دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

نظرات بیماران در روسیه 

در این مطلب نظرات بیماران در روسیه در مورد درمان بیورزونانس  پرسیده ایک و نظرات جالبی بر خوردیم باهم برسی می کنیم

مقدمه

در این بخش، جهت آگاهی شما هموطنان عزیز تصمیم گرفتیم که بیمارانی را که در روسیه، بر اساس متد VRT مورد تشخیص قرار گرفته اند و مسیرهای ارتقا سلامت را هم طی کرده اند، نظراتشان را از قسمت روسی سایتمان عینا  و بدون هیگونه اختلافی، به زبان فارسی ترجمه نموده و در قسمت فارسی سایت قرار دهیم. خاطرنشان میکنم که کلیه بیماران،واقعی هستند واکثر آنها هنوز برای ادامه ارتقا سلامت ، به بنده مراجعه مینمایند و علاقه کم تری به ارتقا سلامت های دیگر نشان میدهند.

توضیح:
در متون ترجمه شده، روسها بنده را “خمید اخمدویچ” خطاب میکنند، دلیل امر این است که معمولا روسها جهت احترام، مانند زبان عربی اسم فرد را به همراه نام پدر خطاب میکنند. همچنین چون حرف “ح“در الفبای فارسی وجود ندارد، الزاما به جای آن “خ“بکار میبرند.
بعد از نام بیماران، بنده مختصرا توضیحی را در رابطه با خود بیمار اضافه نموده ام که در متن روسی آن وجود ندارد.

دکترحمید طاهری

ترجمه از زبان روسی به فارسی

نظرسنجی بیماران

در توضیحات این صفحه، نظرسنجی بیماران در خصوص عملکرد پزشکان آورده شده است.مدریریت سایت از کلیه بیمارانی که نظرات و گفته های خود را ارسال نموده اند کمال تشکررا دارد،چرا که ازین طریق موجبات آگاهی دیگران را ازاین روش فراهم مینمایند.در جهان کنونی امراض و بیماری های گوناگون،و چالش های مختلف در حال تشدید است.مهم ترین مسئله برای ما دراین روش،سلامتی و تندرستی فرد به صورت اصولی و بدون عوارض آتی میباشد.بازگشت بیمار به ریتم سالم زندگی، بزرگترین هدیه برای ماست.مفید بودن افراد به نحو احسنت برای جامعه و سلامتی شان هدف عمده ما دراین روش است،چرا که وقتی بشر و افراد جامعه بشری سالم باشند، تمام کارها نیز به نحواحسنت پیش خواهد رفت.ما میخواهیم که چنین انسان های سالم در جامعه بیشتر و بیشتر شوند،چرا که انسان های سالم(سلامت در تن و روان) میتوانند دنیایی را که ما در آن زندگی میکنیم زیباتر نمایند. هنگامیکه ما آموختیم که چگونه سالم باشیم، مسلما تمام اصول زندگی ما هارمونی بیشتری خواهد داشت.

1 – گئورگی:23نوامبر2010:ساعت14:51

توضیح: ایشان متخصص جوانی هستند که مهندس الکترونیک میباشند.

من مدت زمان زیادی است که با دکتر خمید اخمدوویچ آشنا هستم ومرتبا برای تشخیص به ایشان مراجعه میکنم.قبل از مراجعه به ایشان،برای ارتقا سلامت به پزشک های مختلفی مراجعه کردم و همگی به طور مشترک به غلبه بیماری بر بدن اشاره کردند.به نظر من اگر بیماربه دلایل بیماری خود آگاه باشد،میتواند از این طریق پزشک رانیز در جریان گذاشته تا او بتواند بر اساس برنامه ای آنرا در فاز تشدید قرار داده و دانسته های خود را در خصوص بیماری عمیق تر کرده ودر هر مورد،نکته منححصر به فردی را کشف کند.از این طریق هم بیمار زودتر و بهتر ارتقا سلامت میشود و هم پزشک سریعتر نتیجه گرفته وچیز جدیدی را کشف می کند.روش دکتر خمید اخمدوویچ دقیقا اینگونه است.ایشان دارای تجربیات بالایی میباشند که مرتبا درحال افزایش است،و سعی و تلاش اودر درک کامل فرایندها در ارگانیزم قابل تحسین است.از خدای بزرگ برای او سلامتی و طول عمر خواهانم.

 بیورزونانس

2 – الکساندر 23نوامبر2010،ساعت15:00

توضیح: ایشان پدر گئورگی میباشند(پدر جوان فوق)و مهندس مخابرات هستند و سمتشان، مسئول یکی از مراکز مخابراتی شهر مسکو میباشد.

پسرم با اسرار مرا راضی کرد که برای ارتقا سلامت از این متد استفاده نمایم، ولی من به این متد شکاکانه و با تردید نگاه میکردم،اما بعد از اجرای شیفت اول ارتقا سلامت ،ظرف مدت دو تا سه روز حساسیت من که ظرف دو سال منجر به مشکلات و بیماری های عدیده ای شده بود، ازبین رفت و سلامتی کامل بدست آوردم.این مسئله به تدریج، مزیت و برتری پزشک مربوطه(دکتر خمید اخمدوویچ)و متد آن رابه ما عملا ثابت نمود و شک و تردیدمان کاملا از بین رفت.البته شایان ذکر است که توصیه های ایشان در خصوص پاکسازی ارگانیزم، در حصول نتیجه بسیار مفید بوده و انرژی زیادی در ارگانیزم حاصل میگردد.

3 – پاول:25 نوامبر2011،ساعت13:01

توضیح: ایشان حدود 50 سال سن دارند و یکی از معاونین وزیر راه و تراوری روسیه هستند.

دکتر خمید اخمدوویچ، پزشکی از سوی خداست.از خداوند برای او وکلیه بیمارانش،سلامتی و تندرستی خواهانم.

4 – تامارا:28 نوامبر2011،ساعت16:42

توضیح: ایشان خانمی هستند که شغل آرایشگری دارند.

از آشنایی با چنین دکتر با استعداد و انسان آگاه، دکتر خمید اخمدوویچ عزیز نهایت خرسندی خود را ابراز مینمایم. تشخیص ایشان در خصوص بیماری بنده، کاملا صحیح بوده و بعد از یک هفته، نتایج ارتقا سلامت و بهبودی درمن حاصل شد.از این دکتر گرانقدرصمیمانه تشکر مینمایم.

5 – گالینا،28 نوامبر2011،ساعت16:42

توضیح: خانم 63 ساله ای که سابق مدیر کارخانه بزرگی بودند وفعلا بازنشسته هستند.

از ماه سپتامبر، خارش شدیدی زیر پوستم ایجاد شد که شب ها تشدید میگشت. با وجود مراجعه به پزشکان گوناگون تا مدت زیادی این مسئله مرا آزار می داد. بعد ازمراجعه به متخصص پوست، همگی مرا به دکتر اعصاب معرفی کردند، چراکه هیچ مشخصه و علائم ظاهری در پوستم ایجاد نشده بود. داروهای زیادی برایم تجویز نمودند که خودم با آگاهی از بی فایده بودن آنها،هیچکدام را مصرف نکردم.به توصیه یکی از اقوام به متخصص بیورزونانس تراپی و همیوپاتی –دکتر خمید اخمدوویچ مراجعه نمودم. در ابتدای نوامبر بعد از تشخیص و انجام تست نباتی رزونانسی، هنوز نسبت به این روش شک داشتم، چرا که علت خارش پوست مرا وجود انگل های میکروسکوپی تشخیص دادند که برای من و پزشکان غیر قابل تصور بود، پس از ارتقا سلامت به صورت معجزه آسایی ظرف دو هفته خارش ام کاملا از بین رفت. از دکتر خمید اخمدوویچ کمال تشکر را داشته و برایشان سلامتی و توفیق آرزومندم.

دستگاه بیورزونانس

6 – والری واسیلویچ گلوشکوف: دسامبر2010،ساعت23:16

توضیح: ایشان پروفسور در زمینه تاریخ فضایی روسیه هستند و استاد هوا و فضای دانشگاه مسکو میباشند.

بعد از عمل پنومونی عوارضی نظیرسرفه شدید، برونشی حاد، آریتمی،هیپرتنزی، بیماری ایسکمی قلب در سه چهار سال اخیر در من ایجاد شد و بنابه این تشخیص پزشکان بیمارستانی داروهای زیادی برایم تجویز گردید که باوجود مصرف کلیه این داروها،هیچ گونه بهبودی در من حاصل نگردید. به دلیل داشتن چنین بیماری هایی، روند زنگی ام نرمال نبوده و قادر به کار کردن نیز نبودم.من به شیوه ارتقا سلامت صحیح برای بهبود وضعیت زندگی خود آگاه نبودم، اما بهترین روش را برای ارتقا سلامت خود جستجو میکردم. از طریق یکی از دوستان با پزشکان باتجربه-دکتر خمید اخمدوویچ آشنا شدم و بعد از انجام تست نباتی رزونانسی متوجه شدم که این دقیقا همان راهی است که من میتوانم ارتقا سلامت شوم. بعد از 25 روز از شروع ارتقا سلامت با روش تست نباتی رزونانسی، بهبودی زیادی درمن حاصل شد. سرفه و فشار به صورت کاملا نرمال در آمد. اخیراآزمایشات کاردیولوژی نیز نشانگر ازبین رفتن کامل آریتمی بود. پزشک معالج کاردیولوژ، از روند سریع بهبودی وتغییرات مطلوب ایجاد شده، کاملا متحیر شد. در حال حاضر احساس سلامتی کامل کرده و هیچ گونه دردی را در خود احساس نمیکنم، توانایی کار کردن و عملکردم به طور قابل ملاحظه افزایش یافته و به زندگی، به گونه ای دیگر مینگرم. همه اینها را مدیون دکتر خمید اخمدوویچ بوده و از آنها کمال تشکر را دارم.

7 – آلگ،14 دسامبر2010،ساعت23:03

توضیح: ایشان افسر سابق ارگانهای امنیتی میباشند و درحال حاضر در سیستم بانکی روسیه دارای مقام بالایی میباشند.

الان حدودا بیشتر از یک سال است که برای معالجه به دکتر خمید اخمدوویچ مراجعه میکنم. قبل از آن گرفتار بیماری های گوناگونی بودم، از سرماخوردگی گرفته تا بیماری های جدی تر که کلیه این امراض توسط دکتر خمید اخمدوویچ ارتقا سلامت گردید. نتایج حاصله بسیار عالی و احساس سلامتی کامل میکنم، به همین دلیل مراجعه به دکتر خمید اخمدویچ را به کلیه دوستانم توصیه مینمایم و همه آنها نیز نتایج مثبتی از این ارتقا سلامت گرفته اند. آشنایی با دکتر خمید اخمدوویچ برای من شانس بزرگی است، چون علاوه بر اینکه پزشکی ماهر و باتجربه است، دوست شفیق و مهربانی است.

8 – یلنا:14 دسامبر2010،ساعت23:14

توضیح: ایشان همسر آلگ میباشند و خودشان نیز، معاون شهردار یکی از مناطق شهر مسکو می باشند.

من تقزیبا 50 سال سن دارم، از دو سال قبل مشکلات یائسگی من شروع شد.علاوه براین از دوران نوجوانی، پلی کیستوز تخمدان وآئوتوایمیون غده تیروئید(بیماری خطرناک تیروئید) داشتم. واقعا شانس آوردم که خداوند دکتر خمید اخمدوویچ را سرراهم قرار داد. بعد از ارتقا سلامت نزد ایشان، سلامتی کامل را بدست آورده و بعد از دادن چکاپ کامل، در گروه یک سلامتی(کلیه آنالیزها نرمال بود) قرار گرفتم. مادرم هم تحت ارتقا سلامت ایشان هستند و در رابطه مادرم، از این دکتر گرانقدر جداگانه تشکر مینمایم، چرا که مادرم تا قبل از مراجعه به ایشان سه بار سکته مغزی داشتند و به شکرانه ارتقا سلامت دکتر خمید اخمدوویچ ، حتی در چنین تابستان وحشتناکی(تابستان سال 2010درمسکو آتش سوزی های زیادی اتفاق افتاد و هوای مسکو بسیار دود آلود بود و میزان مرگ و میر در این تابستان، در افراد مسن سه برابر افزایش نشان داد) هیچگونه افزایش فشارو ناراحتی های ریوی در مادرم ایجاد نشد ودر حال حاضرکلیه علائم و آزمایشات کاملا نرمالند. همه اینها را مدیون روش ایشان بوده و از صمیم قلب برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

9 – گریگوروا،61 ساله:15 دسامبر2010،ساعت23:06

توضیح: ایشان زن مسنی هستند که دبیر زبان انگلیسی بوده و درحال حاضر بازنشسته هستند.جالب است بدانید که ایشان در سال 1992-1991به علت جنگ بین گرجستان و آبخاز از آنجا به مسکو مهاجرت نمودند.

جهت ارتقا سلامت دردهای آرتیکولار(مفصلی) و پاشنه و همچنین فشار به دکتر خمید اخمدوویچ مراجعه نمودم. بعد از سه هفته، فشار من بدون مصرف هیچگونه دارویی80/140گردید وکلیه دردها درقسمت پاشنه از بین رفت. بعد از چهار هفته نیز، درد در ناحیه زانو کاملا متوقف گردید. قبل ارتقا سلامت با متد تست نباتی رزونانسی به سختی راه میرفتم و بالا رفتن از پله برایم مقدور نبود. اما هم اکنون به راحتی راه رفته و حتی به سالن بدنسازی میروم. بعد از مراجعه به دکتر خمید اخمدوویچ ، در کمتر از 5/1ماه کاملا ارتقا سلامت شده و نتیجه گرفتم. طب معمول اصلا در من نتیجه نمیداد. به کلیه دوستانم مراجعه به دکتر خمید اخمدوویچ را برای ارتقا سلامت و تشخیص توصیه میکنم. نوه من(10 ساله) و دخترم(34 ساله) نیز نزد دکتر خمید اخمدوویچ رفته و کاملا ارتقا سلامت شده اند.از این دکتر باتجربه سپاسگزارم.

 بیورزونانس

10 – سوتلانا:17 دسامبر2010،ساعت1:13

توضیح: خانم 57 ساله ای هستند که در مدرسه راهنمایی در مسکو ریاضیات تدریس میکنند.جالب است بدانید که مشکل اصلی ایشان در ناحیه صورت بود.

سالها بود که از یبوست و کم کاری معده ام رنج میکشیدم. بعد از مراجعه به دکتر خمید اخمدوویچ ، در همان ابتدای شروع ارتقا سلامت این مشکلم کاملا از بین رفت وبه صورت نرمال درآمد. همچنین سی سال است که التهاب عصب سه گانه صورت، دردهای طاقت فرسایی مخصوصا در زمان های سرماخوردگی در ناحیه چانه و فک صورت ایجاد میکرد و باکوچکترین سرماخوردگی، دچار دردهای شدید میشدم. از طب معمول و مراجعه به پزشکان دیگر، هیچگونه بهبودی درمن حاصل نشده بود، داروهای شیمیایی نیز به ارتقا سلامت من کمکی نکرده و فقط حساسیت در من ایجاد نموده بود، اما ارتقا سلامت بر اساس متد تست نباتی رزونانسی سریعا نتیجه داد. ورم گونه ام ودرد فک و صورتم کاملا ناپدید شده است. همچنان تحت ارتقا سلامت دکتر خمید اخمدوویچ هستم و مراجعه به ایشان را به کلیه آشنایان و دوستان، چه برای تشخیص و چه برای ارتقا سلامت توصیه میکنم.

سلامت باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *