دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

چگونگي روش ارتقا سلامت در تكنولوژي بيورزونانس

در این مطلب چگونگی روش ارتقا سلامت در تکنولوژی بیورزونانس  می پردازیم ، سه روش مهم تحت نظر پزشک انجام می‌شود را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

کشور آمریکا در سالهای اخیر پیشرفت های بسیاری در زمینه علم بیورزونانس و دستگاههای مرتبط با آن داشته است و همچنین کشورهایی مانند روسیه و آلمان نیز علاقه خود را به این روش ارتقا سلامت ابراز نموده و فعالیت‌های بسیاری در زمینه روشهای ارتقا سلامت و چگونگی آن داشته اند.

 کشورهای پیشرو در زمینه ارتقا سلامت به این روش روسیه و آلمان به حساب می آیند و با تجربه ۱۵ ساله خود در این زمینه از لحاظ دانش و تکنولوژی کشور روسیه توانسته است  دستگاه های پیشرفته  بسیار بهتر نسبت به  آنچه که در کشورهای آلمان، آمریکا و ایتالیا مشاهده می‌شود، به بازار عرضه کند.

چگونگي روش ارتقا سلامت در تكنولوژي بيورزونانس

 تکنولوژی بیورزونانس و روش های ارتقا سلامت بیماران با آن در پنج سال گذشته در کشورهایی مانند استرالیا، ژاپن، فرانسه، انگلستان و کانادا رشد چشمگیری داشته است و همچنین کشورهایی مانند کره جنوبی، چین و مالزی نیز در زمره پیشگامان این علم قرار گرفته‌اند. 

طبق آمار بدست آمده حدود ۴۰ هزار پزشک در سراسر جهان در حال طبابت به روش بیورزونانس هستند و شواهد دال بر این است که این روند بسیار بیشتر از آنچه که هست، خواهد شد .

قبل از آنکه به طور دقیق تر روش ارتقا سلامت در تکنولوژی بیورزونانس مورد بررسی قرار گیرد ابتدا 3 روش که به صورت همزمان تحت نظر پزشک انجام می‌شود را مورد بررسی قرار می دهیم:

 روش اول:

 در این روش از دستگاه های مخصوص بیورزونانس تراپی استفاده می شود. توسط این دستگاه ها فرکانسهای به بدن شخص بیمار فرستاده میشود.  جنس فرکانس ها از نوع فرکانس های  بیوالکترومغناطیس بدن انسان است و دامنه طول موج آنها بسیار کوتاه و ضعیف است اما با این حال بسیار دقیق می باشد.

 توسط این ارتعاشات عوامل عفونی موجود در بدن از بین میرود و فرکانس های طبیعی سلولهای سالم و اندام ها مجدداً به آنها بازگردانده می شود. استفاده از این روش از آنجایی مهم و موثر است که باهم عوامل عفونت زا در مناطقی از بدن قرار می گیرند که در آنجا مقدار و میزان گردش خون بسیار کم است ( اندامی مانند پروستات و مفاصل) لذا اگر دارو مصرف شود به دلیل کم بودن میزان گردش خون در این مناطق عوامل ارتقا سلامت و داروها به مقدار کم به این مناطق می رسد عوامل ارتقا سلامت و داروها از طریق خون حمل می گردند. حال اگر عاملی بتواند تنها بر روی عوامل بیماری زا اثر بگذارد و نیازمند رساندن عوامل بازگرداننده سلامتی توسط خون نباشد بسیار عالی و موثر است و روند ارتقا سلامت ارتقا سلامتاین مناطق به طرز چشمگیری بهبود می یابد.

جزیات بیورزونانس

 حال توسط دستگاه بیورزونانس ارتعاشات ارسال گردیده به مقدار مساوی به تمام بدن فرستاده می شود و تنها در منطقه هایی که آلودگی وجود دارد ارتعاشات تولید رزونانس نموده و سبب می گردد که  بهبودی و سلامت به وجود آید. این دستگاه ها به صورت بیمارستانی و یا ابعاد کوچک و قابل حمل وجود دارد. ادی که نمی‌توانند در مراکز ارتقا سلامت و کلینیک‌ها حضور داشته باشند و حضور آنها لزوم چندانی نداشته باشد، می توانند از دستگاه های پرتابل استفاده نمایند. به طور معمول هر بار جلسه ارتقا سلامت الی ۳ ساعت به طول می‌انجامد.

 روش دوم: 

در این روش از داروهای گیاهی و طبیعی که با تکنولوژی نانو تولید شده اند، استفاده می شود. این دارو ها بیشتر توسط شرکت های آمریکایی و کانادایی تولید شده قرص و کپسول حذف نشدنی با جذب بالا عرضه می گردند. این داروها سبب هضم و جذب بالا شده و به منظور تعدیل مقدار ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به  منظور خروج مواد زائد بدن و پاکسازی نمودن اعضایی چون روده، کبد و کلیه ها از روش های مختلفی که بیشتر بر مبنای طب گیاهی و سنتی است استفاده می شود. در پروسه ارتقا سلامت پاکسازی بدن و دفع مواد مضر نقش مهمی دارد و می تواند سلامت و روند ارتقا سلامت فرد را شتاب دهد. پاکسازی بدن از سموم و مواد زائد روند ارتقا سلامت را به بهترین شکل ممکن و میسر می سازد و حتی زمانی که فرد بیماری خاصی نداشته باشد، انجام پاکسازی اعضا و ارگانهای بدن می تواند در روند سلامتی فرد نقش مهمی داشته باشد. در طب سنتی نیز با روش های خاص این کار انجام می شود.
آزمایش بیورزونانس

 روش سوم:

  در این روش از داروهای هومیوپاتی استفاده می شود.  استفاده از سرم های همیوپاتی صورت محلول های فیزیولوژی می تواند اثرات فوق العاده ای در بر داشته باشد.

به طور کلی هدف نهایی مراحل ارتقا سلامت تنظیم شدن  یکپارچه کل بدن بیمار است و پس از دریافت دوره های ارتقا سلامت و گذراندن کامل دوران ارتقا سلامت ، سلامتی به عضو و بافت‌های بدن باز می گردد. بعد از ارتقا سلامتدر واقع سیستم ایمنی، هورمونی، گردش خون، گوارش و… حالت طبیعی باز خواهد گشت.

 باید به این نکته توجه داشته باشید که در این روش ارتقا سلامت ممکن است علائم بیماری در روز های اول تشدید شود و یا اینکه بیماری های قدیمی و کهنه به صورت نهفته در بدن ما وجود داشته‌اند، مجدداً خود را نشان دهند. در این شرایط ممکن است برخی از افراد نگران شوند. توصیه می گردد که در این شرایط اصلا نگران نبوده و نباید از داروهای جهت برطرف نمودن علائم به وجود آمده استفاده کرد. دلیل این پدیده این است که عوامل و علل اصلی بیماری ها از درون و اعماق بافت‌های بدن به سمت بیرون حرکت می کند و به همین دلیل است که در این زمان شاهد علائمی نظیر اگزما، علائم پوستی، کهیر و…  خواهیم بود که نشانی از حرکت و دفاع عوامل بیماری زا از بدن است. این پدیده همچنین با علائمی چون اسهال بدون دلیل، آبریزش بینی به نحوی که خروج سموم که خارج از بدن را نشان میدهد، می تواند بروز کند. برای افرادی ممکن است نگران کننده باشد اما اگر درست به این قضیه نگاه کنیم متوجه می شویم که روندی مثبت و رو به جلو می باشد و نشان از دفع سموم و حرکت  عوامل بیماری زا از داخل بافت های بدن است.

دارو بیورزونانس

 در طول دوران ارتقا سلامت بیمارانی هستند که از سردرد، سرگیجه حالت‌های عصبی به وجود آمده شاکی هستند. به احتمال فراوان بروز همچین پدیده هایی به دلیل این است که این افراد در طی روز  مقدار کافی آب مصرف نکرده‌اند. خوردن آب در این ایام بسیار مهم بوده و نقش اساسی دارد. از آنجایی خوردن آب به مقدار زیاد مهم است که سموم دفع شده از فضاهای سلولی وارد خون شده و اگر آب کافی مصرف نگردد و حجم خون پایین باشد، به کلیه، کبد و مرز فشار وارد شده و این مشکل خود را با علائم بالا نشان خواهد داد. بهترین توصیه در دوران ارتقا سلامت این است که هر یک ساعت حدود ۱ لیوان آب میل گرد د. همانطور که در بالا اشاره شد دفع سموم از بدن  بسیار برای سلامتی مفید است و آشامیدن آب به مقدار کافی می تواند به این روند شتاب کافی بدهد.

 نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که باید مراقب باشید که دچاریبوست نگردید. ایجاد  یبوست در این شرایط بسیار خطرناک بوده  زیرا روده ها یکی از راههای اصلی خروج سموم بدن میباشد و اگر در روند تخلیه شدن آن اختلال ایجاد شود، ارتقا سلامت به خوبی انجام نشده و مشکلات بسیاری به وجود خواهد آمد. پس مراقب باشید تحت هیچ شرایطی یبوست دچار نشوید.

بیورزونانس

طول دوره ارتقا سلامت بیماری هادر این روش با توجه به مقدار و سطح عوامل بیماری زایی که در بدن وجود دارد، متفاوت است. اما از آنجایی که عوامل بیماری زا در بافت ها نفوذ کرده است و عفونت ها در قسمتهای مختلف بدن فراگیر شده است، نمی تواند این روند سریع و کوتاه باشد. به طور مثال اگر ارتقا سلامت برای از بین بردن انگل انجام پذیرد باکتری ها و ویروس هایی که داخل ان زندگی می کرده اند، فضاهای بین سلولی انتقال پیدا میکنند لذا در این مرحله بیماران باید جهت عوامل بیماری زای جدید مورد ارتقا سلامت قرار گیرند. عواملی اینچنینی نمی‌تواند روند سریع و کوتاه مدت داشته باشد.

در ۷ سال گذشته در کشور ایران نیز شاهد حرکت های مثبتی بوده ایم که با تلاش و پیگیری پژوهشکده سلامت الکترونیک دانشگاه امیرکبیر انجام شد که در زیر مجموعه آن مرکز تحقیق و توسعه بیورزونانس در ایران به وجود آمد.

 جالب است بدانید که این مرکز علمی و دانشگاهی اولین مرکز دانشگاهی بیورزونانس در کل دنیا به حساب می آید. زیرا همه مراکز علمی کشورهای پیشرو در این زمینه بیشتر نظامی بوده اند و مرکزی دانشگاهی و علمی به شکل ایران، قدمی بزرگ و نوین در این علم به حساب می آید.

 دکتر یگانه از پیشگامان این علم در کشور ایران است در این زمینه خدمات بسیار مفیدی را به علاقه‌مندان و طالبان این علم ارائه نموده است.

دکتر یگانه

 خدمات پزشکی بیورزونانس

 در آخرین ورژن دستگاه های بیورزونانس ساخته شده چیزی حدود ۵۷ هزار نوع فرکانس مختلف وجود دارد. این فرکانس ها شامل کلیه اندام های بدن، کلیه باکتری ها، قارچ ها، انگل ها، ویروس ها مقادیر زیادی از عوامل آلرژی‌زا می‌شود. به عبارتی می توان این چنین گفت که در تشخیص علت بیماری های آلرژیک و عفونی و همچنین منطقه های درگیر شده بدن، علم بیورزونانس و دستگاه آن بی نظیر است. زیرا ما در کمترین زمان می‌توانیم وجود یا عدم وجود پاتوژن های مختلف را در تمامی اندام های بدن مورد بررسی قرار دهیم.

 به عنوان مثال در این متد می توانیم ۵۰۰ نوع پاتوژن مختلف را زمانی کمتر از یک ساعت تشخیص دهیم بدون آنکه از فرد خون گرفته شود آزمایش حالت تهاجمی داشته باشد. همچنین می‌توانیم با تشخیص نوع  عفونت و محل مربوطه سریعا نسبت به ارتقا سلامت آن اقدام نماییم. در مورد آلرژی و عوامل به وجود آورنده آن نیز، این موضوع صدق می کند. 

بیورزونانس

یکی از عواملی که موجب محبوبیت بیورزونانس شده است تشخیص و ارتقا سلامت عوامل بیماری زا بدون کوچکترین دارو، عوامل تخریبی و تهاجمی می باشد. برای تشخیص یک بیماری و انجام آزمایشات مربوطه فرد بیمار دچار درد و ناراحتی می گردد. حال آنکه هنوز مراحل دردناک ارتقا سلامت آغاز نگردیده است.

 علت ناراحتی ها و بیماری ها نفوذ میکروب اعضا و جوارح بدن انسان می باشد. در مواردی از عفونت ما نمی توانیم عوامل را در خون یا ادرار پیدا کنیم زیرا نخواهیم توانست همه پاتوژن ها را در آزمایشات خون و ادرار شناسایی نماییم.  اما در متد بیورزونانس مشکل به هیچ وجه وجود ندارد و قادر به تشخیص و شناسایی تمامی پاتوژن ها و عوامل بیماری زا در بدن هستیم و تشخیص ای بی نظیر و دقیق را شاهد خواهیم بود.

استفاده از این شیوه ارتقا سلامت و تشخیصی بسیار راحت است زیرا تماس خواص فیزیکی که منجر به درد و فشار گردد، وجود ندارد. از کودکان و نوزادان تا افراد بالغ و سالمند توانند به راحتی از این شیوه های تشخیصی و ارتقا سلامت استفاده نمایند. حتی برای زنان باردار نیز مشکلی به وجود نمی آورد اما توصیه می شود کسانی که زیر سه ماه بارداری هستند از این روش فعلاً استفاده نکنند.

 در زمان تشخیص دستگاه به وسیله اتصال الکترود های مغناطیسی روی پوست فرکانس های ارتباطی بین سلول‌های بدن را شناسایی می کند. این روش حتی می‌تواند از روی لباس نیز صورت پذیرد. سپس با آنالیز فرکانس و امواج آنها را به دو بخش سالم و ناسالم تقسیم می نماید و سپس دستگاه امواج سالم را افزایش داده و به بدن برای تقویت کردن عملکرد سلول ها کمک می رساند.

تست بیورزونانس

 در کشورهایی چون هلند، اتریش، سوئیس و انگلستان تحقیقات بسیاری در زمینه ارتقا سلامتافسردگی با این روش صورت گرفته است.

طبق تحقیقات و آزمایشات صورت گرفته کارشناسان تا اکنون هیچگونه عارضه جانبی را در افرادی که از این روش استفاده کرده اند، مشاهده نموده اند. از مزیت های بسیار مهم این روش نداشتن عوارض جانبی بعد از انجام است. بعضی از شیوه‌های ارتقا سلامت ممکن است منجر به ارتقا سلامت عارضه نشوند اما اثرات و عوارض ناخوشایندی بعد از آن همچنان در بدن فرد باقی می ماند.

 در زمان هایی که اقدامات ارتقا سلامت منجر به بهبود فرد بیمار می گردد، اما همچنان آثار و عوارض ناخوشایند دیگری در جسم و بدن فرد وجود دارد که می‌تواند ناخوشایند باشد. در روش بیورزونانس حتی اگر بر فرض مثال ارتقا سلامت نیز صورت نگیرد، حداقل عوارض‌جانبی در بر نخواهد داشت. در صورت موفقیت ارتقا سلامت به این شیوه شاهد سلامتی خالص خواهیم بود و اعضا و جوارحی سالم و بدون عوارض بعد از بهبود و سلامتی خواهیم داشت. زیرا در این روش از دارو و مواد شیمیایی و همچنین تیغ جراحی خبری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *