دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

چند نکته مهم قبل از تست بیورزونانس

در این مطلب نکات مهم قبل از تست بیورزونانس را برسی می کنیم که حتما باید رعایت شود.

دستگاههای بیورزونانس تراپی قادر است در کنار دیگر دستگاه‌های پزشکی همانند سونوگرافی، ام آر آی، ادوات آزمایشگاهی، دستگاه های اسکن و… روشی دقیق و بی نظیر برای تشخیص و ارتقا سلامت بیماری ها باشد. برای تشخیص بیماری ها در این روش از امواج الکترومغناطیسی استفاده می شود. این روش مزیت‌های بسیاری دارد و نکته مهم این است که هیچ گونه عوارضی برای بیورزونانس تراپی وجود ندارد. به دلیل آنکه روش غیر تهاجمی است و نیز دقت بالایی دارد از بهترین روش های تشخیص به حساب می آید. حتی روش  ارتقا سلامت با  بیورزونانس نیز با آنکه عوامل بیماری زا را نابود میکند برای جسم روشی تهاجمی به حساب نمی آید و در آن هیچ گونه اثر زخم، برش و… وجود نخواهد داشت.

چند نکته مهم قبل از تست بیورزونانس

افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر بدن خود را به این شیوه اسکن نموده و در مدت زمان کم عوامل بیماری زا و مشکلات موجود در جسم را مورد بررسی قرار داده و به خوبی تشخیص دهند. لذا در اینجا نکاتی به شما گوشزد می شود که قبل از مراجعه و انجام تست بیورزونانس باید آنها را انجام دهید نتایج مطلوب و دقیق از آزمایش خود داشته باشید.

  • خوردن موادی مانند قهوه، کاکائو و داروهای خواب آور و همچنین داروهای حالت هورمونی قوی دارند تا یک روز قبل از انجام تست ممنوع است. وجود اینگونه مواد در بدن می‌تواند صحت تست را تحت شعاع قرار دهد.
  • اگر از نوشیدنی های الکلی استفاده می کنید و یا مصرف کننده داروهایی هستید که حالت مخدر دارد و یا اینکه مواد مخدر مصرف می کنید، باید تا ۳ روز قبل از انجام تست  مصرف آن‌ها را به طور کامل متوقف نمایید.
  • در زمان حضور در کلینیک و زمانیکه برای انجام تست خود را مهیا می کنید باید کلیه لوازم و ادواتی که در آن از فلز استفاده شده است به همراه نداشته باشید و همچنین آنها را در فاصله حداقل دو متری از خود قرار دهید. وسایلی مانند ساعت مچی، کلید، جاکلیدی، پول خرد، گوشواره، گردنبند و انگشتر باید از بدن جدا شوند. همچنین ادوات و  وسایلی مانند کارت های مغناطیسی اعتباری و تلفن همراه نیز باید از خودتان دور نمایید.
  • افرادی که در قلب آنها دستگاه الکترو کاردیو استیمولاتور جای گرفته است جواب تست صحیح ای را نمی توانند توقع داشته باشند. این دستگاه با پالس های الکتریکی و مغناطیسی که از خود ساطع می کند می تواند بر روی آزمایش تاثیرات منفی داشته باشد.
  • دقت نمایید در زمان انجام تست نباید پاهای شما به هم چسبیده باشد.
  • این تست برای زنان باردار و کودکانی که سنشان بالای ۳ ماه است بلامانع بوده و بدون هیچ مشکل قابلیت اجرا دارد.

دستگاه اسکن بدن در روش بیورزونانس با سنجش کانالهای انرژی بدن قادر خواهد بود شرایط فضای داخلی و همچنین ذهن حساس افراد را مورد سنجش قرار دهد. انجام این تست ها تواند راه حلی خوب برای پیشگیری از بیماری ها باشد زیرا به خوبی می‌تواند ریشه بروز اختلالات را به خوبی تشخیص دهد.

چند نکته مهم قبل از تست بیورزونانس

وارد نمودن فرکانس هایی ارتقا سلامت توسط دستگاه مربوطه در مناطق خاصی از بدن انجام می شود. مناطقی مانند نقاط طب سوزنی، مریدین ها کانالهای انرژی بدن جهت اختلالاتی مانند درد، بیماری های مزمن و حاد، مشکلات ارگانی و…  مورد بررسی قرار می گیرد.

هر کدام از اعضای بدن و بخش های داخلی آن دارای فرکانس و طول موج مشخصی هستند. همچنین عوامل بیماری زا مانند ویروس ها و باکتری ها نیزدارای فرکانس هایی هستند که از طریق آنها می توان حضور آنها را در بدن شناسایی نمود. با داشتن مقدار فرکانس عوامل بیماری‌زا و پاتوژن ها، می‌توان با این روش آنها را نابود نمود.

مزیت تشخیصی این روش آن است که بیماری ها و اختلالات ای وجود دارد که مانند نازایی دلیل مشخصی برای آن وجود ندارد. به طور مثال در این مورد ممکن است عفونت در قسمتی از رحم یا تخمدان لوکالیزه شده باشد که در این حالت امکان دسترسی به آن مهیا نیست با روش‌های فعلی و موجود آزمایشگاهی نمی‌توان آن را تشخیص داد. اما در روش بیورزونانس به راحتی می توانیم بفهمیم عامل ای مانند باکتری کجاست و در چه عضوی حضور دارد. در موارد عفونت باید از شخص خون یا نمونه ادرار گرفته شود اما در روش تشخیصی بیورزونانس از ارتعاشات مغناطیسی کمک گرفته شده که قادر خواهیم بود حدود عفونت را در یک عضو تشخیص دهیم یا بتوانیم بفهمیم در کدام عضو عفونت لوکالیزه گردیده است.

با انجام تست بیورزونانس و اسکن بدن گویی صدها آزمایش تخصصی انجام داده‌ایم. زیرا این روش می‌تواند با  شیوه ای حیرت انگیز کل بدن را مورد بررسی قرار داده و عوامل بیماری زا و نواقص موجود در اعضای بدن را به طور واضح مشخص نماید. بارها اتفاق افتاده است که نکات ظریفی در این آزمایش ها مشخص شده است که به هیچ وجه با انجام تست های دیگر مرسوم امکان پذیر نبوده است.

چند نکته مهم قبل از تست بیورزونانس

اگر حسابی سر انگشتی کنیم خواهیم فهمید که انجام این آزمایشات فراوان هم زمان بسیاری می طلبد هم زمان و هزینه بسیار. در ضمن این آزمایشات متداول خطا های بسیاری داشته و در نهایت نمی تواند همه عوامل را تشخیص دهد و مانند نقطه ای کور در بدن باقی خواهد ماند.

به این نکته نیزباید اشاره شود که امواج مورد استفاده در تست بیورزونانس از توان و انرژی پایینی برخوردار هستند و به همین سبب، به هیچ وجه سبب آسیب رسانی به سلول ها، بافت های داخلی و اعضای بدن فرد نمیگردد.

در حال حاضر در ایران در آزمایشگاه تحقیقات فناوری دانشگاه امیرکبیر دستگاه های پیشرفته و هوشمندی وجود دارد که قادر است در عرض چند دقیقه کل بدن را از لحاظ الکترومغناطیسی بررسی و آنالیز نماید و اطلاعات مفیدی در مورد وضعیت کلی سلامت بدن شخص، از نظر وضعیت اندام ها و ارگان های داخلی، وضعیت میکروارگانیسم ها و ویروس ها، وضعیت املاح و ویتامین ها، پاتوژن ها، مواد زائد، اختلالات هورمونی و…  به پزشک بدهد.

تعداد جلسات استفاده از این تکنولوژی به عوامل مختلفی چون شدت و مدت بیماری، سن، بنیه جسمی افراد و… بستگی دارد. ممکن است تشخیص و ارتقا سلامت از یک تا چند جلسه و در بازه زمانی چند هفته تا چند سال به طول بیانجامد و همچنین ظرفیت اصلاحی بدن در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

4 پاسخ

  1. سلام. وقت شما به خیر. می خواستم بدونم از علم رزونانس در رویش مجدد دندان و یا ترمیم دندان استفاده شده؟

  2. سلام آیا برای تشخیص و درمان بیماریهای زنان هم کاربرد دارد ؟ایا یک ماما هم میتواند این علم را یاد بگیرد و با آن در مطب کارمند چرا که نوشته شده برای زنان باردار هم منع مصرف ندارد لطفا راهنمایی بفرمایید،متشکرم

  3. سلام میخواهم از این علم در درمان نازایی و عفونت‌های زنان استفاده کنم راهنمایی بفرمایید.

  4. سلام خواستم در این علم برای درمان سلول شبکیه استفاده کنم برای پسرم که یکسال وهفت ماهشهر میشه راهنمایی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *