دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

فرکانس درمانی در شهر قزوین

فرکانس درمانی یکی از روش های نوین در کشور ما به حساب می آید. در این روش درمانی غیرتهاجمی و بدون عوارض، به بهترین شیوه عوامل بیماری در بدن انسان شناسایی می گردد. پس از شناسایی عوامل بیماری زا می توان با فرکانس های خاص، آنها را از بین برد. شاید این روش به طور نامحسوسی شبیه به انرژی درمانی باشد.

اگر بخواهیم به طور مختصر راجع به روش شناسایی و درمان به این شیوه توضیح دهیم باید اینگونه گفت که: هر چیزی که در اطراف ما وجود دارد اعم از سلول ها و مولکول های بدن، اعضای بدن و… دارای فرکانس منحصر به خود هستند. زمانی که یک جسم و یک عضو از بدن در سلامت کامل قرار می گیرد فرکانس خاصی را از خود به نمایش می‌گذارد. طی سالیان متمادی دانشمندان توانسته اند فرکانس اعضای مختلف بدن را اندازه گیری کنند و می دانند که یک عضو سالم در بدن دارای چه فرکانسی است. هر زمان که عضوی از بدن دچار اختلال و بیماری شود فرکانس ثبت شده از آن مطابق با آنچه که در آرشیو فرکانس ها وجود دارد، نخواهد بود.

در روش فرکانس درمانی اولین مرحله تشخیص صحیح آن است. در ابتدا با تاباندن امواج الکترومغناطیسی با مقادیر مشخص عضوی که دارای مشکل و بیماری است شناسایی می گردد. به طور مثال فرکانس عضوی مانند قلب انسان در زمان سلامت مشخص است. زمانی که فرکانس هم مقدار و مطابق با قلب سالم به این عضو تابیده می گردد، در آن عضو بیورزونانس ایجاد میشود که قابل شناسایی و ثبت است. به وجود آمدن بیورزونانس نشانه این است که این دو موج با هم منطبق بوده اند و نشان از سلامت قلب دارد. حال اگر قلب بیمار به درستی کار نکند در زمان تابش امواج عکس العملی از خود ایجاد نکرده و رزونانس در آن مشاهده نمی شود. پس ما در گام اول توانستیم به طور دقیق و صحیح عامل بیماری را شناسایی کنیم.

حال با تاباندن فرکانس های سالم و هم جهت کردن آن با شرایط سلامتی و عملکرد صحیح، قادر خواهیم بود مشکل به وجود آمده در این عضو را برطرف کنیم. این امر موجب سلامتی و بهبود عملکرد اعضای داخلی فرد بیمار خواهد شد.

مراکز فرکانس درمانی در قزوین

امروز در شهر قزوین شاهد پیشرفت چشمگیر مراکز درمانی و تشخیصی هستیم. مراکز درمانی متعددی در این شهر وجود دارد که تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

مرکز دولتی آموزشی و درمانی کوثر، مرکز دولتی آموزشی و درمانی ۲۲ بهمن قزوین، مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا قزوین، مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین، مرکز آموزشی و درمانی کودکان قدس قزوین، مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین قزوین، بیمارستان زکریای رازی قزوین، بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان، بیمارستان  خصوصی فوق تخصصی پاستور قزوین، بیمارستان خصوصی دهخدا قزوین، بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی مهرگان قزوین، بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی رحیمیان، بیمارستان ۵۵۳ تختخوابی ارتش قزوین از جمله مراکز متعددی هستند که انواع خدمات بهداشتی اعم از اورژانس، آی سیو، سی سی یو، زنان و زایمان، جراحی عمومی، ارتوپدی، اطفال، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی و…در آنها انجام میشود.

همچنین در شهر قزوین درمانگاه های متعددی به صورت خصوصی و دولتی وجود دارد که برخی از آنها را معرفی می کنیم:

درمانگاه دولتی امام خمینی قزوین، درمانگاه دولتی پاکروان قزوین، درمانگاه دولتی فرهنگیان قزوین، درمانگاه دولتی هلال احمر قزوین، درمانگاه خصوصی آریا قزوین، درمانگاه خصوصی ابن سینا قزوین، درمانگاه خصوصی امام سجاد قزوین، درمانگاه خصوصی امام علی قزوین، درمانگاه خصوصی امیرالمومنین قزوین، درمانگاه خصوصی پارسیان قزوین، درمانگاه خصوصی دکتر محمد قریب قزوین، درمانگاه خصوصی دندانپزشکی اباصالح قزوین، درمانگاه خصوصی دندانپزشکی شفا قزوین، درمانگاه خصوصی رازی قزوین، درمانگاه صدرا قزوین، درمانگاه قائم قزوین، درمانگاه خصوصی میلاد در قزوین، درمانگاه خصوصی مینودر قزوین، درمانگاه امام رضا قزوین، درمانگاه خصوصی مهر قزوین و… از جمله درمانگاه های این شهر هستند.

ارائه خدمات بهداشتی و خدمات درمانی در زمینه های مختلف و تخصصی و فوق تخصصی در این شهر وجود دارد. وضعیت بهداشت و درمان در شهر قزوین در وضعیت مطلوبی قرار دارد و پزشکان متخصص بسیاری در این شهر مشغول به فعالیت هستند.

شهر قزوین

شهر تاریخی قزوین که تجربه پایتخت بودن ایران را نیز دارد پیشینه‌ اش به دوران ساسانی باز می گردد و در زمان شاپور پادشاه ساسانی رونق بسیار یافت. در زمان های قدیم این شهر از شاهراه‌های اقتصادی جاده ابریشم بود و تاجران بسیاری از شرق به غرب از این محل عبور کرده و به تجارت می پرداختند. شهر قزوین به مدت پنجاه و هفت سال در زمان صفویان پایتخت ایران بود و از این رو در این شهر اماکن، مراکز تاریخی و موزه های بسیاری را می توانید مشاهده کنید. نکته جذاب دیگر شهر قزوین این است که آن را با عنوان پایتخت خوشنویسی ایران می شناسند. خوشنویسان بزرگی مانند میرعماد قزوینی از مفاخر ایران و جهان اهل قزوین بود.

در این شهر زیبا میتوانید آثار و بناهای تاریخی بسیاری را مشاهده کنید که می‌توان به کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجد جامع قزوین، میمون قلعه، آب انبار سردار، حمام قجر، کاخ چهل ستون، پیغمبریه، امامزاده حسین و همچنین اولین خیابان ایران با نام خیابان سپه اشاره کرد.

بیمارستانها و مراکز درمانی تخصصی در قزوین وجود دارد که به عنوان مثال بیمارستان بوعلی سینا مرکز بیماری های قلب، بیمارستان شهید رجایی مربوط به تصادفات و ارتوپدی و بیمارستان کوثر مخصوص زنان و زایمان است. است همچنین بیمارستان قدس قزوین مرکزی تخصصی برای کودکان به حساب می آید.

اگر شما تمایل دارید که برای فرکانس درمانی در قزوین اقدام نمایید باید بدانید که به دلیل نوپا بودن این شیوه درمان دارای مرکز تخصصی در زمینه فرکانس درمانی و بیورزونانس نمیباشد. دکتر حمیدرضا طاهری یگانه به عنوان پدر علم بیورزونانس ایران شناخته می شود که شما میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت به راحتی به اطلاعات و مراکز درمانی ای که مشغول درمان است دسترسی پیدا کنید. شما در هر شهر ایران که باشید میتوانید با اخذ نوبت برای درمان بیماری ها و مشکلات خود به دکتر طاهری یگانه مراجعه نموده و با روشی بی عارضه و کم خطر مشکلات خود در زمینه های مختلف را برطرف نموده و دوباره لذت سلامت را تجربه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *