دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

چند نکته مهم در مورد سرطان

در این مطلب چند نکته مهم در مورد سرطان گفته می شود . در مورد شیمی ارتقا سلامت و پرتو ارتقا سلامت تفاوت آن برسی می شود

مطالب زیر بررسی سرطان با دیدگاهی متفاوت است. بیماری ای که نامش نیز لرزه بر اندام خیلی از افراد می‌اندازد و سبب تشویش و نگرانی می شود.

این نکته را باید بدانید که سرطان در واقع یک نوع قارچ است و قابل ارتقا سلامت است. سالانه در کل جهان ۸ میلیون نفر به دلیل سرطان جان خود را از دست می‌دهند بیشتر از متعلق به کشور آمریکا است و پیش بینی می شود که مقدار به ۱۲ میلیون تا سال ۲۰۳۰ افزایش پیدا کند.

یکی از علل مهم مرگ و میر در سنین زیر ۸۵ سال سرطان می باشد. در واقع آنچه که سبب مرگ افراد به دلیل سرطان میشود سیاست ها و برنامه ریزی هایی که توسط کارخانه ها و صنایع دارویی انجام شده است و منافع مالی بسیاری از آنها درگیر وجود و ارتقا سلامت سرطان است. گردش مالی بسیار زیاد محصولات دارویی و خدمات ارتقا سلامت سبب می شود که عده ای تمایلی به ارتقا سلامت این بیماری به صورت سیستماتیک نداشته باشند.

چند نکته مهم  در مورد سرطان

تا جایی که در سال ۱۹۶۹ رئیس یک سازمان تحت نظر راکفلر صحبت هایی را کرد که از حاضرین خواسته شده بود هرگونه وسیله ضبط صدا را خاموش کنند  و هیچکس چیزی یاد داشتن نکند. در این جلسه در مورد تحولات جامعه جهانی و وضعیت و جمعیت آن صحبت گردیده بود. در این میان دکتری اما از این صحبت‌ها یادداشت برداری کرده بود و بعد از سال ها در مورد آن صحبت نموده است. دکتر دی اینگونه می گوید که جمعیت جهان باید بر اثر سرطان بمیرند تا جلوی ازدیاد جمعیت گرفته شود. این نظر خودخواهانه و عجیب می تواند بسیار غیر انسانی باشد.

شرکت ها و کمپانی های داروسازی بزرگ به هیچ وجه تمایل ندارند که سرطان ارتقا سلامت گردد زیرا به طرز شگفت انگیز و بسیار زیادی در حال انباشتن ثروتی زیاد از این راه هستند. آنها با تولید داروهایی در زمان ارتقا سلامت و نگهداری و داروهای کشنده سلولهای سرطانی در شیمی ارتقا سلامت سودهای بسیار زیادی می کنند افراد خودخواه و حاکم که با پول فراوان قدرت بسیاری به دست آورده اند تمایل دارند که انسان ها زودتر بمیرند و جمعیت کمتری بر روی زمین باقی بماند.

به همین دلایل است که اگر شخصی یا سازمانی خارج از این کمپانی های داروسازی بتواند  یک روش موثر و کاربردی جهت ارتقا سلامت سرطان ابداع نماید با سرعت فراوان توسط این موسسات پزشکی و یا سازمان ها و دولت ها مورد هجمه و بی مهری قرار می گیرد.

داروسازی

به عنوان مثال دکتر ایتالیایی با نام تولیو سیمونچینی از افرادی بود که راه های بسیاری در مورد ارتقا سلامت سرطان دست یافت اما در برابر فشار ها اتفاقات ناگوار که با آن روبرو شده بود همچنان به مسیر خود ادامه داد در برابر خواسته‌های قدرت های بزرگ تسلیم نگردید. او توانست بفهمد که  به راستی سرطان چیست؟ چگونه می توان با آن مقابله کرد؟

دلیل این همه بی مهری آزار برای دکترتولیو سیمونچینی این بود که کشف کرده بود که سرطان توسط قارچ کاندیدا شکل می گیرد. کاندید یک ارگانیسم است که حالت مخمر داشته و به مقدار کم و اندک در بدن افراد وجود دارد و به حیات خود ادامه می دهد. افراد سالم در بدن این قارچ را دارند. سیستم دفاعی و ایمنی بدن به طور طبیعی آن را تحت کنترل نگه داشته و اجازه فعالیت بیش از حد نخواهد داد. اما زمانی که کاندیدا تبدیل به قارچی بزرگ و قوی شود می تواند مشکلات بسیاری برای سلامتی بدن به وجود آورد. یکی از بزرگترین مشکلات ناشی از قارچ کاندیدا بیماری سرطان است.

دکترتولیو سیمونچینی عقیده دارد که سرطان  ناشی از عفونت های قارچی کاندیدا است و پزشکان به اشتباه از سرطان به عنوان یک اختلال عمل سلولی نام می برند.

دکترتولیو سیمونچینی

قارچ کاندیدا چیست و نکته مهم در مورد سرطان

دکتر تولیو سیمونچینی یک متخصص در زمینه تمام شناسی  اختلالات متابولیک و بیماری دیابت است. اما وی دکتری واقعی و ارزشمند به حساب می آید حقیقت را برای بیمارانش باز کند طبق مصلحت و دستور هایی که از بالا صادر می شود کاری را انجام نمی دهد. توانسته است حقیقت را بیان کرده و با ترفند روشنفکرانه به انتقاد از سیستم و تشکلات پزشکی پرداخته و به روش هایی که جهت ارتقا سلامت و مقابله با اپیدمی جهانی سرطان است اشاره کرده  و به این مسیرادامه می دهد.

زمانیکه ‏وی  وارد عرصه پزشکی شود و در مورد سرطان تحقیق نمود به این نتیجه رسید که چیزی در مورد روش ها و ارتقا سلامت سرطان اشکال دارد.

به گفته او : من درد و رنج بسیاری را می‌بینم. من در بخش اطفال و تو می شناسی بچه هایی را دیدم که می میرند. من رنج می بردم زمانی که می دیدم کودکان بیچاره با شیمیایی شدن و عوامل رادیو اکتیو جان خود را از دست می‌دهند.

حس عصبانیت و غم و اندوهی که از مشاهده تصاویر دچارش شده بود او را به سوی تحقیقاتی جدید ذهن می کرد تا سبب شود دلیل و ارتقا سلامت بیماری سرطان مشخص گردد. او ذهن خود را از قوانین و سیاست های تحمیلی جریان های پزشکی دنیا خالی نمود و شروع به فعالیت کرد.

دکتر تولیو سیمونچینی دریافت که همه سرطان ها  به یک شیوه عمل می کنند و اهمیت ندارد که فعالیت خود را در کدام قسمت و ناحیه بدن آغاز نمایند و همیشه یک عامل مشترک در همه آنها وجود دارد. به گفته او همیشه توده های سرطانی رنگ سفید دارند. این رنگ سفید چیست؟  بله قارچ کاندیدا رنگ سفید دارد.

قارچ کاندیدا

دکترتولیو سیمونچینی به این نتیجه رسید که طبق طب عمومی به عنوان رشد خارج از حد سلولی و توسعه تومورهای سرطانی بدن اعتقاد دارد. در واقع سلول هایی که سیستم دفاعی بدن برای دفاع از حملات قارچ کاندیدا تولید می نماید. مراحل این کار بدین گونه دنبال می شود:

قارچ کاندیدا توسط سیستم دفاعی بدن تحت کنترل قرار گرفته می‌شود اما زمانی که سیستم دفاعی بدن ضعیف شده و حالت تحلیلی پیدا می کند، کاندیدا این توانایی را پیدا می کند که توسعه یافته و یک کلونی ایجاد نماید.

کاندیدا سپس یکی از اعضای درونی بدن حمله کرده و در این حالت سیستم دفاعی بدن باید نسبت به این تهدید روشی دیگر را اتخاذ کند.  این روش چیزی نیست جز ساختن یک دیواری دفاعی با سلول های خودش، ما این سلول‌ها را که گسترش یافته اند را سرطان می نامیم. تنها عاملی که اجازه می دهد سرطان اجازه بروز پیدا کند سیستم دفاعی ای است که ضعیف شده است. اگر سیستم دفاعی بدن به صورت خوب و موثر به وظیفه خود عمل نماید قبل از آنکه مشکل از کنترل ما خارج گردد، کاندیدا را تحت نظر خود نگه می دارد.

اما زمانی که تعداد مبتلایان به سرطان در جهان افزایش پیدا کرد چه اتفاقی افتاد؟ در واقع یک جنگ تمام عیار و برنامه ریزی شده بر علیه سیستم دفاعی بدن انسان ها در حال شکل‌گیری بود. برنامه ای که به صورت مرموز و حساب شده در حال تضعیف سیستم دفاعی بدن با افزودنی های خطرناک به نوشیدنی ها، غذاها، محصولات کشاورزی، واکسیناسیون، تکنولوژی الکترومغناطیسی، ماکروویو، داروهای تولید شده توسط کمپانی ها و استرس در زندگی مدرن  بود. با این برنامه ریزی ها تمام تلاش به سمت تضعیف سیستم ایمنی بدن رفت تا زمینه را برای ابتلا به سرطان انسان‌ها بیشتر و بهتر مهیا کند. واقعاً چی میشود کرد وقتی که یک کودک دو ساله ۲۵ عدد واکسن را تجربه کرده است درست در زمانی که سرطان و این قارچ در حال پیشروی است. این روش اتخاذ شده توسط خانواده های اشراف ایلومیناتی است که هدف آن کنترل جمعیت انبوه است و با کاهش سیستم دفاعی بدن در حال تکمیل و شکل گیری است.

شاید این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که چه چیزی می تواند سیستم دفاعی بدن را از همه عوامل سریع تر نابود و تخریب کند؟

شیمی ارتقا سلامت و پرتو ارتقا سلامت

در بیان ساده باید اینگونه گفت که شیمی ارتقا سلامت راهی است برای کشتن سلول ها.

شیمی ارتقا سلامت و پرتو ارتقا سلامت
عارضه شیمی ارتقا سلامت در هر فرد به شکل متفاوتی دیده می شود. برخی از عارضه هایی که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد بسیار شایع است. خستگی، ریزش مو ، ایجاد کبودی و خونریزی، عفونت، کم خونی

در این روش بیمار مسموم می شود توقع می رود که سلول‌های سرطانی زودتر کشته از بین برود و این در حالی است که مقادیر زیادی از سلول های سالم نیز از بین رفته اند.

سم مورد استفاده در شیمی ارتقا سلامت سیستم دفاعی بدن را منهدم می‌کند در حالی که هنوز قارچ کاندیدا وجود دارد. حال که سیستم دفاعی بدن نابود شده است و نمی تواند در مقابل کاندیدا پاسخی از خود نشان دهد؛ این قارچ قسمت های دیگر بدن سرایت کرده و  پروسه ای جدید آغاز می گردد.

افرادی نیز هستند که به ظاهر ارتقا سلامت گردیده اند و پس از انجام اعمال جراحی شیمی ارتقا سلامت و پس از همه گونه چکاپ و آزمایش کاملا سالم به نظر می‌رسند و بدن آنها عاری از تومور است. اما این آغاز راه خواهد بود…  زیرا سیستم دفاعی بدن آنها قبلاً به طور کامل تخریب شده است و مدتی زمان نیاز است تا دوباره کاندیدا فعالیت خود را شروع نماید در حالی که دیگر سیستمی ایمنی و سالم وجود ندارد. به طور خلاصه این گونه می توان گفت:

”  شیمی ارتقا سلامت در حالی است که گمان می کنند در حال ارتقا سلامت هستند. البته به جز گرفتن جان افراد کار دیگری نمی تواند انجام دهد. در واقع نوعی سم است که سیستم ایمنی بدن را نابود کرده و آنچه که ما برای سلامتی و قوی بودن نیاز داریم از ما سلب می کند. ”

زمانی که دکتر تولیو سیمونچینی  دریافت که سرطان یک فونت و تهاجم قارچی است، به دنبال تحقیق در این مورد رفت که قارچ را از بین ببرد و در نتیجه بر سرطان فائق آید. پس از بررسی های فراوان متوجه گردید که داروهای ضد قارچ توانایی این کار را ندارند زیرا قارچ‌ها در زمانی اندک تغییر رفتار میدهند و حتی از داروهایی که برای کشتن آنها استفاده شده است و تغذیه نیز می کنند.  در این میان دکترتولیو سیمونچینی چیزی بسیار بسیار ساده و کاربردی تر پیدا کرد. آن چیزی نبود جز سدیم بی کربنات. سدیم بی کربنات ماده اصلی مورد استفاده در فرآیند پخت نان است. از همین ماده استفاده کرد زیرا یک نابود کننده قوی قارچ می باشد و برخلاف دیگر داروها، قارچ کاندیدا نمی‌تواند خود را با آن تطبیق بدهد. سدیم بیکربنات از طریق دهان و توسط آندوسکوپی مورد استفاده قرار می گیرد ( یک لوله دراز که دکتر برای دیدن داخل بدن از آن استفاده می کند) . این روش شرایطی را فراهم می‌کند که سدیم بی کربنات به طور مستقیم بر روی قارچ عامل سرطان قرار گیرد.

سدیم بی کربنات

مصریان باستان  به درستی خواص ارتقا سلامت مواد ضد قارچ را می دانستند و نیز در کتاب های هندی نیز در هزاران سال قبل این گونه توصیه شده بود که مواد قلیایی دارای قدرت قوی در مبارزه با سرطان هستند.

در سال ۱۹۸۳  دکترتولیو سیمونچینی  با بیماری  برخورد کرد که با داشتن سرطان ریه تنها مهلتی چند ماهه برای زندگی کردن برای او پیش بینی شده بود.  با روش دکتر در کمال تعجب چند ماه بعد، بیمار سالم بوده و بدون داشتن سرطان به زندگی بازگشته بود. در این میان موفقیت‌های بیشتردیگری نیز توسط دکترتولیو سیمونچینی به ثبت رسید با این که او یافته های خود را به سازمان بهداشت ایتالیا معرفی کرد تا اثبات کند که این روش کار می کند. اما این کار وی آزمایشی بود که اثبات کرد سیستم پزشکی یک دروغگو و شیادی بیش نیست.

پس از بررسی های انجام شده توسط مقامات، هم نتیجه آزمایشات او را نادیده گرفتند و همین که این روش و تجویز مورد تایید سازمان پزشکی نیست، این ارتقا سلامت ها باید متوقف شود.  دکتر بزرگ حتی توسط رسانه ها مورد حملات قرار گرفته و مورد شرارت و تمسخر واقع شد. این آغاز کار نبود وی به دلیل اینکه با تجویز های نادرست سبب مرگ بیماران شده است، به سه سال زندان نیز محکوم گردید.

دستوراتی سازمان یافته به همه جا اعلام شده بود که تولیو سیمونچینی مورد هدف قرار بگیرد. مقامات نظام پزشکی گفته بودند که ادعای او در مورد بی کربنات سدیم دیوانگی محض است و کاری خطرناک به حساب می آید. البته در واقع این خطر متوجه کمپانی‌های داروسازی است تا انسان ها.

شخصی از بزرگان پزشکان واقع در این سازمان،  پارا فراتر نهاده و ادعا کرد که سدیم بی کربنات ماده مخدر است. در طول این زمان میلیون‌ها نفر به دلیل سرطان در حال جان دادن بودند که می شد آنها را با شیوه‌های موثر ارتقا سلامت نمود.

اما خوشبختانه دکترتولیو سیمونچینی انسانی بزدل و ترسو نبود و در فضای مجازی و اینترنت و ایجاد گفتگو های مردمی به انتشار پیغام خود ادامه داد. موفقیت های قابل توجهی در زمینه حذف کامل سرطان ها که در مراحل پیشرفته و نهایی قرار داشتند، توسط بی کربنات سدیم  کسب کرد. این عمل ممکن است تا ماه ها طول بکشد اما در مواردی مانند سرطان سینه که به راحتی در دسترس است، ممکن است چند روزه  حذف گردد.

در این میان بسیاری از مردم با راهنمایی ها و توصیه های دکترتولیو سیمونچینی در حال معالجه نمودن خود هستند. در انتهای این مقاله لینک صفحاتی وجود دارد که صحت مدعا و صحبت افرادی که ارتقا سلامت شده اند را می توان مشاهده کرد.

سرطان

دو محقق انگلیسی نیز ثابت نمودند که سرطان یک  قارچ است. پروفسور گری پوتر از گروه کشف داروی سرطان و پروفسور دن بورک این گونه بیان کردند که سلول های سرطانی دارای نوعی نشان شیمیایی منحصر به فرد هستند که سلول های عادی آن را ندارند. نوعی آنزیم که سیپ وان بی وان نام دارد. سیپ وان بی وان قادر است ساختمان شیمیایی چیزی را تغییر می دهد که سالوسترول نامیده میشود که بطور طبیعی در بسیاری از میوه ها و سبزیجات پیدا می شوند.  این تغییر شیمیایی سالوسترول را به یک عامل کشنده سلول های سرطانی تبدیل میکند، در حالیکه به سلولهای سالم لطمه ای وارد نخواهد کرد. اما نکته ای که اثبات می‌کند که سرطان یک قارچ است این است که:

سالوسترول سیستم دفاع طبیعی در میوه ها و سبزیجات علیه حملات قارچی است و به همین دلیل شما آنها را فقط در گونه هایی که در معرض آسیب های قارچی قرار می گیرند مشاهده می کنید، مانند : توت فرنگی، ذغال اخته، تمشک، انگور، کران بری، سیب، گلابی، سبزیجات سبز ( به خصوص گل کلم و خانواده کلم )، کنگر فرنگی، فلفل قرمز و زرد، اووکادو، مارچوبه و بادمجان.

از طرف دیگر، کمپانی های داروسازی و بیوتکنولوژی از این امر بخوبی آگاه هستند  و آنها برای تحلیل بردن این دفاع طبیعی در مقابل حملات قارچی ، عملیات عظیمی را تدارک دیده اند  که به دو صورت عمل می کند:

– پاشیدن مواد شیمیایی ضد قارچ که در کشاورزی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند قارچ ها را بطور مصنوعی می کشند. این بدین معنی ست که گیاهان احتیاجی به فعال کردن سیستم دفاعی خود (سالوسترول ) ندارند و امروزه شما فقط آنها را در گیاهانی که به روش سنتی کشت شده اند پیدا می کنید.

پاشیدن مواد شیمیایی

– این ضد قارچ های شیمیایی که بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند یک متوقف کننده بسیار قوی  سیپ وان بی وان  میباشد و اگر شما غذاهایی راکه بصورت شیمیایی تهیه شده اند بخورید، اهمیتی نخواهد داشت که چقدر سالوسترول مصرف کرده باشید زیرا آنها بعنوان یک عامل نابود کننده سرطان فعال نخواهند شد. یعنی قادر به عملی که برای آن طراحی و خلق شده اند نخواهند بود. این عمل اتفاقی نیست ویک طراحی حساب شده است. همانطور که حمله های مقامات برای نابود کردن تولیو سیمونچینی حساب شده است. اشراف و قدرتمندان تمایل دارند که مردم از سرطان بمیرند، نه اینکه مداوا شوند. افراد بیشتر از آنچه که تصور کنید بیمارند و انسان ها را مانند گاو و گوسفند می بینند. اما سیمونچینی در این میان سر خم نخواهد کرد و به مبارزه خود برای معالجه بیماران سرطانی ادامه خواهد داد. در شرایطی که در دنیای امروز مرگ و میر انسان ها به خاطر سرطان افزایش است و معالجات روی آنها صورت می گیرد که موثر نخواهد بود، فرضیاتی ارائه می شود که حقیقت ندارند.

چه تقابل شخصیتی قویی بین سیمونچینی و کسانی که در خدمت تشکیلات پزشکی هستند وجود دارد؟ وقتی سیمونچینی چند هفته قبل در کلینیک شن سخنرانی کرد قبل از ورود او بعضی دکترهای محلی نظریات او را رد کردند و به تمسخّر گرفتند. آنها به سخنرانی او دعوت شده بودند، که می توانست برای بیماران آنها فواید بسیار زیادی در بر داشته باشد. صندلی هایی برای آنها رزرو شده بود تا صحبت های سیمونچینی را از نزدیک بشنوند و شانسی به آنها داده شد تا سؤالات خود را مطرح نمایند. چه اتفاقی افتاد؟ آنها هرگز نیامدند.

سازمان اف دی ای در آمریکا ارگانی است که مسئولیت حفاظت از مردم این کشور را بر عهده دارد و با پول مالیات آنها اداره می‌شود اما همیشه در جهت سود و منافع غول های داروسازی و تولید داروهای شیمیایی قدم برداشته است و حقیقت را  کتمان می‌کند.

انجام آزمایش خانگی و راحت برسی سرطان 

شما می توانید با انجام آزمایش ساده وضعیت قارچ کاندیدا را در بدن خود بسنجید. آزمایش بدین نحو است:  زمانی که صبح از خواب بیدار می شوید بدون آنکه کار دیگری نمایید در یک لیوان آب نیمه پر آب دهان بیندازید. این عمل را با دست یا هر وسیله جالبی انجام ندهید و به طور طبیعی عمل پف کردن را انجام دهید. مقدار آن اهمیت چندانی نخواهد داشت. حال باید یک ربع یا نیم ساعت صبر نموده و بعد از آن  محتویات لیوان را به آرامی هم بزنید. سپس لیوان را در مقابل نور بگیرید. اگر آب دهان شما در بالای آب قرار گرفت و یا حل گردید،  شما فردی سالم هستید. اما اگر لیوان حالتی کدر و غیر شفاف داشت، بدن شما دارای تعادل و بالانس کاندیدا نیست.

آزمایش خانگی

چه کاری باید انجام داد؟ بهترین راه و شیوه آن است که تغییراتی اساسی در تغذیه و زندگی خود بدهید. تغییر در شیوه غذا خوردن، مصرف آب میوه و سبزیجات، پرهیز از خوردنی های بسته بندی شده، عدم خوردن انواع کنسرو و فراورده های این چینی  از جمله اموری است که حتما باید انجام دهید تا بالانس و تعادل کاندیدا انجام شود.

در کنار این امور تنظیم وزن بدن و داشتن فعالیت های ورزشی نیز بسیار موثر بوده و می تواند سیستم ایمنی بدن شما را بهبود بخشد. همچنین انجام مدیتیشن و یوگا اثبات کرده است که می تواند سیستم ایمنی بدن را افزایش دهد.

از عوامل استرس زا و برهم زننده اعصاب دوری کنید. انجام تمرینات روان تنی و مدیتیشن نیز می تواند آرامش را به شما هدیه کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *