دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

مراحل ارتقا سلامت در بیورزونانس

دراین مطلب مراحل ارتقا سلامت در بیورزونانس  را برسی می کنیم و تشریح مراحل و اتفاقاتی که در بدن در زمان درما به شیوه بیورزونانس انجام می شود به طور کامل و دسته بندی شده

ارتقا سلامت به روش بیورزونانس تراپی چندین مرحله مختلف دارند و گذراندن هر کدام از این مراحل به طور کامل و دقیق از ابتدا تا انتها باید با دقت انجام شود. در این روش ارتقا سلامت اصل و اساس اولیه بر مبنای پاکسازی ارگانیسم های بدن است. بدین منظور باید تلاش گردد که سموم از بدن به بهترین شیوه دفع گردد. یکی از راه هایی که می تواند دفع سموم بدن کمک نماید خوردن آب سالم است. از این رو مصرف به اندازه آب در زمان ارتقا سلامت به روش بیورزونانس شدیداً توصیه می گردد. پیشنهاد می شود و تاکید می گردد که در طول دوره ارتقا سلامت روزانه یک و نیم الی ۲ لیتر حتماً مصرف شود. در پاکسازی و دفع مواد زائد بدن خوردن آب آشامیدنی سالم بسیار نقش موثر دارد. اگر بیماری طبق توصیه پزشک آب به مقدار کافی مصرف نکند و نیز تغذیه پیشنهاد شده را اجرا نکند، نمی‌توان توقع داشت که این روش ارتقا سلامت به نتیجه‌ای مطلوب ختم شود یا حتی می‌تواند در روند بیماری بیشتر گردد.

مراحل ارتقا سلامت در بیورزونانس

ابوعلی سینای بزرگ روی مسئله دفع مواد زائد بدن بسیار تاکید داشت به نحوی که اول هر کار جهت ارتقا سلامت بیمار دستور به تنقیه می داد. به نحوی که پاکسازی روده های فرد به درستی از سوم انجام شود. طبق گفته ایشان خیلی از بیماران برای بار دوم مراجعه نمی‌کردند، پاکسازی روده و خروج فضولات ای که در طی زمان های طولانی و سالها آهسته آهسته جمع شده‌اند بسیار زیاد اهمیت دارد و وجود بیماری یبوست بسیار خطرناک است.

ذکر این نکته ضروری است که بدانید یکی از عوامل اصلی بروز بیماری ها عفونت است. عفونت ها می توانند شامل باکتری، ویروس، قارچ و انگل ها باشند. یکی دیگر از اهداف اصلی در پاکسازی بدن، خارج شدن این گونه عفونت ها از بدن می باشند؛ بزرگترین آنها انگلها هستند و کوچکترین آنها ویروس ها می باشند که باید طبق روند پاکسازی، دفع گردند. البته عفونت‌هایی مانند انگلها می توانند در اندام بافتهای شرایط مناسب برای رشد آنها فراهم شده است حضور پیدا کرده و بر عملکرد و کارکرد اندامها تاثیر بگذارد. پزشکان بیورزونانس به خوبی می‌دانند  بدون آنکه بدن از انگل ها، عفونت ها و قارچ ها و…  پاکسازی شود تاثیرات مثبتی را شاهد نخواهیم بود و تاثیرات به وجود آمده حالتی موقتی داشته و تعادل PH و تعادل سیستم عصبی به وجود نمی‌آید.

اگر روند پاکسازی بدن و دوره ارتقا سلامت جهت از بین بردن عفونت در ابتدای کار در زمانی مناسب و به طور صحیح انجام پذیرد،  بازسازی عملکرد ارگان‌ها و بافت‌های درگیر بیماری شده، سریع تر صورت می پذیرد و سلامتی به وجود آمده مدت بیشتری در بدن پایدار خواهد ماند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانید تغییر در نوع و سبک زندگی، نوع تغذیه، ارتباطات،  چگونگی اندیشه و احساسات، استرس و کم تحرکی می تواند شرایطی را به وجود آورد که بعد از ارتقا سلامت ، مجدداً بیماری به سمت شما بازگردد. سلامتی کامل و پایدار با اجرای صحیح برنامه های زیر و تغییر و نگرش سبک زندگی به وجود می آید:

  • یکی از عوامل مهم دنیای امروزی به آن توجه بسیاری نداشته است، داشتن سلامت معنوی است. یعنی شما هدفمند  بوده و از زندگی درک صحیح داشته و درک درستی از خداوند و ارتباط دو طرفه انسان و قدرت لایتناهی داشته باشید.

 ارتقا سلامت در بیورزونانس

  • باید روابط اجتماعی صحیح داشته باشید. روابطی بر پایه آرامش و محبت و رعایت اصول اخلاقی و انسانی. دقت داشته باشید افرادی که به شما استرس وارد میکنند را از مسیر زندگی خود خارج کنید. اگر توان این کار را ندارید، با دوری کردن از آنها به این روابط مضر و زیان بار پایان دهید.
  • احساس مثبتی داشته باشید و با پیرامون و محیط اطراف خود ارتباطی صحیح برقرار نمایید.
  • تغذیه مناسب، ورزش به مقدار کافی، مصرف آب به مقدار زیاد، تلفظ اکسیژن به مقدار کافی.

بدن انسان با داشتن افکار و اندیشه‌های سالم و متعالی، می تواند به سلامت کامل برسد و برای رسیدن به این هدف باید افکار را رشد داده و جهت رسیدن به این هدف نهایی تلاش نمود. در واقع این گونه می توان گفت داشتن بدن سالم رابطه مستقیم با روحی سالم دارد. داشتن روح و روان سالم تاثیر بسزایی در سلامتی کل بدن دارد. به جرأت می توان گفت بین سلامتی و روانی سالم و متعادل رابطه‌ای مستقیم و تنگاتنگ وجود دارد.

  • سعی کنید به موقع بخوابید و همچنین افرادی سحرخیز باشید به نحوی که قبل از طلوع خورشید از بیدار شوید.

 بیورزونانس

طبقات ارتقا سلامت شامل سه مرحله می شود مرحله دوم از دیگر مراحل پیچیده تر است و خود نیز دارای چندین مرحله است. مراحلی مانند:

  • از بین بردن سموم بدن و تخلیه آنها از بافت های پیوندی و پاک نمودن و پاکسازی اعضا و ارگانهای بدن.
  • نرمال کردن سوخت و ساز بدن برای ایجاد تعادل بین انرژی و اطلاعات ارگان ها
  • اصلاح نمودن تغذیه جهت متعادل  کردن وضعیت اسیدی و قلیایی بافتها و تامین نمودن ویتامین ها و مواد معدنی ای که مورد نیاز بدن انسان است. انجام درست این مرحله سبب می شود که تعادل هورمون ها نیز انجام گردد.

مرحله اصلی ارتقا سلامت در بیورزونانس

  • در این مرحله سعی بر از بین بردن سموم بدن و تخلیه آنها از قسمت های عمیق تر بافت های پیوندی است.
  • رفع نمودن دلایل اصلی بیماری که شامل اثرات منفی به وجود آمده به دلیل میدان های الکترومغناطیسی مانند، کامپیوتر، موبایل، مایکروویو، آنتن های صنعتی، وجود عفونت، انگل، قارچ، باکتری و ویروس
  • تثبیت نمودن وضعیت روحی بیمار
  • نرمال کردن فعالیت وعملکرد قسمتهای مختلف مغز انسان

بیماری چیست؟

بیماری تلاش ارگانیسم برای جبران آسیب هایی است که توسط سموم ایجاد شده است. آسیب ها را می‌توان در علمی به نام هموتوکسولوژی مورد بررسی قرار داد و بر اساس بینش های ارتقا سلامت موجود در حیطه آنتی هموتوکسین تراپی برای روند و فرایند پاکسازی بدن و به اثبات رساندن سیستم ایمنی بدن به کار گرفت.

بیماری چیست

دکتر رکه وگ (Hans Recheweg)  شش مرحله در هموتوکسولوژی ایجاد کرده است که این فازها باید به صورت پله ای و در هر فاز، بیماری تولید شده با توجه به مقدار سوم وارد شده در بدن و بافت های درگیر، علائم بیماری های مختلف ایجاد می‌شود و برای پاکسازی بدن در آنتی هموتوکسین تراپی،شاهد کاهش و عقب‌نشینی بیماری به صورت برعکس فاز به پاس خواهیم بود. به این معنی که اگر بدن در فاز چهارم قرار داشته باشد در ابتدای امر ارتقا سلامت باید جلوی افزایش سم را گرفته تا از فاز چهارم وارد فاز پنجم نشود و پس از آن به صورت بازگشت از فاز چهارم به فاز سوم دوم و اول، مراحل و عملیات پاکسازی و ارتقا سلامت را پیش خواهیم گرفت. دکتر رکه وگ (Hans Recheweg) بیماری را در قالب هموتوکسیکوز  شامل مراحل دینامیکی  در حال  گسترش تعبیر نموده و همانطور که شش مرحله را تا انتهای بیماری  نموده است. به طور مختصر و خلاصه باز های ششگانه معرفی می گردد:

1- فاز اکسرکسیون یا دفع: در این مرحله بدن خود به صورت اتوماتیک و هوشمند به طور مستقل و بدون کمک تواند هموتوکسین هارا از مجاری روده ها، کلیه ها،سیستم لنف  و عروق در قالب ادرار، مدفوع، بزاق، لنف و عرق دفاع کند. در حالت طبیعی این مکانیسم پیوسته در جریان است. اما به دلیل ایجاد مشکلاتی مانند کم آب خوردن، بروز یبوست، عفونت و… روند دچار مشکل شده و درگیری ارگانیسم شروع می گردد.

2- فاز رآکسازیون یا واکنش: بر اساس اصل دکتررکه وگ این مرحله شروع هموتوکسیکوز ویا بیماری می باشد زیرا دفع توکسین و سموم بدن از طریق مجاری دفع فیزیولوژیکی و طبیعی به صورت کامل انجام نمی شود، و از آنجایی که سیستم بدن حالت هوشمند دارد جهت نرمال کردن جریان دفع سموم و سوخت و ساز بدن، واکنش های خاصی رخ می دهد. به عنوان مثال در این شرایط دمای بدن افزایش یافته و گلبول های سفید دفاعی ازدیاد پیدا می کنند حتی در درجات بالا برخی از توکسین ها سوخته شده و یا عکس العمل های دیگری نیز در بدن مشاهده می شود که خود را به صورت اسهال، آبریزش بینی و یا استفراغ نشان می دهد و سعی در دفع کردن سموم از بدن را دارد. برخی از التهابات مختلف پوستی که خود را به صورت جوش های مختلف نشان می دهند در واقع نوعی خروج جسم از داخل به خارج از بدن به حساب می آید. ما نباید عکس العمل های درست بدن را جلوگیری نماییم. بیماری هایی مانند سرماخوردگی، برونشیت های حاد، آنفولانزای شدید و… در این فاز قرار می‌گیرند.

3- فاز دپوزاسیون یاجمع آوری توکسین ها: در این مرحله بیماری پیشرفت و گسترش بیشتری پیدا کرده و بدن در فاز یک بنا بر هر دلیلی نتوانسته به صورت عادی مبادرت به خروج سموم نماید. لذا وارد مرحله دوم و مبارزه با توکسین ها میشود و با ایزولاسیون آنها در قسمت های مختلف شاهد اشکالی مانند زگیل، کیست، غدد چربی، کورک و بیلی روبین خواهیم بود. بدیهی است که انجام جراحی و خارج کردن این مشکلات ارتقا سلامت قطعی و نهایی به حساب نمی آید. زیرا پروسه هموتوکسیکوز متوقف شده است این مشکلات و عوارض می‌تواند در جاهای دیگر مجدداً بروز کند.

بیورزونانس

4- فاز ایمپرگنسیون یا جذب توکسین ها: در این مرحله  ازهموتوکسیکوز دیگر بیماری از کنترل سیستم ایمنی بدن خارج شده و رتوتوکسین های فعال که سمومی تغییر یافته پیدا کرده‌اند، وارد فضاهای بین سلولی شده و حتی مقداری نیز وارد خود سلول می شود. بیماری هایی مثل آلرژن، میگرن، پلی آرتریت، التهاب مجاری ادرار و… رامی توان در این فاز دسته بندی نمود. این عوامل سبب ضعف و احساس خستگی بیش از حد در سیستم ایمنی بدن می گردد که تنها با ارتقا سلامت  صحیح به صورت کمپلکس های ارتقا سلامت می توان از آن جلوگیری نمود و بدن را به فاز ۳ و ۲ بازگردانید.

5- فاز رژنراسیون یا فاز تخریب سلولی: افزایش و پیشرفت رتوتوکسین ها به داخل سلول های بیشتر سبب می شود تا محدوده بزرگی از بافت ها درگیر شود و متاسفانه در این مرحله شاهد آسیب دیدن ساختار سلول ها و تخریب و متلاشی شدن آن ها خواهیم بود. بیماری دیابت، ایدز، فیبروز، سکته های قلبی و مغزی، آرتروز، حصبه، بیماری ام اس  و پارکینسون در این فاز دسته بندی می شود.

در این فاز بدن وارد مرحله های جدی و خطرناک ازهموتوکسیکوز  گردد و جلوگیری از پیشرفت بیماری دشوار خواهد بود و ممکن است به بهبودی کامل در بسیاری از موارد حاصل نشود.

6- فاز ردفرانسیون یا فاز تولید توده های سلولی: آخرین مرحله پروسه هموتوکسیکوز است بدن به طور کامل در مقابل بیماری تسلیم می‌شود. تغییراتی بدخیم در ارگانهای بدن به وجود می آید مانند توده های بدخیم سلولی که به شکل سرطان در آمده اند. در این مرحله شاهد پیشرفت عوارض خواهد بود و نیازمند اقدامات ارتقا سلامت طولانی و دقیق است. باید جلوی پیشرفت و رشد توده ها گرفته شود و بدن سپس به فازهای ۵، ۴، ۳،… بازگردد.

شکل سرطان

بیورزونانس فاز فاز پنجم و ششم را ناهنجاریهای اطلاعات انرژیکی بدن می گویند و ارتقا سلامت کامل با پاک نمودن اطلاعات انرژیکی میسر می شود.

زمانی به طور قاطع می توانیم بگوییم ارتقا سلامت به درستی انجام شده است که علائم بیماری ها باز نگردد و رشد پروسه های التهاب متوقف شود و در نتیجه سبب می‌شود حرکت هموتوکسین ها  به سمت خارج از بدن باشد.

توجه داشته باشید که صبر و انتظار شرطه اصلی در مراحل ارتقا سلامت است زیرا بیماری در مراحل سخت و پیشرفته به طور سریع ارتقا سلامت می گردد. ارتقا سلامت دارای شیفت های متعددی است که حدوداً ۱۰ الی ۱۵ شیفت است این مقدار می‌تواند در مراحل سخت و حاد تا چهل افزایش پیدا کند.

نکته‌ای که بیماران باید به آن توجه کنند این است که هیچ گونه مزاحمتی نباید برای عضو درگیر ایجاد نمایند مخصوصاً زمانی که ارگانیسم موردنظر در حال مبارزه فعالانه می باشد. به عنوان مثال زمانی که دمای بدن بالا میرود نیازی نیست که اقدامی جهت پایین آوردن آن انجام گیرد. اگر این روند طولانی شد نشان از ضعیف شدن بیمار دارد و ذخیره های ارگانیسم از بین رفته است. در این حالت است که باید اقداماتی جهت جبران صورت پذیرد.

توانبخشی

در مرحله پایانی ارتقا سلامت باید توانبخشی و احیا صورت پذیرد. در این مرحله بدن فرد توانایی کافی جهت جبران خسارت های وارده را دارد البته به شرط آن که مرحله پاکسازی کامل بدن صورت پذیرفته باشد و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی لازم به همراه آب کافی در اختیار بدن قرار گیرد تا این روند طبیعی در بهترین شرایط توسط خود بدن انجام گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *