگاه، بیش از ۱۰۰۰۰ بافت بدن و اندام های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و هرگونه مشکل و عارضه در آنها شناسایی و قابلیت توانایی درمان دارد. دقت تشخیص این دستگاه بسیار بالا است و چیزی حدود ۹۰ الی ۹۸ درصد به درستی تشخیص انجام می دهد. علاوه بر تشخیص این دستگاه با ساطع کردن فرکانس های خاص می تواند اندام دچار مشکل را به حالت طبیعی بازگردانده و همچنین عوامل و میکروب های سبب بروز مشکلات را از بین ببرد.

شیوه درمان در فرکانس درمانی

هنگامی که امواج از طریق دستگاه به سلول ها، باکتری ها، میکروب ها و… تابانده می‌شود با بررسی ارتعاشات الکترومغناطیسی می توان اطلاعات زیادی از این عوامل به دست آورد. اگر امواج الکترومغناطیس و اندام های بدن مطابق با اندازه های استاندارد و سالم باشد نشان از سلامتی در آن عضو است. به عنوان مثال یکی از اعضای بدن فرکانسی حدود ۶۲ تا ۶۸ دارد اما اگر این طول موج عددی غیر از این را ثبت نماید، می توان پی به این نکته برد که مشکل و اختلال در این عضو به وجود آمده است. کلیه اندام ها و اعضای داخلی بدن دارای فرکانس منحصر به  خود است که با دیگر اندام و ارگان ها متفاوت می باشد.

طبق قوانین فیزیکی امواجی که مشابه هستند همدیگر را تشدید می کنند و در نتیجه شاهد به وجود آمدن یک موج جدید با قدرت و دامنه بیشتر هستیم. طول موج های متفاوت و نابرابر همدیگر را تضعیف می کنند و شاهد یک دامنه کم اثر و اندک خواهیم بود. در واقع دستگاه بیورزونانس امواجی را که مطابق با عضو آسیب دیده است را به آن سلول و نقطه بدن می فرستد. البته امواجی ارسال می شود که مقدار آن در حالت سلامت آن عضو ثبت گردیده است. با انجام این کار دامنه موج افزایش پیدا می کند و پر انرژی تر خواهد شد که به سمت سلامت و درمان پیش خواهد رفت.

در زمانی که با عوامل بیماری زا مانند باکتری ها مواجه می شویم، طول موج هایی به سمت این عامل فرستاده می شود که مخالف با اندازه و مقدار طول موج عامل مزاحم است. با انجام این کار دامنه موج کم و انرژی آن کاهش پیدا می کند. با انجام دادن این کار می توان عامل بروز بیماری را ضعیف و از بین برد. زمان مورد نیاز برای این کار با توجه به شدت و شرایط فرد بیمار می تواند متغیر باشد. اما حداقل چند روز باید برای فرکانس درمانی وقت گذاشت و آن را تکرار نمود.

این روش درمانی درعین کارآمد بودن بسیار بی خطر است و با ریشه یابی عامل بیماری و تنها از بین بردن آن عامل با کمترین لطمه به بدن انسان، می تواند سلامتی را بازگرداند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *