دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

راهکار های لازم جهت ارتقا سلامت

در اینجا راهکار های لازم جهت ارتقا سلامت به وسیله بیورزونانس باید رعایت شود گوشزد می شود. و نکات مهم که باید در روز مراجعه به آن دقت شود پرداخته می شود .

 

 روش بیورزونانس روشی است که جهت تشخیص عوارض و بهبود اختلالات ایجاد شده به کار می رود. لازم به ذکر است که این روش کاملاً و ۱۰۰% بدون خطر است عوارض جانبی و خطرات احتمالی مانند مشکلات گوارشی یا آلرژی به دنبال نخواهد داشت. استفاده از این روش برای کودکان نوزاد  و حتی خانم های باردار امکان پذیر است( البته در مواردی گفته شده است که برای کسانی که زیر سه ماه باردار هستند مناسب نیست)

این روش سال‌ها به صورت محجور و گمنام باقی مانده بود زیرا منافع کمپانی های داروسازی را به خطر می‌انداخت. زیرا در ارتقا سلامت با این روش از دارو  و مواد شیمیایی استفاده نمی گردد و هزینه های بیمار در این زمینه به شدت کاهش پیدا می کند.

اما در سال های اخیر دانشمندان مجدد روی روش ارتقا سلامتی به این شیوه کار کردند، و با ساخت دستگاههای مجهز و دقیق راهی جدید و نو را در عرصه ارتقا سلامت انسان به وجود آوردند.

 دستگاه های دقیق و بسیار با کیفیت در این سال ها ساخته شده است که می توانند پزشکان و افراد معالج از آن بهره مند شوند.

دستگاه  بیورزونانس

 در روند ارتقا سلامتی به این شیوه داروها یی تجویز می گردد که به عبارتی دارو به حساب نمی آیند.  محلول هایی هستند که با امواج غنی سازی شده اند و با ورود به بدن می‌توانند اثرات خاص و مفیدی از خود به جای بگذارند. 

 گرانول هایی که به افراد داده می شوند ازجنس فروکتوز و قند میوه است و به عبارتی دارو حساب نمی شود. بهبود اختلالات توسط گرانول های قندی و یا آب به این صورت است که با فرآیندی بسیار پیچیده هوشمند گردیده اند.

نکات مهم که باید در روز مراجعه به آن دقت شود:

1- اگر برای اسکن و چکاپ توسط بیورزونانس اقدام نموده است باید به این نکته توجه کنید یک روز قبل از مراجعه حضوری باید گرانول ها یا همان داروهای مغناطیسی را در صورت توصیه به مصرف آنها، متوقف نمایید. انواع دارو های شیمیایی که از داروخانه ها تهیه می شوند متوقف گردد. مخصوصا اگر داروهایی مصرف می کنید از دسته مسکن ها و مواد مخدر هستند آنها را یک روز قبل از مراجعه متوقف نمایید. اگر از جمله افرادی هستید که مصرف مشروبات الکلی دارید باید آن را مانند مواردی چون قهوه و کاکائو متوقف نمایید. دقت داشته باشید که در زمانی که قصد اسکن توسط پزشک را دارید هیچ شیء فلزی و تلفن همراه نباید در کنار و همراه شما باشد. به این نکته نیز دقت داشته باشید که در طول زمان اسکن نباید پاهای خود را به هم بچسبانید .

سلامتی با قهوه

2- هنگامی که بنا بر توصیه پزشک از داروهای هوشمند مغناطیسی استفاده می کنید قرارگیری در معرض وسایلی چون  موبایل، کامپیوتر، ماکروویو و ماکروفر ممنوع است. دستگاه امواج دارند که می تواند اثرات مغناطیسی داروها را از بین ببرد. در این شرایط نه تنها اثر مثبتی نخواهد داشت بلکه می تواند تاثیراتی مخرب و موزر بر روی بدن بگذارد.

3- توجه داشته باشید که مصرف داروهای مغناطیسی باید نیم ساعت قبل بعد از غذا انجام شود. برای مصرف این داروها با شکم خالی مشکلی وجود ندارد. هدف اصلی این است که این داروها با غذای مصرفی  تداخل ایجاد نکنند .

4- مابین محلول ها و گرانول ها بهتر است یک یا دو دقیقه استراحت انجام شود. اگر وقت انجام این کار ندارید بهتر است مقدار گرانول مصرفی را کم کرده و همه محتوای پاکت را زیر زبان نگذارید. روش صحیح این است که مقدار مصرف توصیه شده هر پاکت را به صورت جداگانه زیر زبان بریزید اما حداکثر ۲ دقیقه نیز صبر کنید. حال اگر گرانول ها حل شده باشند یا حل نشده باشند، توانید قسمت بعدی دارو های مغناطیسی را زیر زبان قرار داده و مصرف کنید.

5-  داروهای مصرفی اگر از انواع گرانول اجازه دهید با قرار گرفتن زیر زبان شما آهسته آهسته حل شوند. توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید گرانول ها را ببلعید یا آنها را زیر دندانها بجوید و خرد نمایید. توجه فرمایید که از قاشق های پلاستیکی و چوبی برای قرار دادن گرانول استفاده کنید زیرا حالت عایق داشته و بر داروهای مغناطیسی اثری نمی گذارد.  اگر ازانواع مایع دارو ها استفاده می کنید، با قطره چکانی  مایع را زیر زبان بچکانید و فرصت دهید که به آهستگی جذب گردد. حال می توانید به طور طبیعی آب دهان خود را قورت دهید. 

6- حتماً به این نکته توجه داشته باشید که گرانول ها یا محلول های مغناطیسی که توسط پزشک برای شما آماده شده است، بر اساس تشخیص و فرکانسهای خود فرد ساخته شده است. این محلول ها حالتی اختصاصی و مطابق با شرایط فردی شما دارد. توجه داشته باشید که این محلول ها تنها برای شما قابل مصرف است نه یک شخص دیگر. البته اگر شرایط و مواقع خاصی به وجود آید با توصیه پزشک تنها این کار انجام می شود.

ظرف آزامایش

7- اگر قصد دارید داروهای مغناطیسی محلول را با استفاده از قطره چکان برداشته و مصرف کنید به خاطر داشته باشید که حتماً باید هوای داخل قطره چکان در بیرون از شیشه های محلول تقویت گردد. در حالی که هوای داخل لوله تخلیه شده است وارد شیشه کرده و اقدام به پر کردن آن نمایید.

8-  رعایت این نکته نیز ضروری است که باید برای هر شیشه دارو قطره چکانی مجزا در نظر بگیرید. مخلوط شدن محتوا و قطره چکان ها نباید صورت بپذیرد. اگر از هر محلول مصرفی توسط قطره چکانی منحصر به خود مصرف گردد، لزوم بر شستن قطره چکان ها نیست.

9- به این نکته توجه نمایید که استفاده از داروهای گرانول صرفاً برای مواد به کار رفته در آن ها نیست زیرا اصلاً مواد داخلی آن خاصی ندارد فقط از آب و تشکیل شده است. اثر ارتقا سلامتی این محلول یا داروها به دلیل این است که به صورت مغناطیسی فرکانسهایی بر روی مواد قندی وآب ضبط و تثبیت گردیده است.

10- گرانول ها و محلول های مغناطیسی دارای شماره هایی هستند که باید دقت شود که طبق شماره ها اولویت مصرف تعیین گردد.

11- در زمان ارتقا سلامت باید به این نکته توجه نمایید که خوردن موادی برای شما ممنوع میگردد. حتماً به آن توجه نمایید و طبق نظر پزشک در طول دوره از آنها دوری نمایید. موادی مانند سیر و پیاز خام، سرکه، انواع سس های مایونز و کچاپ، کاکائو، قهوه، چای پررنگ، هرگونه نوشابه و نوشیدنی های گازدار، نوشیدنی های حاوی الکل و غذاهایی که خیلی هستند نباید در طول دوره ارتقا سلامت مصرف گردند.

مضرات الکل

12- این نکته را مد نظر داشته باشید که در مدت ارتقا سلامت ممکن است درجه حرارت بدن شما بالا رود و احتمال دارد که دچار کمی سردرد، حالت تهوع و یا اسهال شوید. در برخی موارد نیز ممکن است درد شما در ناحیه مورد نظر کمی بیشتر گردد. جای نگرانی وجود نداشته طبیعی است در صورت لزوم و حساسیت بیشتر،  بهتر است موضوع را با پزشک معالج خود در میان بگذارید. دلیل این امر چیست؟  به وجود آمدن این حالت به این دلیل است که تغییرات ایجاد شده سبب فعال شدن سیستم ایمنی می گردد و این زمان است که خروج سموم از فضای بین سلولی آغاز می شود. در این شرایط عکس العمل طبیعی بدن حالت صورت پذیرفته و به عنوان برون ریزی از بدن محسوب می گردد.

13-  توجه داشته باشید که در این ایام مقدار مصرف آب خود را باید افزایش دهید. مصرف روزانه آب طبیعی در روز باید به مقدار یک و نیم تا دو لیتر برسد. این نکته را بدانید که درست است موادی مانند چای و آبمیوه و یا حتی سوپ حالتی مایع دارد، اما به هیچ وجه نمی تواند جایگزینی برای آب در بدن باشد. 

فواید آب

14- یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که حتماً به گونه ای برنامه ریزی نمایید و تغذیه خود را تنظیم کنید که در طول ارتقا سلامت به هیچ وجه دچار یبوست نگردید . اگر شما به یبوست مبتلا شوید خروج سموم مضر ازبدن متوقف می گردد و این مواد مضر دوباره وارد بدن میشود. توجه داشته باشید که اگر یبوست شما ارتقا سلامت نگردید مصرف داروهای مغناطیسی را متوقف کرده و ابتدا روی بر طرف شدن یبوست تاکید داشته باشید و چس از برطرف شدن ، مجددا مصرف دارو ها را آغاز نمایید.جهت برطرف کردن یبوست ابتدا به مقدار مصرف آب خود دقت کنید. توجه داشته باشید تا مصرف آب شما در طی روز کم نشود. سپس می توانید از محلول روغن زیتون طبیعی، عسل طبیعی و آبلیمو که به  مقدار مساوی با هم مخلوط شده اند را با هم مخلوط کرده و به مدت ۳۰ دقیقه قبل از هر وعده غذا، چند قاشق از آن را مصرف نمایید. استفاده از این ترکیب قبل از خواب نیز بسیار می‌تواند مفید و موثر باشد. روش دیگر برای برطرف کردن یبوست استفاده از شیاف های پارافین و یا لاکتولوز است. این داروها را می‌توانید به راحتی از داروخانه ها تهیه نمایید و طرز صحیح مصرف آنها را سوال نمایید. 

15- دقت نمایید گرانولها و محلول ها بسیار حساس هستند و از آن حالتی مغناطیسی پیدا کرده اند، می توانند بر اثر جریان الکترونیک و جریان مغناطیسی تحت تاثیر قرار بگیرند. لذا  تنها تماس نداشتن با وسایلی چون کامپیوتر، موبایل، ماکروفر و… مفید نخواهد بود. شما باید چیزی حدود یک و نیم تا دو متر این داروها را از وسایل نامبرده دور نگه دارید. به این نکته هم دقت نمایید که دستگاه های اشعه ایکس موجود در فرودگاه ها می تواند سبب خنثی شدن اثرات مغناطیسی موجود در این داروها شود. با توجه به موارد گفته شده کمد لباس موجود در هر خانه ای می تواند مکانی مناسب و خنثی جهت نگهداری این گونه داروها باشد.

16-  اگر مجبور هستید که داروهای مغناطیسی و گرانول ها را در زمان مسافرت به همراه داشته باشید مخصوصاً سفرهای هوایی که از دستگاه های اشعه ایکس عبور می کنید، توانید در این شرایط پاکت های حاوی گرانول را در سه ورق کاربن بپیچید و آنها را پس از قرار دادن در کیسه های پلاستیکی با خیال راحت آن را در کیف مسافرتی خود قرار دهید. می توانید با آسودگی خیالآن  را به قسمت بار هواپیما بسپارید. دقت نمایید که گرانولها نباید به قسمت کابین هواپیما برده شود.

گرانولها

17-  ممکن است در زمان و شرایطی مقداری از گرانول های موجود در پاکت نگهداری روی زمین بریزد. اگر محیط ریخته شده خشک و تمیز بود، می توانید آن را با قاشق پلاستیکی جمع آوری نموده و مشکلی جهت مصرف آن وجود نخواهد داشت. دقت داشته باشید حتماً از قاشق چوبی و پلاستیکی یا کاغذ برای این کار استفاده کنید زیرا نباید فراموش شود که میدان های مغناطیسی بر روی این گونه داروها اثر می گذارد و اگر برای جابجایی و جمع آوری از قاشق فلزی استفاده شود می تواند اثر داروها را تضعیف یا از بین ببرد. 

18- زمانیکه برای اسکن توسط دستگاه بیورزونانس قصد مراجعه دارید یک روز قبل از آن باید از مصرف هرگونه دارو های هوشمند مغناطیسی را متوقف کنید. بهتر از هر گونه داروی دیگر که شیمیایی هستند و از داروخانه خریداری می‌کنید را نیز متوقف کنید، علی الخصوص داروهایی که حالت مسکن دارند و حاوی موادی شبیه مخدر هستند. یک روز قبل از مراجعه به مرکز ارتقا سلامت جهت بیورزونانس اگر مصرف کننده مواد مخدر، الکل و کاکائو هستید، آن را متوقف نمایید.

دستگاه بیورزونانس

بیورزونانس روشی تشخیصی و ارتقا سلامت است که بدون به جای گذاشتن عوارض و یا امواج مضر برای بدن به بهترین و سالم ترین شیوه می تواند درد  ارتقا سلامت و بهبودی شما نقشی خوب و موثر داشته باشد. علاوه بر رفع مشکلات جسمی و نواقصی که در اعضای بدن به وجود می آید استفاده از بیورزونانس می‌تواند در مشکلات روحی روانی نیز نقش پررنگی ایفا نماید. طبق مطالعات صورت گرفته، اثر بیورزونانس و این روش ارتقا سلامت در افرادی که دارای افسردگی بودند بسیار موفقیت‌آمیز و راضی کننده بود به نحوی که بسیاری از آنها تمایل به متوقف کردن مصرف داروهای ضد افسردگی بودند.

در عصر حاضرکه انسانها در معرض عوامل مختلف قرار می گیرند سلامتی روح و روان آنها به خطر می‌افتد باید از روش‌های استفاده گردد که در زمان تشخیص و ارتقا سلامت کمترین عارضه برای فرد داشته باشد. زیرا به مقدار کافی مواد شیمیایی و امواج مضر در محیط پیرامون ما وجود دارد.

ارتقا سلامت به روش بیورزونانس یکی از پیشنهادات برای تجربه یک ارتقا سلامت سالم و بدون عوارض است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *