دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

مضرات فرکانس درمانی چیست

همانطور که در مقاله فرکانس درمانی به طور مقدماتی با این روش درمانی آشنا شدید متوجه شدید که فرکانس درمانی یا بیورزونانس در لغت به معنای لرزش و ارتعاش است که از سال ۱۹۷۷ در آلمان پایه گذاری شد. همانطور که میدانید هر چیزی که در این دنیا وجود دارد اعم از زنده و غیرزنده دارای ارتعاش مخصوص به خود است. اجسامی که زنده به نظر نمی رسند به واسطه داشتن مولکول و اتم و حرکت آن ها دارای ارتعاش هستند. انسان ها، حیوانات، اعضای بدن به صورت مجزا و… ارتعاش مخصوص و منحصر به خود را دارند.

در فرکانس درمانی بانکی عظیم از ارتعاش اعضای مختلف به صورت تفکیک شده وجود دارد. با تاباندن ارتعاش مخصوص به هر عضو طبق اصل رزونانس فیزیک، این امواج تشدید می شود و رضوان آنس شکل می گیرد. فرکانس یک عضو سالم از بدن مشخص است و اگر به آن عضو این فرکانس تابانیده شود در آن عضو رزونانس به وجود می آید و پزشکان آن را متوجه می شوند. هرگاه رزونانس مخصوص به یک عضو دانند قلب به آن تابانیده شود و هیچ عکس العملی در آن عضو مشاهده نشد؛ نشان از این دارد که فرکانس این دو با هم یکسان نیست. این موضوع می‌توان نتیجه‌گیری کرد که فرکانس متفاوت آن عضوی از بدن با فرکانس عضو سالم یکی نمی باشد و نقص و مشکلی در آن وجود دارد.

 فرکانس درمانی روش تشخیصی بی ضرر

در بسیاری از آزمایشات پزشکی برای تشخیص مشکل و بیماری از داروهای استفاده می شود که شیمیایی بوده و با هم مضر هستند. در برخی موارد نیز تصویربرداری هایی انجام می شود که اشعه های آن برای بدن مضر است. در مواردی نیز برای تشخیص مشکل در اعضای مختلف بدن مبادرت به نمونه برداری، خونگیری و… می شود که  گاها با عوارض و درد همراه است. اما همانطور که در بالا اشاره شد روش تشخیص بسیار مناسبی وسیله فرکانس درمانی در دسترس ماست. روش تشخیص با شیوه فرکانس درمانی کاملاً بی خطر است و در عین راحتی و بدون عوارض بودن اطلاعاتی دقیق و مناسب به ما خواهد داد بدون آن که بیمار را دچار درد، برش، عوارض و… کند. در مرحله اول که تشخیص می باشد طبق آزمایشات انجام شده و اصولی که برای آن متصور است، هیچگونه ضرر و یا عوارضی را نمی توان متصور بود.

 فرکانس درمانی روشی بدون مضرات

مختصری با فرایند تشخیص  با بیورزونانس آشنا شدید. طبق بررسی های انجام شده و طول موج فرکانس هایی که ارسال می گردد، هیچ گونه ضرری متوجه بدن و اعضای آن نخواهد بود. فرکانس درمانی روشی غیر تهاجمی و سالم است. از آنجایی که فرکانس های گسیل شده به بدن مطابق با فرکانس همان اعضای بدن است، پس نمی تواند برای بدن ضرر داشته باشد زیرا از جنس خود همان است. در فرایند تشخیص بیماریها با بیورزونانس، ابتدا بدن به طور کامل اسکن می گردد و توسط کامپیوتر و آرشیوی که از فرکانس اعضای مختلف مورد نظر موجود است، با تطبیق این اطلاعات هرگونه نقص و مشکل در بدن بیمار شناسایی می گردد.

در این روش مشخص می گردد که عضوی فرکانسی متفاوت با عضو سالم دارد. سپس با تاباندن امواج با فرکانس های خاص آن عضو به سمت متعادل شدن فرکانس و در نتیجه سلامتی پیش می رود. زمانی که یک عضو توسط بیورزونانس بمباران فرکانس شد، شاهد هستیم که با اسکن مجدد فرکانسی از خود نشان می دهد که همانند یک عضو سالم است.

مضرات فرکانس درمانی  بسیار ناچیز و صفر است

طبق تحقیقات و آزمایشهای متعددی که به عمل آمده است، هیچ گونه عوارضی برای این روش درمانی ثبت نگردیده است و بر فرض مثال اگر وجود هم داشته باشد به قدری ناچیز است که به چشم نیامده است. در مقایسه روش های تشخیص و درمان با روش های مرسوم متوجه میشویم که این روش بسیار فوق العاده و صلح طلبانه است. در روش های تشخیصی حتی ساده ترین روش ها مانند گرفتن یک خون ساده، کمی درد وجود دارد. البته بماند که روش‌های تشخیصی دیگری وجود دارد که بسیار دردناک و سخت است و برای بیمار هراس و استرس ایجاد می کند. روش هایی مانند نمونه برداری از اعضای مختلف و تومورهای اعضای بدن، قرارگیری در مقابل اشعه دستگاه های عکسبرداری و… مضرات بسیاری را متوجه فرد بیمار می نماید. اگر بر فرض مثال این روشهای نام برده شده هیچ عوارضی نداشته باشند، درد، استرس، هراس و… بیمار را فرا خواهد گرفت. بی دلیل نیست که از این روش به عنوان روشی غیر تهاجمی یاد می شود. در زمان درمان نیز بسیاری از بیماری ها از انواع ساده با مضمون و سخت، فرایند درمانی می تواند بسیار سخت، زمان بر، پرهزینه، دردناک و فرسایشی باشد. معمولی ترین روش های درمان مثل قرص و آمپول هم دارای درد است و هم عوارض مختلف بر سایر اعضا میگذارد. حال روش های دیگری مانند داروهای شیمی درمانی، اعمال جراحی سخت و… بماند. در روش بیورزونانس چیزی که عامل درمان و بازسازی نقص در اعضای مختلف بدن است نه صدا دارد، نه دیده می شود، نه در زمان انجام فرآیند دردی از خود به جای می گذارد، نه شاهد خونریزی هستیم و… شاید برای شما عجیب باشد که یک روش درمانی موثر که توانایی‌های بالایی دارد چگونه می تواند انقدر بدون درد و عوارض خاص باشد؟ در جواب این سوال باید گفت که ابزاری که برای درمان استفاده می شود نه تیغ جراحی است، نه آمپول است و نه هر عاملی دیگر. ابزار درمان در این روش از امواج و فرکانس های خاص است که به بدن گسیل می شود .

ما همواره در دنیایی زندگی میکنیم که مملو از امواج و فرکانس های مختلف است و به هیچ وجه از حضور آنها نه مطلع می شویم و نه احساس ناراحتی می کنیم. امواجی مانند امواج تلفن همراه، فرستنده های رادیویی و تلویزیونی و… پیوسته پیرامون ما هستند و اثر آنها بر ما خالی از ضرر نخواهد بود اما به هیچ وجه وجود این امواج برای ما درد و ناراحتی به همراه نخواهد داشت. در روش درمانی بیورزونانس امواج و فرکانس ها به همین شکل کاملاً بی درد و عوارض وجود دارد و نه تنها برای ما ضرری در پی نخواهد داشت بلکه پیام آور آرامش و سلامت نیز خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *