دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

درمان سرطان با لیمو ترش

در این مطلب به درمان سرطان با لیمو ترش  پرداخته ایم و نگهداری و فریز کردن لیمو ترش برسی می کنیم

لیمو ترش میوه های خارق العاده بوده که در نابودی سلولهای سرطانی نقشی بسیار مفید دارد. لیمو ترش ۱۰۰۰۰ بار قویتر از شیمی ارتقا سلامت تاثیر دارد.

از آنجایی که لیموترش طعمی خوشایند دارد خوردن آن برای افراد سخت نیست و همچنین مانند شیمی ارتقا سلامت عوارض بسیاری ندارد. اگر میدانستید که چه خاص بسیاری در این میوه نهفته است حتماً در خانه و یا باغچه یک عدد از آن را می کاشتید. شاید اگر افراد از این خواص اطلاع داشتند امروز شاهد مرگ بسیاری از آنها به دلیل سرطان نبودیم. شرکتهای دارویی و تحقیقاتی به خوبی از این مطلب با اطلاع هستند و از آنجایی که منافع مادی آنها به خطر خواهد افتاد از بیان آن خودداری نموده اند.

درمان سرطان با لیمو ترش

مصرف موتور ش متنوع است و به صورت های مختلف می توان آن را مصرف نمود. همه قسمتهای لیموترش قابل استفاده بوده و می توان علاوه بر آب قسمت گوشتی آن را نیز مصرف کرد. شربت آبلیمو نیز از دیگر اشکال مصرف این ماده حیات بخش است.

بیشترین اثر لیموترش بر روی کیست ها و تومورهای بدن است. اثبات شده است که این میوه می‌تواند ارتقا سلامت کننده تمامی انواع سرطان ها باشد. همچنین داروی قوی برای مبارزه با  قارچ ها و کرم ها به حساب می آید.

لیمو ترش  قادر است فشار خون بالا را تنظیم نماید و با حالت ضد افسردگی ای که دارد با استرس اختلالات عصبی مبارزه های پیروزمندانه داشته باشد.

این اطلاعات توسط کمپانی های بزرگ داروسازی مخفی مانده. یک کارخانه بزرگ دارویی این گونه فاش کرده است که طبق آزمایشات انجام شده از سال ۱۹۷۰ مشخص گردیده است که لیمو ترش سلولهای سرطانی را در ۱۲ نوع سرطان من جمله سرطان روده، سینه، پروستات، ریه، پانکراس و… را نابود می نماید.

لیمو ترش

مصرف لیمو ترش در قبل از ابتلا به سرطان و یا در زمان گرفتاری با این بیماری می تواند عامل پیشگیری و یا کمک به روند ارتقا سلامت این بیماری باشد. مرکبات خواص ضد سرطان داشته است لیمو ترش نیز در این زمینه جزو پیشتازان به حساب می آید.

شیمی ارتقا سلامت و استفاده از داروهای از این دست، روش‌های ارتقا سلامت بیماری‌هایی مانند سرطان است و با این روش می توان سلول های سرطانی که  متاستاز کرده‌اند حالتی گسترده پیدا کرده‌اند را نابود نمود.

در زمان انجام شیمی ارتقا سلامت احتمال دارد که سلول های سالم نیز در این فرآیند آسیب ببینند و نابود شوند و هم چنین عوارضی مانند آسیب دیدن فولیکول های مو، سلول های دهانی و گوارشی و اختلال در اندام های دیگر بدن در فرد بیمار مشاهده شود. اما استفاده از مواردی چون لیمو ترش باعث می شود که تنها سلول های سرطانی از بین بروند و آسیبی به بافت ها و سلول های دیگر وارد نگردد .

از دیگر خواص لیمو ترش توان به قدرت بالای آن در ایجاد تعادل بدن و پاکسازی آن اشاره کرد. ماده محافظت کننده لیمو حاوی لیونوئید است و مانند یک ماده شبه شیمیایی  به محافظت از بدن کمک می نماید. همچنین وجود این ماده در ارتقا سلامت بیماری های عروق کرونر و نیز کاهش دادن سطح کلسترول خون بسیار موثر است. به طرز شگفت انگیز، لیمونوئید موجود در این میوه قادر است از پیشرفت و گستردگی بیماریهایی چون شیمی ارتقا سلامت پیشگیری نموده و ۱۰ هزار برابر بیشتر از شیمی ارتقا سلامت ، اثر گذاری دارد.

لیمونوئید  موجود در پوست لیمو ۱۰ برابر بیشتر از محتویات داخل لیمو و آن است و همچنین ویتامین های بیشتری دارد. می توان با افزودن آبلیمو به آب قابل شرب به خود این فرصت را بدهید که لیمونوئید بیشتری را وارد بدن نمایید.

لیموترش و عسل

این ترکیب پرخاصیت به دلیل اینکه حاوی ویتامین های c، A وE  می باشد خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و در نتیجه سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد. به سبب این تقویت بدن در برابر بیماری های مختلف به ویژه سرطان مقاوم می گردد. شربت لیموترش و عسل می تواند دشمن بزرگی برای سلول‌های سرطانی باشد.

لیموترش و عسل

این شربت پرخاصیت می‌تواند به صورت ولرم و خنک مصرف گردد و همچنین برای ارتقا سلامت سرماخوردگی، ورم و درد گلو، سرفه به همراه آویشن و عسل می تواند مصرف شده یا قرقره گردد.

همچنین شربت لیموترش و عسل می تواند در پاکسازی کبد از سموم نقشی چشمگیر داشته باشد و همچنین توان از بین بردن عفونت های معده، روده، کلیه و مجاری ادرار را  دارد.

از اثرات دیگر این شربت سودمند نشاط آور بودن آن است و می تواند استرس و اضطراب را از بین ببرد.

بهترین زمان برای مصرف شربت لیمو ترش و عسل ۳۰ دقیقه قبل از غذا یا دو ساعت پس از تکمیل نمودن غذا می باشد. این شربت می‌تواند روزانه ۳ لیوان مصرف گردد.

نگهداری و فریز کردن لیمو ترش

ابتدا لیموها را به خوبی بشویید و با مقادیری از سرکه سیب ضدعفونی نمایید. سپس آنها را آبکشی کرده و بگذارید خشک شود. بعد از این مرحله کافی است آنها را به مدت یک شبانه روز در فریزر منجمد نمایید.

بعد از سفت شدن لیموها آنها را از خارج نمایید و همه گوشت، پوست و هسته های آن را با هم رنده نمایید.

برای مصرف در دفعات بعدی میتوانید این ترکیب به دست آمده را در جایخی به صورت منجمد نگهداری کنید.

علاوه بر مصرف دارویی و معجزه آسای آن می تواند به خوبی به عنوان طعم دهنده سالاد، بستنی، سوپ، ماست و …اضافه گردد.

همچنین می توانید مقداری از آن را در آبمیوه یا چای بریزید و علاوه برطعم دل پذیرآن ،از خواص معجزه گر آن نیز نهایت استفاده را ببرید.

لیمو همچنین میتواند به عنوان یک ضد میکروب و ضد عفونی کننده عمل کند و بهتر است در مواقع سفر همیشه لیموترش به همراه داشته باشید در زمان استفاده از غذا و یا خوردن آب آشامیدنی مشکوک، مقداری از آب لیمو را به آن اضافه نمایید. بعد از انجام این کار شما یک آب  استریلیزه شده دارید که می‌توانید با خیال راحت میل کنید.

نگهداری و فریز کردن لیمو ترش

از آنجایی که لیمو ترش از دشمنان اصلی عفونت و قارچ ها به حساب می آید، می توان از آن به عنوان دشمنی بزرگ برای سرطان نام برد. زیرا قارچ کاندیدا طبق بررسی های جدید، از عوامل بروز تومور و بافتهای سرطانی در بدن است.

می‌توان با استفاده از از عوامل طبیعی و غیر شیمیایی در بسیاری از موارد، خود را از شر مواد شیمیایی و داروها خلاص نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *