دسترسی به منوها

جهان خلقت بر اساس حوزه‌های مغناطیسی ایجاد شده است

عضویت در خبرنامه

در این مقاله چه می‌خوانیم؟

انرژی مثبت و کائنات چیست

در این مطلب  درمورد انرژی مثبت و کائنات برسی می کنیم و چگونه از کائنات انرژی مثبت دریافت کنیم .

 همه ما موجودات از انرژی واحد به وجود آمده ایم و پس از تکامل های بسیار به این نقطه کانونی رسیده ایم. انسان تنها موجودی است که از قدرت تفکر برخوردار است و شاید همین موضوع باعث شده است که از منبع انرژی اصلی برگردیم. انسان ها مانند دیگر موجودات عمل نمی کنند و با قدرت انتخاب و ایجاد روش های جدید در صدد ایجاد راه حل هستند و از راههای دیگر انرژی خود را کسب می کنند.

انرژی مثبت و کائنات چیست

 موجی از انرژی در کل هستی و کائنات در جریان است و طبق نظریه نیوتن هیچگاه از بین نخواهد رفت و از جسمی به جسم دیگر انتقال پیدا میکند.

 هر چیزی که در این دنیا وجود دارد از انرژی ساخته شده و دارای نوسان و فرکانس خاص خود است. به دلیل نوسانی که وجود دارد  ما گاها از یک موضوع واحد احساس خرسندی و شادابی داریم اما گاهی همان موضوع ما را خوشحال نمی‌کند. ایجاد این حالت به این دلیل است که در حالت اول فرکانس آن موضوع با فرکانس شما یکسان بوده است و باعث شده است که از آن انرژی گرفته و احساس شادی نمایید.

ما نمی توانیم بالاترین و با پایین ترین سطح انرژی ها را در مواردی مانند نور مشاهده کنیم. بالاترین انرژی رنگ بنفش است و پایین رنگ قرمز جای دارد.

انسان اگر بر روی درک درونی خود و اتصال دوباره به منبع انرژی کیهانی تلاش کند می تواند دوباره به آن متصل گردد. بسیاری از عرفا و فلاسفه توانسته اند  به این منبع انرژی متصل شوند قصد داشته اند ما انسان‌ها را نیز به آن نزدیک نمایند. اما مشغله های جدید زندگی و فکری در انسان ها سبب شده است که نتوانند از این مباحث استفاده کرده و خود را مهیای پذیرایی از کائنات کنند.

 بالاترین درجه انرژی نور است به همین جهت است که ما نمی‌توانیم بالاتر از سرعت نور حرکت کنیم.  پایین ترین درجه انرژی  خاک است.

انرژی  خاک

 همانطور که میدانید اکثر ادیان موضوعی مانند بهشت و جهنم را مطرح می کنند. زمانیکه شما انسان خوب و مثبتی بوده باشید و از انرژی های منفی فاصله بگیرید، عادل خواهید بود که انرژیهای مثبت دیگران را نیز دریافت نمایید و همچنین اگر فردی منفی باشید قادر نخواهید بود که انرژی های مثبت را جذب کرده و اتفاقاً انرژی های منفی بیشتری را به سمت خود هدایت می کنید.

بهشت و جهنم

 زمانی که انسان میمیرد و جان خود را از دست میدهد روح وی  که انرژی خالص است کائنات بازگشته و جسم او باقی خواهد ماند. زمانی که روح به منبع اصلی انرژی بازگشت، اگر مثبت بوده باشد قادر خواهد بود از قدرت و سبکی خود بهره برده و با انرژی های مثبت و همتراز هود یکی شود و در بالاترین حالت ممکن اوج گیری کند که می‌شود آن را همان بهشت تعبیر نمود .

زمانی که فرد دارای انرژی منفی باشد پست ترین درجه انرژی ها مانند خاک و آتش متصل میشود و توانایی ترکیب شدن با انرژی های مثبت را نخواهد داشت. این شرایط در واقع همان جهنم است.

خیلی از افراد شاید این جمله را شنیده باشند که بهشت و جهنم را انسان خودش خلق می کند. از آنجایی که در گذشته انسان قادر به درک و فهم مبحث انرژی و کائنات نبود پیامبران و رهبران دینی به نحوی دیگر برای انسان آن را تعریف می کردند تا برایش قابل درک باشد. برای همین منظور بوده است که جهنم را جایی گرم و سوزاننده توصیف می‌کردند و از بهشت چایی سبز و خرم و با نشاط نام می بردند.

بهشت و جهنم

کاتولیک ها بر این باورند که حضرت مسیح شخص این بود که به صلیب کشیده شد، بلکه روز قبل از اعدام به آسمان ها رفته و هنوز هم زنده است. شاید زنده بودن بعد از سال های طولانی برای خیلی از افراد معنایی نداشته باشد اما از دید متافیزیک او زنده بوده و در جایگاه امواج انرژی قرار دارد .گفته شده است که حضرت مسیح پرواز نموده و به آسمان رفته است. شاید این یک معجزه به حساب بیاید  اما به عنوان یک اصل قابل پذیرش است. شخصی با امواج مثبت می تواند از اطراف انرژی دریافت کرده و یا انرژی بسیار زیادی اندوخته کند و مانند نور سبک شود؛ حتی می تواند با کسب بیش از حد انرژی از دید انسان ها نیز خارج گردد و مانند ارواح باشد.

 حیوانات و موجودات زنده از آنجایی که به طور غریزی زندگی می‌کنند و از منبع انرژی جدا نشده اند، همواره در مسیر تکامل قرار داشته و توانایی این را دارند که انرژی های مختلف در هستی را ببینند. جالب است بدانید که حیوانات توانایی دیدن ارواح را دارند.

 زمانی که شما از ته دل به موجودی مانند درخت عشق می ورزید و تلاش می کنید که از آن انرژی مثبت دریافت نمایید، شک نداشته باشید که قادر به این کار خواهید بود. عمل به قانون شفا نیز معروف است.

 در هند باستان بسیاری از عرفا به موجودی مثل گاو اعتقاد داشتند و از او کسب انرژی می کردند اما به دلیل جاه طلبی رهبران دینی، آنها به سمت گاو پرستی و مشرک شدن سوق پیدا کردند.

 خیلی از انسان ها ممکن است به جسم یا چیزی از ته دل اعتقاد داشته باشند، اما مطمئن باشید که می‌توانند از یک جسم بی جان نیز انرژی کسب نمایند. شاید شما هم دیده باشید که افراد زیادی به درختان پارچه می بندند تا شفا پیدا کرده و حاجت بگیرند، و در کمال تعجب با صحبت این افراد متوجه می شوید که از این درد شفا گرفته اند و یا به حاجت های خود رسیده اند. تعجب ندارد زیرا آنها اعتقاد داشتند که می توانند از درخت شفا بگیرند، لذا توانستند از آن کسب انرژی کرده و به حاجت برسند. ممکن است فردی به امامزاده اعتقاد داشته باشد، تفاوتی ندارد از هر چیزی که بخواهید قادر خواهید بود انرژی دریافت کنید.

درخت شفا

دریافت انرژی می‌تواند شما را سبک کند تا حدی که قادر خواهید بود پرواز نمایید و از زمین جدا شوید.  همان طور که بسیاری از مرتاضان هندی این کار را کرده و می‌کنند. اگر شما بتوانید جذب کردن انرژی را بیاموزید و تمرین بسیار داشته باشید، بدون شک قادر به انجام کارهایی خواهید بود که در ذهن کسی نمی گنجد.

 در این میان و مراکز انرژی بدن  مبحثی با عنوان چاکراها وجود دارد. بدن انسان دارای هفت چاکرا است که هر کدام از این چاکرا ها دارای انرژی خاص بوده و توان دریافت انرژی را نیز دارند.

 همه موجودات و هر چیزی که فکرش را بکنید از انرژی تشکیل شده است و انرژی آن در اطراف و محیط آن قابل رویت است. به این محدوده پیرامون انرژی نورانی می گویند. هاله ها حالتی متغیر دارد و با کم و زیاد شدن و ایجاد تغییرات حسی مانند خوشحالی، ناراحتی و… دچار تغییر رنگ و حجم می شوند.

بدن انسان هفت لایه و حال هر نورانی دارد که هر کدام از این لایه ها نمایانگر انرژی خاصی است. به طور مثال اگر فردی احساس خوشحالی کند حال های بزرگ تر و شفاف تر، با رنگی سبز و نارنجی خواهد داشت. اگر همین فرد دچار غم و اندوه و ناراحتی باشد  هاله او حالتی کدر به خود میگیرد و با کوچک شدن خود به رنگ قرمز و قهوه ای تبدیل می گردد.

هفت لایه

چگونه از کائنات انرژی مثبت دریافت کنیم؟

برای دستیابی به خواسته ها و انرژی های مثبت از کائنات باید بتوانید به اسرار و رازهای آن پی ببرید، زیرا به وسیله آن ها خواهد توانست به تمام خواسته های خود برسید.  این را بدانید که موفقیت و پیشرفته چشمگیر شما وابسته به شرایط فعلی شما نیست. اگر در حال حاضر شرایط مناسبی ندارید دلیل نمی شود نتوانید به خواسته های خود برسید و پیشرفت نمایید.

 دلیل تمام مشکلات ناخواسته زندگی در درون انسان و ارسال انرژی و ارتعاش نامناسب به کائنات می باشد. آفریننده کائنات  به گونه ای آن را خلق کرده است  که می توانید از طریق آن تمام خواسته ها به اهداف خود برسید. کائنات وظیفه دارد که ارتعاش و فرکانس های ذهن شما را دریافت کند و پاسخی درست به آنچه که دریافت کرده است بدهد.

به عبارت ساده تر باید اینگونه گفت که افکار شما دارای انرژی و ارتعاش هستند. کائنات باتوجه به نوع ارتعاش دریافتی خواسته و ناخواسته وارد زندگی شما می شود.  به عنوان مثال اگر همیشه به بی پولی رفع فقر فکر کنید پیوسته در حال ارسال انرژی و ارتعاش بی‌پولی به کائنات هستید، در نتیجه کائنات بی پولی  و فقر بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

 به یاد داشته باشید که باید مراقب افکار و ارتعاشاتی که به پیرامون ساطع می‌کنید باشید. دقت کنید که ارتعاشی را به کائنات ارسال نمایید که هم جهت با خواسته‌ها و اهداف شما باشد زیرا کائنات خواسته های شما را به ساده ترین شکل ممکن پاسخ خواهد داد.

راز های کائنات برای دستیابی به اهداف

در اینجا گفته خواهد شد که چگونه ارسال درخواست به کائنات داشته باشید تا در بازه های زمانی مختلف اثرات مثبت آن را شاهد باشید:

  •  از شرایط خود راضی باشید: از شرایط فعلی راضی بوده و رضایت کامل داشته باشید. ممکن است دچار مشکلاتی باشید اما نباید به این موارد توجه کنید. با توجه به مشکلات سبب افزایش آن ها می گردد. برای کائنات فرقی ندارد که چه چیزی را ارسال می کنید.
  •  مثبت فکر کنید: راز دوم درست و مثبت فکر کردن است. افکار مثبت سبب می شود که ارتعاشات مثبت در پیرامون و جهان شما پخش گردد و به بهترین شکل به شما باز خواهد گشت. به جای آنکه به موارد منفی فکر کنید ذهن خود را عادت دهید که به موارد خوب و مثبت فکر کند در نتیجه اموری خوب و مطلوب را به شما باز گرداند.
  •  کلام تان را کنترل کنید: یکی از رازهای پر قدرت کائنات در جهت رسیدن به خواسته ها، صحبت و کلام در مورد آن است. زیرا کلام می تواند با تکرار، بر افکار شما اثر بگذارد. زمانی که افکار شما به درستی هدایت شود،  پس خواهد توانست افکاری زیبا تولید کند و این ارتعاشات را به کائنات ارسال دارد و نتیجه‌ای جز دریافت بهترین ها در بر نخواهد داشت.
  • اهداف و آرزوهای خود را بنویسید:  چهارمین راز نوشتن اهداف، آرزوها و خواسته های قلبی است. آنها را با تمام جزئیات روی کاغذ بیاورید و زمینه به حقیقت پیوستن آن را فراهم نماید. دقت نمایید تنها نوشتن کافی نیست بلکه باید در زمان انجام این کار احساساتی خوب نیز داشته باشید. جزئیات بیشتر می تواند شما را دقیق تر به مقصد برساند.
  • راز های کائنات
  •  همیشه شکرگزار باشید:  شکرگزاری یکی از مهمترین رازهای کائنات می باشد. به ناداشته ها فکر نکنید و برای آنچه که دارید شکرگزاری نمایید. شکرگزاری سبب ایجاد انگیزه شده و توانایی این را دارد که نعمت ها را به سمت شما سرازیر کند. برای اجرای صحیح تر می توانید دفتر شکرگزاری تهیه کنید و نعمت ها و چیزهایی را که دارید را نوشته و بابت آن از آفریدگار کائنات تشکر نمایید. حتی اگر در بدترین شرایط باشید هنوز چیزهای بسیاری دارید که می توانید بابت آن ها شکرگزار باشید.  شکرگزاری بابت خانواده، پدر و مادر، سلامتی، بینایی، توان راه رفتن، توان شنیدن و… 
  • اهداف و خواسته های خود را حس کنید:  مهمترین مرحله در اجرا و به دست آوردن خواسته ها احساس کردن نیازها و خواسته های خود است. آن را احساس کنید که وجود دارد و به آن است خوبی داشته باشید. خیلی از افراد هستند که زمانی که به خواسته ها و هدفهای بزرگ شان فکر می کنند دچار احساس بدی می شوند. این همان مانع بزرگی است که از رسیدن انرژی های مثبت کائنات برای دستیابی به آرزوها جلوگیری به عمل می آورد. سعی کنید این حس را در خود به وجود بیاورید که در زمان فکر کردن به خواسته ها، آن را محقق شده  ببینید و از داشتن آن لذت ببرید.
  •  تمرین فراموش نشود:  با تمرین و ممارست می توانید افکار خود را کنترل کرده و عنان را در دست داشته باشید. باید بتوانید با تمرین های مستمر به ذهن خود بفهمانید که افکار منفی و ناامیدانه نزد شما وجود ندارد. باید تمرین کنید تا بتوانید بدون ترس و واهمه از آرزوهایی که به زودی برآورده می شود لذت ببرید و حضور آن را در زندگیتان کاملاً لمس کنید.

 به خاطر داشته باشید کائنات انرژی هایی که با آن ارسال کرده اید را به شیوه‌ی سخاوتمندانه به شما باز خواهد گردانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *